Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk begge to. Fortsatt vont i hodet i dag. Våknet med hodepine. Ble dog bra med hodepinetabletter i går men har ikke lyst å ta det hele tiden heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

forstår godt at du ikke har lyst til å proppe deg full av tabletter, men noen ganger må man bare ta.

Har du vært flink til å gå deg tur i det siste da? Det kan jo hjelpe på hodepinen med litt frisk luft vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den turen da, går dårlig med den når en mest har lyst å ligge under dynen... Men vinduene står oppe da ;)

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har fått jobb i Oslo... Så da ser det ut til av vi blir en stund til.. Da blir det jakt på leilighet i Oslo. Noen som vet om en relativt sentral treroms til under 8000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skal være kundekonsulent i et bredbåndstelefoni selskap, altså sitte på 1. linje kundeservice. Er vist bra betalt og det er noe han liker, dvs tekniske duppeditter..

Så leiligheten ved marka blir nok utsatt et år eller to.. Skole ja, tror jeg søker i Oslo jeg da. Eller så går det tog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Liv!

Det går an å få alt mann ønsker seg i Oslo :Nikke:. Vi bor i Oslo og har marka rett utenfor vinduet. Ser faktisk rett ut i skogen der jeg sitter nå! Også er det to minutter til bussene som bruker ti minutter til sentrum. Så det går an!

Men vi har kjøpt da... LYKKE TIL!

Jeg er jo sykmeldt pga hodepine/migrene. Ikke spesielt artig men jeg har blitt mye bedre med hvile. Før hadde jeg vondt hver dag men det er nå endret seg til hver andre eller tredje dag. Så sinnsykt deilig. Jeg har ikke tatt noen piller for det i løpet av svangerskapet i råd med lege...+ at jeg hater piller... God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel noe sånt jeg har og nå, annehver dag med ordentlig hodepine, så bare småvont de andre dagene. men jeg har vært sykemeldt siden 13.3 så jeg synes at jeg i allefall må prøve å jobbe igjen. Hadde det bare vært en kontorjobb!

Vi har nok ikke råd til å kjøpe, veldig lite egenkapital og så har vi inntekt på ca 550 000 til sammen, og studielån på 340 000 tilsammen. Det finnes jo sånne førstehjemslån men hvor får en kjøpt noe til under 1 250/1 350.? Tror ikke vi får noe mer...

Vil egentlig ikke bo i marka da, fornøyd med en bygård jeg, bare det er en bakgård som er litt koselig. Og kanskje ikke alt for langt opp så kan den lille sove ute litt i allefall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente spark på utsiden av magen i natt. Fikk ikke sove og kjente den lille ligge og romstere så jeg "dytta" litt på magen og da kom det et ordentlig spark! Synd mannen sov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så artig!

Har du begynt å få stor mage eller er den like flat fortsatt?

Jeg vil også kjenne spark! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er blitt litt rund.. Helt annen form enn vanlig mage liksom. Ikke så veldig utstikkende men rund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente spark på utsiden av magen i natt. Fikk ikke sove og kjente den lille ligge og romstere så jeg "dytta" litt på magen og da kom det et ordentlig spark! Synd mannen sov!

:hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva jeg skal gjøre i morgen. Hodet har tydligvis ikke blitt bedre av å gå hjemme så da kan jeg jo like gjerne være på jobb, men igjen så ble jeg jo værre av å være på jobben da. Jeg har vært borte fra jobb i snart en mnd. Det er jo ikke bra det heller, jeg vet de har en vikar men det er jo ingen form for pedagogisk leder tilstede. Og ikke blir det noe førskolegruppe mens jeg er vekk heller.

Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Spark allerede på utsiden!! :grine: Dette går fort!!!

Skjønner at du er i et skikkelig dilemma altså. Men hvis du ikke fungere på jobb så fungerer du ikke!!! Sånn er det bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...