Gå til innhold

Ranvei Heitmann, nytt liv?


Cyndaquil

Anbefalte innlegg

Kinder skrev (2 timer siden):

Har ikke sett noe av henne på år, men måtte sjekke instaen hennes nå. Hun ser ut til å ha det bra, og så flott at hun har fått seg utdannelse og jobb. Veldig glad på hennes vegne, tipper at hun ikke har hatt det bare lett opp i gjennom årene. 

Nei hun har definitivt ikke hatt det lett. Husker spesielt godt når hun fortalte om aborten hun måtte gjennom helt mutters alene som var veldig tungt og ensomt for henne, og neste dag opp og feire 17.mai alene med barna. Hun tok lappen og kjøpte en bruktbil med plass til alle barna så hun slapp å gjøre seg avhengig av andre når det kom til kjøring. Korriger gjerne hvis jeg husker feil her men.

Synes også hun ble urettferdig fremstilt på Charterfeber. Greit hun kunne ha en litt merkelig oppførsel i blant men det var veldig gjenskinnbart at produksjon hadde bedt de to andre influenserne om å være ekstra dritt mot henne for å fyre henne opp. 

 

Endret av non_stop
  • Liker 8
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kinder skrev (49 minutter siden):

Har ikke sett noe av henne på år, men måtte sjekke instaen hennes nå. Hun ser ut til å ha det bra, og så flott at hun har fått seg utdannelse og jobb. Veldig glad på hennes vegne, tipper at hun ikke har hatt det bare lett opp i gjennom årene. 

Jeg tenker at det spiller liten rolle om du er dasstømmer eller lege bare man gjør noe man liker og det er lønn inn i banken hver måned. Null hensikt og studere for å bli sykepleier om det.ikne noe du vil😊 

Heier på folk som faktisk tar en utdanning når de er blitt voksen. Er aldri for sent

  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Det er en ting som er litt merkelig synes jeg.. nå har folk klagd i noen år av at Rannvei ikke har hatt jobb.. hun har liksom bare gått hjemme og fått penger av NAV. Nå har hun tatt en utdannelse og blitt flyvertinne å da er det galt. For det er jo ikke rett yrke når hun har barn. 

Blir det noen gang bra nok?

Dette, og det må jo være en form for verdensrekord den slut shamingen den dama har fått! 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cattleya skrev (21 minutter siden):

Dette, og det må jo være en form for verdensrekord den slut shamingen den dama har fått! 

Ja.. jeg er motstander av eksponering av de små men at hun har fått en utdanning er bra 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg tenker at det spiller liten rolle om du er dasstømmer eller lege bare man gjør noe man liker og det er lønn inn i banken hver måned. Null hensikt og studere for å bli sykepleier om det.ikne noe du vil😊 

Heier på folk som faktisk tar en utdanning når de er blitt voksen. Er aldri for sent

Helt enig med deg😊 Det viktigste er at man selv liker jobben man har. Liker man å reise, må det jo være helt supert å jobbe som kabinpersonell. 

At andre ser ned på en arbeidstaker grunnet lønn, arbeidsoppgaver og arbeidstid sier ganske mye om dem. Personlig må jeg jo si at jeg slett ikke syns lønnen er så dårlig som enkelte vil ha det til, med tanke på ar utdannelsen er et kurs på noen uker, og man kan få den gratis i noen flyselskaper. Det vil si at man innen kort tid kan komme rett ut i arbeid og uten skyhøyt studielån. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinder skrev (54 minutter siden):

Helt enig med deg😊 Det viktigste er at man selv liker jobben man har. Liker man å reise, må det jo være helt supert å jobbe som kabinpersonell. 

At andre ser ned på en arbeidstaker grunnet lønn, arbeidsoppgaver og arbeidstid sier ganske mye om dem. Personlig må jeg jo si at jeg slett ikke syns lønnen er så dårlig som enkelte vil ha det til, med tanke på ar utdannelsen er et kurs på noen uker, og man kan få den gratis i noen flyselskaper. Det vil si at man innen kort tid kan komme rett ut i arbeid og uten skyhøyt studielån. 

Enig.. så i en gruppe på Facebook som omhandler NAV. Ei skrev at hun tjente 450 tusen også var det ett spørsmål hun hadde. Da var det en som spurte om hun var uteligger siden hun tjente så dårlig🙈 Ble helt satt ut jeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (På 10.7.2023 den 22.10):

Ja.

Man går 2 år salg&service,deretter kurs hos selskapet man vil jobbe for,feks SAS.

.

