Gå til innhold

Ranvei Heitmann, nytt liv?

Cyndaquil

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt blogger Ranvei (tidligere Rannveig) Heitmann i mange år. Hun er en råsterk alenemor til 4 barn. Tidligere har hun vært helt alene med barna .  Det ble stille over 1 år før hun nå endelig ble aktiv igjen 

Men nå har hun utdannet seg til flyvertinne og reiser mye med jobb og kjæreste. Det kunne hun virkelig ikke før . Har hun begynt å få mer hjelp med barna? Er faren til de to yngste endelig kommet inni bildet og har barna ? Om ikke ville jeg tro at det ikke hadde vært mulig å vært flyvertinne som har ugunstige jobbtider.

noen som har fått med seg mer enn meg? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lerke987 skrev (8 minutter siden):

Tror ikke de to yngste har samme far?

Nei, ungdomskjæresten i Nord er far til eldste. Nest eldste har hun med W. Så har hun neste med en annen fyr hun var sammen med en stund. Vet ikke om sistnevnte er far til minstemann og? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (25 minutter siden):

Tror ikke de to yngste har samme far?

Jo det har de

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (12 minutter siden):

Nei, ungdomskjæresten i Nord er far til eldste. Nest eldste har hun med W. Så har hun neste med en annen fyr hun var sammen med en stund. Vet ikke om sistnevnte er far til minstemann og? 

Jo de to siste har samme far. Det stemmer at mannen ikke var inni bildet når nr 3 ble født. Hun skrev jo også om det. Men så på et tidspukt når 3 var noen år gammel fikk de kontakt igjen og kjærester .

Da ble hun gravid med 4, men gjorde det slutt. Hun skrev jo også et langt innlegg i bloggen «xxx sin fødsel» om hvor lite engasjert han var. Hun hadde også spleis for et par somre siden for å kunne ta sommerfeire med barna. Stakkars jente 

så sjokket mitt ble jo litt stort når jeg ser at nå er alt snudd helt om på få år. Utdannelse , reiser masse uten barna, ung kjæreste . Noe (positivt) må ha hendt, håper hun deler med følgerne sine hva som snudde denne negative spiralen. Hadde hun ikke hatt god støtte hadde ikke kunne vært flyvertinne.

Pappan til nr 2 har stilt opp for ranveig og alle ungene i mange år. Kan hende hun har hjelp der

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm. Nå skjønner jeg hvor Caroline Nitter har lært å snakke så himla affektert! De ligner også!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basil skrev (4 minutter siden):

Hvor følger dere henne?

Instagram 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (Akkurat nå):

Instagram 😊

Hva heter hun der?

Cyndaquil skrev (Akkurat nå):
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så henne i fjor sommer, virket å gå greit med henne da hvertfall, hun var sammen med ungene. Men hun så veldig annerledes ut IRL, rynkene synes ikke gjennom filtrene i some.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid overrasket over at så mange viser sympati for henne og ikke reagerer på mye deling av barn og familieliv.

Virker som det er helt andre standarder for henne enn for andre bloggere/influencere... 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iom at flyvertinner er mye vekke (er det i det hele tatt en utdanning? Er ikke det bare noen kurs eller er det mer?) så må hun jo få litt hjelp ift ungene når hun er på jobb.

Ihvertfall kjempebra at hun får til ting!!

Men deling av barn lan hun spare seg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MalloryK skrev (10 timer siden):

charlottehe1tmann

Gud bedre…bilde av barn i tømmerrenna med typen som grabber tak i puppene hennes samtidig…

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (10 timer siden):

Gud bedre…bilde av barn i tømmerrenna med typen som grabber tak i puppene hennes samtidig…

Ja akkurat det bildet stusset jeg også på. Er vanligvis en fan av henne , men det de gjorde det syns jeg var upassende gjort under en aktivitet for barna liksom. Man kan flørte andre steder

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (13 timer siden):

Iom at flyvertinner er mye vekke (er det i det hele tatt en utdanning? Er ikke det bare noen kurs eller er det mer?)

Ja.

Man går 2 år salg&service,deretter kurs hos selskapet man vil jobbe for,feks SAS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (13 timer siden):

Iom at flyvertinner er mye vekke (er det i det hele tatt en utdanning? Er ikke det bare noen kurs eller er det mer?) så må hun jo få litt hjelp ift ungene når hun er på jobb.

Ihvertfall kjempebra at hun får til ting!!

Men deling av barn lan hun spare seg. 

https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/kabinpersonale_fly  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...