monja Skrevet 9. april 2006 #721 Del Skrevet 9. april 2006 Så kjedelig at nettet er nede da. Håper du får en god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. april 2006 #722 Del Skrevet 9. april 2006 god påske da snuppa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 11. april 2006 #723 Del Skrevet 11. april 2006 for 17+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. april 2006 #724 Del Skrevet 11. april 2006 17 veker! Håhåi! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. april 2006 Forfatter #725 Del Skrevet 12. april 2006 inne fra en meget dårlig linje her! Om en følger menstermin så er det faktisk 18 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. april 2006 #726 Del Skrevet 12. april 2006 Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. april 2006 #727 Del Skrevet 12. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. april 2006 #728 Del Skrevet 13. april 2006 Snart ul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. april 2006 Forfatter #729 Del Skrevet 13. april 2006 Skal sitte barnevakt hos pappa på lørdag, noen som har lyst å holde meg med selskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. april 2006 Forfatter #730 Del Skrevet 13. april 2006 Siden vi ikke har nett til å spille World of Warcraft så måtte vi jo finne på noe annet i dag, det ble kino. Lange flate ballær! Har ikke ledd så godt på lenge. Anbefalles virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 14. april 2006 #731 Del Skrevet 14. april 2006 for 18 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. april 2006 #732 Del Skrevet 14. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2006 #733 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Lange flate ballær var morsom ja!!! Mannen er og ser det akkurat nå, jeg har jo sett den på babykino. Det hadde vært kost å holde deg med selskap i morgen, men vi har halvveis lagt planer med to vennepar... Du får kjøpe med deg litt påskegodt så du har noe å kose deg med! Ha en fin fredagskveld! Endret 14. april 2006 av søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. april 2006 #734 Del Skrevet 14. april 2006 Må nok se filmen ja, alle sier den er drit bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 14. april 2006 Forfatter #735 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) nå har vi leid og sett Izzat, norsk film. Vet fra erfaring i praksis at deler av filmen dessverre er sann. Den er bygget på gjengmiljøet i Oslo fra ca 82-95. Grei underholdning, ville nok ikke fått mer enn en treer av meg da. Men den er faktisk veldig grei å ha sett med tanke på hva disse foreldrene vi kan komme til å jobbe med har vokst opp med. Litt om det å være annengangs innvandrer og det å havne i feil miljø. Om det å ville imponere og ikke helt vite at det går galt før en er for langt inne i saksa. Anbefaller dere som jeg har gått på skole med å ta en titt på den. En jeg var med på plassering på hadde en far som han med det krøllete lange håret.. (dvs. "bossen") Endret 14. april 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. april 2006 #736 Del Skrevet 15. april 2006 Izzat har vi også tenkt å se i disse dager. Syns den har fått veldig varierende kritikker, men vi har lyst å se den, litt fordi jeg vet at mye av det er sant. Tenk snart er det UL på oss Vi dere vite kjønn dersom det lar seg gjøre? Hos oss er mannen sååå utålmodig, at han har sagt at vi kommer til å ta privat UL så mange ganger det trengs før vi får sett kjønnet Så jeg håper av vi slipper unna med den ordinære Håper du har det fint i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. april 2006 #737 Del Skrevet 15. april 2006 Da må jeg se Izzat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. april 2006 Forfatter #738 Del Skrevet 15. april 2006 Mannen er litt avslappet når det gjelder kjønnet, får vi se så får vi se. Jeg derimot vil gjerne vite. Gleder oss i allefall til å "hilse" på den lille. Reiser til Fredrikstad om en times tid. Der er det mye bedre nett så da tar jeg en større dagbokrunde i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. april 2006 #739 Del Skrevet 15. april 2006 Gler meg til du er tilbake på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. april 2006 Forfatter #740 Del Skrevet 15. april 2006 gleder meg til å komme meg ordentlig på nett hjemme jeg og. Det er så utrolig tregt og så har vi jo fire pc'er på den lille linja og det skaper stor irritasjon så dermed håper jeg virkelig telenor og nextgentel kommer til en ordning tilslutt! Lillebror her vil fortsatt ikke bli Onkel, han mener det sikkert er kjedlig. Jaja, vi får bearbeide den lille 4åringen, for han har ikke så mye valg! Babyen kommer den Dog så mente han at det så ut som jeg hadde en ball under genseren, jo så hadde jeg fått pupper! Men de var ikke så store som mammas da, for hun hadde jo fått to barn... De er så logiske de små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg