liv Skrevet 15. april 2006 Forfatter #741 Del Skrevet 15. april 2006 JEg gruer meg litt til det å gå hjemme hver dag hele tiden. Kjenner ikke så mange her i hovedstaden og de fleste både jobber og går på skole så de er opptatte mennesker. Håper det er en barselgruppe eller noe sånt jeg kan være med på. Mannen foreslo at jeg kunne melde på meg og babyen på babysvømming og babytrim.. Får se hvilke tilbud som fins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. april 2006 #742 Del Skrevet 15. april 2006 Skjønner deg godt jeg! Synd dere ikke kommer hitover da, men er vel greit når mannen har fått jobb og greier... Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. april 2006 #743 Del Skrevet 16. april 2006 Dog så mente han at det så ut som jeg hadde en ball under genseren, jo så hadde jeg fått pupper! Men de var ikke så store som mammas da, for hun hadde jo fått to barn... De er så logiske de små! ← Så søtt! Du finner sikkert en barselgruppe eller noen andre å være sammen med! I Oslo bor det jo så mange, og det er sikkert massevis av tilbud for deg og babyen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. april 2006 #744 Del Skrevet 16. april 2006 Håper du har hatt en fin natt her i "byn" da! Herlige de brødrene dine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. april 2006 Forfatter #745 Del Skrevet 16. april 2006 Ja de er så søte så. Nå spiller de supermario Sunskine, småkrangler om hvem sin tur det er! Kompisen i gata er ikke hjemme så de får være inne, men må har de snart spilt nok. *streng søster* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. april 2006 #746 Del Skrevet 17. april 2006 Så bra at du koste deg "heime" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. april 2006 Forfatter #747 Del Skrevet 17. april 2006 Ble en dag lenger enn planlagt jeg, da jeg var på vei ned til bussen ringte jeg hjem til mamma for å høre hva som var normal takhøyde ( btw 240cm) fordi vi må ha noe nye skap. Og der var siss så da tenkte jeg at jeg kunne dra dit og så hilse på, og sitte på henne tilbake i dag. Men da jeg kom på bussholdeplassen så gikk det ikke buss i går. Men en liten melding til siss og hun kom kjørende ned til meg Vel fremme hos mamma ringte pappa og lurte på om jeg trengte lommeboken min. Det viste seg at en liten rakker på 4 hadde tatt den ut av lommen min og jeg regnet med at alt var der det skulle så jeg sjekket ikke det før jeg gikk. Bra jeg ikke hadde kommet meg til Oslo enda i allefall! I kveld er det viking mot ffk i Stavanger. Håper det lille jeg har av nett klarer å spille av nettradioen til Fredrikstad. Mannen tviler på at det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. april 2006 #748 Del Skrevet 17. april 2006 *løper inn på nettradio* Hvorfor har de ikke normal fotballsending idag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. april 2006 Forfatter #749 Del Skrevet 17. april 2006 fikk du med det andre omgang iss? Må litt for 18 uker etter første ul termin i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. april 2006 #750 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg fikk med meg på tv! Uavgjort er ikke sååå ille da For 18 uker!!! Det går jaggu unna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 18. april 2006 #751 Del Skrevet 18. april 2006 for 18+1!!! Måtte le av han lille som tok lommeboka di. De er jo helt utrolige disse små. Alt de klarer uten at vi får det med oss. Når var det du skulle på UL igjen? Jeg er så elendig på å huske sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. april 2006 #752 Del Skrevet 18. april 2006 Når var det du skulle på UL igjen? Jeg er så elendig på å huske sånt ← I morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 #753 Del Skrevet 18. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. april 2006 #754 Del Skrevet 18. april 2006 for 18 uker og ul i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. april 2006 Forfatter #755 Del Skrevet 18. april 2006 Koselig at dere stikker innom selv om jeg ikkefår hilst så mye i deres om dagen. Er fortsatt dårlig nett her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 #756 Del Skrevet 18. april 2006 Venter tålmodig vi vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. april 2006 Forfatter #757 Del Skrevet 18. april 2006 Bra dere er mer tolmodig enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 #758 Del Skrevet 18. april 2006 Hva sa de når du snakka med dem da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 18. april 2006 #759 Del Skrevet 18. april 2006 De har fått leiligheten her hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2006 #760 Del Skrevet 18. april 2006 Å!!!! Heldiggri baby-e Ja, og liv og mannen da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg