Gå til innhold

Ranvei Heitmann, nytt liv?


Cyndaquil

Anbefalte innlegg

MissCoverdale skrev (30 minutter siden):

Det man stusser på er kanskje kabalen med flere barnefedre og en slik jobb. I en full stilling jobber man gjerne 5 dager på (typ 10-14 timers dager) og 4 dager av. Ikke lett å få det til å gå i hop med barnehage, Sfo, fedre osv. Men flott for henne hvis hun får det til! Antar det gjør godt for psyken å ha en jobb og kolleger i hverdagen. 

Faren til eldste bor jo i Finnmark også. Så jeg også undrer litt på logistikken i denne nye jobben hennes og barna. 

tjener man mye som flyvertinne ? Hun har jo nå råd til masse ferier og fester . For 2 år siden måtte hun ha spleis for sommerferien .

noe (bra) må jo ha hendt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (7 timer siden):

Det er jo mange godt voksne damer som er flyvertinner og de har jo også hatt små barn. Ser overhode ikke problemet så lenge barna har fedre som tar ansvar

tviler på alle de var alenemødre altså:) de fleste der hadde nok faren til barna hjemme. 
 

Ja er jo det jeg skriver? At det fungerer nok fint om det fungerer med samværsavtalen man har på barna? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (På 13.7.2023 den 19.37):

At det snart kommer barn nummer 5....? Neida. Jeg gjetter bare og tuller litt. 

Forresten, er de 4 barna hun har med flere forskjellige fedre? Hvor mange?

4 barn av 3 fedre.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (14 timer siden):

Det man stusser på er kanskje kabalen med flere barnefedre og en slik jobb. I en full stilling jobber man gjerne 5 dager på (typ 10-14 timers dager) og 4 dager av. Ikke lett å få det til å gå i hop med barnehage, Sfo, fedre osv. Men flott for henne hvis hun får det til! Antar det gjør godt for psyken å ha en jobb og kolleger i hverdagen. 

Dette har helt sikkert avklart før hun startet med det. Hun drar jo ikke også er 4 barn hjemme alene

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt gjort å jobbe som flyvertinne med fire barn med tre forskjellige fedre, det kan ikke være en enkel kabal! Hadde ikke hørt om henne på flere år, jeg var positivt overrasket over at hun er i jobb og virker å ha livet på stell. Utgangspunktet var jo ikke så enkelt. Men Ranvei? Det hadde jeg uttalt helt feil, jeg hadde ikke skjønt at det var Rannveig. 🤣 Hun har jo bare gjort det vanskeligere for seg selv - i wr forsøk på å gjøre navnet sitt mindre gammeldags??

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cyndaquil skrev (På 18.7.2023 den 21.23):

Faren til eldste bor jo i Finnmark også. Så jeg også undrer litt på logistikken i denne nye jobben hennes og barna. 

tjener man mye som flyvertinne ? Hun har jo nå råd til masse ferier og fester . For 2 år siden måtte hun ha spleis for sommerferien .

noe (bra) må jo ha hendt 

Største bor vel hos far n, mener jeg leste det et sted. De får ekstremt billige flybilletter da når hun jobber der, er nok derfor.

Endret av Orly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke så mye mer voksen i hodet nå da enn da hun var da hun blogget. Hun spiller så mye på sex.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (4 timer siden):

Hun er ikke så mye mer voksen i hodet nå da enn da hun var da hun blogget. Hun spiller så mye på sex.

Hvor spiller hun på sex? Fordi hun går lettkledd?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Lemonkiwi skrev (6 minutter siden):

Ser på de nyeste bildene på Instagram at Rannvei muligens venter ett nytt barn?:) 

Tror det bare er måten hun står på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visla skrev (På 9.8.2023 den 1.05):

Ser virkelig sann ut ja, tror ikke det er måten hun står på. 

Ikke lov å jobbe i luften som gravid hos Norwegian- så du tar nok feil. 
 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter uke 26 i graviditeten kan en ikke utføre flygende tjeneste. Det er Luftfartstilsynets regelverk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 10.7.2023 den 22.10):

Ja.

Man går 2 år salg&service,deretter kurs hos selskapet man vil jobbe for,feks SAS.

Nei, det er ingen krav til salg og service. Du kan søke uten spesifikk utdanning og ta en kurs på 4-6 uker. Utdanning er en overdrivelse. Men jobb er jobb, og det er uansett ikke noe som heter dårlig jobb.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flott gave hun plutselig fikk av kjæresten 😊 diamant smykke med 0,25 carat diamanter 👍 skal si hun har ordnet seg 🤭

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.k skrev (11 timer siden):

Flott gave hun plutselig fikk av kjæresten 😊 diamant smykke med 0,25 carat diamanter 👍 skal si hun har ordnet seg 🤭

Om det så hadde vært plastikk så er det tanken som teller. Og drt var kjempesøtt av han syns jeg 😍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...