Gå til innhold

Hva skal jeg ha på meg i bryllupet?


oslojente

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal i mitt aller første bryllup om noen måneder. Men hva i all verden skal jeg ha på meg?

Kjole? Ja selvfølgelig... Men hvordan? Må den være lang? Pyntet? Farger? Osv osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det ikke står antrekk i invitasjonen så står du jo ganske fritt. Jeg ville antagelig valgt en lang litt pyntet kjole, fordi det er meg føler jeg. Også liker jeg å pynte meg når jeg skal på fest. Så det kommer vel egentlig litt an på hva slags type du er og hva du føler er pyntet for deg. Men jeg ville ha styrt unna svart og hvitt, er nok litt gammeldags der... Jeg er heller ikke av den typen som føler meg ille til mote hvis jeg er mer pyntet en andre. Og hvis det er et vinterbryllup du skal i så er det kanskje best å styre unna de typiske sommerkjolene, for din egen del mener jeg. Du finner nok ut av det.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Oslojente, skriv hvilken måned bryllupet er det er, hva slags mennesker som skal komme og i hvilken "setting" bryllupet er i, feks. bondebryllup, American classic, French country, klassisk norsk bryllup, hvor i landet det er osv.

Så skal jeg gi deg noen killer tips om bekledning. Skriv også ned hva slags type du er og hva du føler deg komfortabel i.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått i en lang/fotsi kjole, egentlig samme hvilken farge. Da vi giftet oss var det endel som gikk i svart, synts det var helt greit jeg. Hvitt derimot bør du styre unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med unntak av om det står galla i invitasjonen så er jo penklær det mest vanlige...

Det viktigste er at en finner et antrekk en føler seg vel i uansett om det er buksedrakt/dress eller kjole!

Har selv brukt alt ifra vanlig sommerkjole til bunad...det viktigste..som sagt! At en føler seg vel!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...