Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja da er dep. ordnet og. Fikk låne resterende (dvs. det vi manglet) av mammas mann. Snill han!

Glemte å spøre han utleieren om skapene på soverommet ble stående, og om det kjøleskapet sto der eller ei. (har jo et stående i Fredrikstad da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det var en av de vi så i dag. Så da gjelder det bare å få tak i noen som kan hjelpe oss å flytte, samt en tilhenger. Og så var det å ordne med internett og Thorn i denne leiligheten. Det står på meg men skal overføres på ei av de andre som tar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på UL :) Og i magen min ligger det en perfekt liten baby som ikke var sjenert i det hele tatt. og den lille babyen er en perfekt:

:babygutt:

Han hadde både 5 fingre og tær. 4 hjertekammer og to nyrer, magesekk fylt med fostervann og en urinblære som også var full. Alt så ut til å fungere greit!

Edit; skrivefeil

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Næmmen!!! enda en liten herlig verdens beste prins!!!!!

Gratulere med prinsen da!!

Åssen synes du ultralyd opplevelsen ellers var???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Glemte å si at jordmoren flyttet terminen min enda mer enn han gyn. mannen så det er nå 20.september. Og i følge baby-verden er jeg nå 18 uker og 2 dager på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen, liv! :ler: En gutt! :hjerte: Jeg også! :ler: Og vi har fått samme termin- igjen. Flyttet fra 16. til 20. september.. :grine2:

Gratulerer så mye med vel overstått UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...