Endret av Diosa
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som har jobbet hos Norwegian som flyvertinne, hun tjente over 650.000 i året. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 timer siden):

Ja.. jeg er motstander av eksponering av de små men at hun har fått en utdanning er bra 😊

 

elskersommer skrev (8 timer siden):

Jeg tenker at det spiller liten rolle om du er dasstømmer eller lege bare man gjør noe man liker og det er lønn inn i banken hver måned. Null hensikt og studere for å bli sykepleier om det.ikne noe du vil😊 

Heier på folk som faktisk tar en utdanning når de er blitt voksen. Er aldri for sent

Men hun har jo ikke tatt en utdanning, hun har tatt et kort kurs.

Kinder skrev (7 timer siden):

Helt enig med deg😊 Det viktigste er at man selv liker jobben man har. Liker man å reise, må det jo være helt supert å jobbe som kabinpersonell. 

At andre ser ned på en arbeidstaker grunnet lønn, arbeidsoppgaver og arbeidstid sier ganske mye om dem. Personlig må jeg jo si at jeg slett ikke syns lønnen er så dårlig som enkelte vil ha det til, med tanke på ar utdannelsen er et kurs på noen uker, og man kan få den gratis i noen flyselskaper. Det vil si at man innen kort tid kan komme rett ut i arbeid og uten skyhøyt studielån. 

 

Ut over det så er all jobb flott, bra hun ikke går på NAV, og hvis hun trives som flyvertinne er jo det fint for henne. Men å kalle det å ta utdannelse synes jeg blir litt latterlig…

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (1 minutt siden):

 

Men hun har jo ikke tatt en utdanning, hun har tatt et kort kurs.

 

Ut over det så er all jobb flott, bra hun ikke går på NAV, og hvis hun trives som flyvertinne er jo det fint for henne. Men å kalle det å ta utdannelse synes jeg blir litt latterlig…

Det skal du selvsagt få lov til å mene, men uansett hva du måtte mene om det så er denne type kurs en utdanning. Utdanning handler om å tilegne seg kunnskap og ferdigheter i en læringsarena, noe som også innbefatter kurs som Rannvei har tatt for å bli kabinpersonell.

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 11.7.2023 den 0.17):

Noe så grusomt. Snakker om plastikk face. Er ikke hun alene med 4? Hvordan får hun råd til all fillers, botox, restylane og silikon?? Dette så helt oppblåst forferdelig ut.

Jeg tror det så bra ut å sprøyte inn litt her LG der opp til et visst punkt, men visste kanskje ikke helt når det var lurt å roe ned… 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masuka skrev (16 minutter siden):

Far til de to yngste har de en del😊 Er fbvenn med noen i familien hans.

Så bra han har tørket opp bak øra og tar ansvar!

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ABCDE skrev (På 15.7.2023 den 9.36):

Synes hun har klart seg godt og heier!!!

Litt provoserende med 4 barn og 0 utdanning/fast inntekt (før) har råd til alle silikon, fillers og botox? Hun sluttet jo bloggingen ergo dalte inntektene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cattleya skrev (På 13.7.2023 den 19.22):

Når hun byttet fra Rannveig til Ranvei så la hun til Charlotte som mellomnavn? 
 

Jeg syntes det er gøy at hun er aktiv igjen! Vet vi noe om den nye kjæresten? 

Ser ut til å være 26 år og pilot, og at de finner på mye sammen med barna:) så da kommer det nok flere barn sammen. Sporty av en så ung mann å bli sammen med en 4-barnsmor. 
 

fungerer nok fint å være flyvertinne selv med 4 barn, så lenge turnusen passer i samværsavtalen hun har med fedrene til barna:) 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visla skrev (2 timer siden):

Ser ut til å være 26 år og pilot, og at de finner på mye sammen med barna:) så da kommer det nok flere barn sammen. Sporty av en så ung mann å bli sammen med en 4-barnsmor. 
 

fungerer nok fint å være flyvertinne selv med 4 barn, så lenge turnusen passer i samværsavtalen hun har med fedrene til barna:) 

Det er jo mange godt voksne damer som er flyvertinner og de har jo også hatt små barn. Ser overhode ikke problemet så lenge barna har fedre som tar ansvar

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Det er jo mange godt voksne damer som er flyvertinner og de har jo også hatt små barn. Ser overhode ikke problemet så lenge barna har fedre som tar ansvar

Det man stusser på er kanskje kabalen med flere barnefedre og en slik jobb. I en full stilling jobber man gjerne 5 dager på (typ 10-14 timers dager) og 4 dager av. Ikke lett å få det til å gå i hop med barnehage, Sfo, fedre osv. Men flott for henne hvis hun får det til! Antar det gjør godt for psyken å ha en jobb og kolleger i hverdagen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...