søndagsengel? Skrevet 8. mars 2006 #461 Del Skrevet 8. mars 2006 Og du søndagsengel?, du er klar over at du kun har lov til å ligge etter et år i studiepoeng når det gjelder lånekassen? Så står du ikke på alle fag nå så får du heller ikke gjort om lån til stipend! ← Jo det er greit å søke om permisjon men det er ikke det Søndagsengel har gjort Hun er fortsatt student, hun bare møter ikke til eksamen. Og det er det samme som å stryke. En kan bare stryke 60 studiepoeng totalt. Stryker du et poeng mer enn det vil du ikke ha rett på mer stipend/lån. Og det stipendet du får utbetalt vil bli gjort om til lån For det har mannen opplevd. ← Jeg har søkt om utsettelse av eksamen, da blir det ikke det samme som å stryke?! Kanskje jeg må søke meg inn på krl 1 og 2 på nytt da, og ta eksamenene denne gangen? Nå ble jeg forvirret og usikker... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mars 2006 #462 Del Skrevet 8. mars 2006 Synes alt er forvirrende jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. mars 2006 #463 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg har søkt om utsettelse av eksamen, da blir det ikke det samme som å stryke?! Kanskje jeg må søke meg inn på krl 1 og 2 på nytt da, og ta eksamenene denne gangen? Nå ble jeg forvirret og usikker... :klø: ← Eller holder det at jeg består spes.ped. og norsk 1 neste studieår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. mars 2006 #464 Del Skrevet 8. mars 2006 Takk for kjøttkake-oppskrift, liv! Hvis du er på jakt etter ny barnehagejobb, så er mamma styrer i en barnehage ikke såååå langt fra der du bor. Send meg event. en pm. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #465 Del Skrevet 8. mars 2006 Eller holder det at jeg består spes.ped. og norsk 1 neste studieår? ← Det holder at du ikke stryker/utsetter mer Så om du står i alle fagene du tar nå så er ikke det noe problem! Vi skal flytte til Fredrikstad, men om det var det området du mente Lillesky så hadde det jo vært aktuelt senere. Skal først være litt hjemme med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 8. mars 2006 I følge lånekassen er det å utsette det samme som å ikke ta eksamen, altså ingen studiepoeng tjent. Altså så står du 60 poeng i minus. Det er det en maks kan ha i minus og fortsatt få stipend. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. mars 2006 #467 Del Skrevet 8. mars 2006 Det holder at du ikke stryker/utsetter mer Så om du står i alle fagene du tar nå så er ikke det noe problem! Vi skal flytte til Fredrikstad, men om det var det området du mente Lillesky så hadde det jo vært aktuelt senere. Skal først være litt hjemme med den lille! ← I følge lånekassen er det å utsette det samme som å ikke ta eksamen, altså ingen studiepoeng tjent. Altså så står du 60 poeng i minus. Det er det en maks kan ha i minus og fortsatt få stipend. ← Ok, men da er det bra! For jeg har jo tenkt til å fullføre spes.ped. uansett, og da får jeg heller bare holde ut et annet farg også. Trenger jo ikke akkurat å jobbe livet av meg fordet hadde vært gøy hvis du og iss også tok spes.ped!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #468 Del Skrevet 8. mars 2006 Har lyst til å ta sos.ped men det koster jo penger.. Spes.ped er et godt andre valg da. Er det master eller spes.ped.1 du vurderer? Jeg tror ikke jeg orker master. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mars 2006 #469 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vurderer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. mars 2006 #470 Del Skrevet 9. mars 2006 Ha en alldeles flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 9. mars 2006 #471 Del Skrevet 9. mars 2006 Innom med en Håper du finner ut av det med studiene. Har ei vennine som tar spes.ped nå, og hun er strålende fornøyd. Hun tar det som deltid ved siden av fulltids jobb. Men nå får jo du en ekstra fulltidsjobb når den lille spiren kommer til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. mars 2006 #472 Del Skrevet 9. mars 2006 Har lyst til å ta sos.ped men det koster jo penger.. Spes.ped er et godt andre valg da. Er det master eller spes.ped.1 du vurderer? Jeg tror ikke jeg orker master. ← Jeg vurderer 1 ← Jeg også Søk da!! Gidder ikke å ta noe jeg må betale for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. mars 2006 #473 Del Skrevet 10. mars 2006 jeg har kommet på Svangerskapspoliklinikken, Ullevål sykehus i neste praksis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mars 2006 #474 Del Skrevet 10. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mars 2006 #475 Del Skrevet 10. mars 2006 GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. mars 2006 #476 Del Skrevet 10. mars 2006 jeg har kommet på Svangerskapspoliklinikken, Ullevål sykehus i neste praksis ← Å, det er sikkert kjempespennende!!!!! Hører liv til Ullevål? Kanskje du får være med på ul'en hennes da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #477 Del Skrevet 10. mars 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. mars 2006 #478 Del Skrevet 10. mars 2006 Hei og hopp! Jeg driver å rydder, og har funnet Gravid-bladene jeg abonnerte på da jeg var gravid (nå hørtes det ut som om det er leeenge siden jeg var gravid...). Vil du ha dem? Tror du kan finne interessant lesestoff selv om de ikke er siste nr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #479 Del Skrevet 10. mars 2006 Tar gjerne en titt i de jeg Søndagsengel? Når har du neste praksis da kjære lillesøster? Har begynt å få vondt i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #480 Del Skrevet 11. mars 2006 Da jeg lå i sengen i morges så tror jeg at jeg fant livmoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg