Gå til innhold

Attpåklatt etter tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 dpo idag. Begynner å kjenne etter symptomer. Har blitt forkjøla så jeg har ihvertfall masse symptomer på det 😅

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sto opp og tok en test i dag 10 dpo. Den var som vanlig helt hvit den. 

Skrevet

Da har jeg ventet to dager og tok en test i morges. 

4793BBA0-8065-4048-AC29-30F0470CCD9D.jpeg

Skrevet

Jeg ser en svaaaak strek, og det er 12 dpo

Skrevet

Oi, så spennende🤩 Ser at det er en strek der!😊🤞🏻

• Hjerte 1
Skrevet

Kan det virkelig være sant?! Jeg har en helt surrealistisk dag på jobb i dag! Tror jeg skal vente til onsdag med å ta ny test. Men inntil videre tenker jeg at det må være gode nyheter! 

Skrevet

Oi, jeg ser den 😀 krysser fingrene for at det er babystrek 🤞🏻😊

• Hjerte 1
Skrevet

Har du testet noe mer, eller venter du til i morgen?😊

Skrevet

@Lily92 har så lyst til å teste, men prøver å vente til i mårra. Ser jeg en strek da så drar jeg RETT og kjøper en digital test. 

• Liker 1
Skrevet

Tok en test i morges 14 dpo. Den var negativ. Og nå murrer det veldig, så jeg tror plutselig at mensen kommer likevel. Men det skal sies at testen tok veldig lang tid på å virke, så jeg har med meg en test til på jobb, for å ta en til

Skrevet

Nå tok jeg nettopp en ny test, som fungerer som den skal. Får se om noen minutter 🫣

Skrevet

Hvordan gikk det?😊🤞🏻

Skrevet

Den var helt negativ :( 

Skrevet

Ånei ☹️ så kjipt ☹️

Skrevet

Ja, det var superkjipt! Dumme billigtester! Da får jeg vel heller mensen i mårra og så må vi ta en skikkelig vurdering på om dette kanskje var siste prøveperiode for oss, punktum. 

• 9 måneder senere...
Skrevet

Etter over et halvt år med pause etter å ha «gitt opp» har det nå vært sommer og ferietid. Vi har ikke prøvd, men som sagt har det vært ferie, og vi har koset oss. Skulle ha mensen 29. juli, men noen dager før det dukket den plutselig opp. Det viste seg å ikke være mensen likevel. Var bare en liten blødning. Så begynte masse murringer og mensen kom ikke til vanlig tid. Men den kom (tror jeg) 2 dager forsinket. Men varte bare 1 dag. Og etter det har jeg fortsatt masse murringer konstant og har hatt det i en uke. Skjønner ikke. Kan jeg være gravid? Er så rart. Føles ut som jeg skal få mensen snart, men jeg har jo allerede «hatt den» to ganger de siste 2 ukene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...