Gjest baby-E Skrevet 2. april 2006 #661 Del Skrevet 2. april 2006 Og det vet du fordi du ser rudo ofte eller fordi du har sett på vogn til oss? ← fordi jeg går forbi butikken omtrent hver dag, pluss at jeg titter på babyutstyr, deriblandt vogner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. april 2006 #662 Del Skrevet 2. april 2006 har du boken "barn i magen fra A-Å"? Om du vil kan du godt låne den av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. april 2006 #663 Del Skrevet 2. april 2006 for 16 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. april 2006 #664 Del Skrevet 2. april 2006 masse for 16 veker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. april 2006 Forfatter #665 Del Skrevet 2. april 2006 nei jeg har ikke den boken.. til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. april 2006 Forfatter #666 Del Skrevet 2. april 2006 Uææ, jeg tror jeg har kjent liv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. april 2006 #667 Del Skrevet 2. april 2006 Uææ, jeg tror jeg har kjent liv... ← Babyen er jo 14cm nå da, så om du kjenner noe, så er det ikke så rart. Begynner jo å ta litt plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. april 2006 #668 Del Skrevet 2. april 2006 Innom og titter før jeg må kaste i meg mat og få litt hvile!! Sliten etter lang tur, men var en flott tur!! for 16 uker og liv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. april 2006 #669 Del Skrevet 2. april 2006 Oi! Så kjekt med liv i magen til liv! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2006 #670 Del Skrevet 3. april 2006 God morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. april 2006 #671 Del Skrevet 3. april 2006 så spennende at du har kjent liv! Jeg tror jeg ogsp har kjent det, men er ikke 100% sikker da Hvordan går dagene dine mens du er sykemeldt? Kjeder du deg veldig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. april 2006 Forfatter #672 Del Skrevet 3. april 2006 Nå er mannen også (dessverre) hjemme så jeg kjeder meg ikke alt for mye. Selv om jeg har mye vont i hodet så vil jeg gjerne gå tilbake i jobb på fredag. Prøve fredag og i påskeuken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. april 2006 #673 Del Skrevet 3. april 2006 for 16 uker! Ikke lenge igjen til ul nå. Kan jo hende at terminen blir flyttet igjen da... Gleder meg så inmarri!! Er spent på oim jeg klarer å se kjønnet... Og det heter EmmaLjunga ← Skal baby-E være med og ta ul på deg? Moro!! Uææ, jeg tror jeg har kjent liv... ← Takk for pakken i posten! Pengene er overført! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. april 2006 Forfatter #674 Del Skrevet 3. april 2006 Om hun er i praksis den morgenen (noe hun sansynligvis er) så skal hun være med som student. Beklager at det tok litt tid med den pakken. Glemte plutselig helt å sende den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. april 2006 #675 Del Skrevet 3. april 2006 Så spennende å ha med baby-e!! Morsomt! Hvis du prøver deg på jobb så lover du å ikke presse deg for hardt???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. april 2006 Forfatter #676 Del Skrevet 3. april 2006 ja da jeg skal ikke presse for hardt. Det er jo bare halvparten med unger i påsken og da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2006 #677 Del Skrevet 3. april 2006 Påske i barnehagen er koselig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. april 2006 Forfatter #678 Del Skrevet 3. april 2006 Ja det er koselig. Har du fri i påsken eller blir det planlegging de første tre dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. april 2006 Forfatter #679 Del Skrevet 3. april 2006 I kveld har hodepinen vært ordentlig ille. Mannen har vært ute og handlet hodepinetabletter, lå på sofaen og det kjente ut som hele sofaen ristet. Kommer til å si det til legen men også at jeg gjerne vil jobbe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. april 2006 #680 Del Skrevet 3. april 2006 Ja det er koselig. Har du fri i påsken eller blir det planlegging de første tre dagene? ← Det veit eg neimen ikkje. Eg har berre teke det for gitt at eg har fri, eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg