AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #441 Skrevet 21. juli 2023 Et tips i hvertfall er å vise interesse for henne istedet for å tenke mest over hva du selv skal imponere henne med. Var på dater med en rik kjekk mann, men ble bare lei meg etter noen ganger, fordi vi snakket bare om ham. De jeg har likt best er de som stiller spørsmål og vil høre om meg og hva jeg tenker om ting. Anonymkode: 816a8...538 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #442 Skrevet 21. juli 2023 Jeg ser at jeg kommer svært sent til denne posten, men hvorfor ikke adoptere, eller hjelpe et lesbisk par med å bli foreldre? Har du en venninne som du kan bli forelder med, uten romantiske følelser med? Det er mange kvinner som også har 'dårlig tid', og gjerne vil bli mor. Jeg regner med du selv forstår at samfunnet faktisk bryr seg om menn som vurderer selvmord - det er overalt dette fokuset med å få menn til å snakke om probleme før det går så langt, men igjen blir samfunnet i den situasjonen anklaget for å gjøre menn femi. Lykke til. Jeg er sikker på at det er en familie for deg i vente Anonymkode: e3cb5...29b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #443 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ser at jeg kommer svært sent til denne posten, men hvorfor ikke adoptere, eller hjelpe et lesbisk par med å bli foreldre? Har du en venninne som du kan bli forelder med, uten romantiske følelser med? Det er mange kvinner som også har 'dårlig tid', og gjerne vil bli mor. Jeg regner med du selv forstår at samfunnet faktisk bryr seg om menn som vurderer selvmord - det er overalt dette fokuset med å få menn til å snakke om probleme før det går så langt, men igjen blir samfunnet i den situasjonen anklaget for å gjøre menn femi. Lykke til. Jeg er sikker på at det er en familie for deg i vente Anonymkode: e3cb5...29b Først må han få seg dame, deretter barn laget av sin egen sædcelle ❤️ Anonymkode: adf4a...c75
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #444 Skrevet 21. juli 2023 Dette er en fin helg for å flørte med noen ts, hopp i det Anonymkode: 8be6c...94f 1
SkevRev Skrevet 21. juli 2023 #445 Skrevet 21. juli 2023 (endret) Hvorfor bryr du deg om samfunnets syn på deg. Endret 21. juli 2023 av SkevRev 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #446 Skrevet 21. juli 2023 SkevRev skrev (1 time siden): Hvorfor bryr du deg om samfunnets syn på deg. Klarer ikke styre det. Samfunnet er et helsike når man er utenfor normen. Anonymkode: df7af...c39
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #447 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Klarer ikke styre det. Samfunnet er et helsike når man er utenfor normen. Anonymkode: df7af...c39 Gå ut på byen i kveld, TS! Hopp i det og sjekk opp ei dame du liker. Anonymkode: adf4a...c75 1
Christina82 Skrevet 22. juli 2023 #448 Skrevet 22. juli 2023 Ryddet for brukerangrep og avsporinger. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #449 Skrevet 22. juli 2023 Ser at svaret mitt er slettet siden i går. Og jeg føler sånn for å påpeke dette til deg, TS: Jeg tror virkelig at du vil oppleve at livet har en mye større mening når du blir sammen med ei dame du elsker og som du ikke kan leve uten ❤️. Jeg søker det samme, eneste forskjellen er at jeg er kvinne. Anonymkode: adf4a...c75
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #450 Skrevet 22. juli 2023 Må inrømme en ting ts. Hva føler du når vi hyper deg opp? Føler du at det ike egentlig endrer noen ting? Jeg er bitter for utsendet mitt, jeg har det på mange måter som deg. Men reaksjonen min er å si flørt litt a mann, woho! Det er ikke så lett er det vel. Om du serriøst flørter med noen er du tøff. De krever mye å tørre å søke utover når man føler seg som dritt. Anonymkode: 8be6c...94f 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #451 Skrevet 24. juli 2023 Jeg håper virkelig at du får deg kjæreste, TS . Du er ikke alene, vi er mange som har det samme ønsket som deg! Selv vet jeg ikke hvor eller hvordan jeg skal møte min neste kjæreste. Tinder føles så håpløst. Anonymkode: adf4a...c75
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #452 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg håper virkelig at du får deg kjæreste, TS . Du er ikke alene, vi er mange som har det samme ønsket som deg! Selv vet jeg ikke hvor eller hvordan jeg skal møte min neste kjæreste. Tinder føles så håpløst. Anonymkode: adf4a...c75 Takk, men har nok lagt inn håndkleet for godt. Slettet alt av datingapper nå. Du får ha lykke til selv🙂 Forstår at jeg ikke er god nok der, men jeg har heller ikke de ønskede egenskaper i det virkelige liv. Hvis jeg hadde kommet meg til en date så hadde jeg uansett blitt dumpet pga kjedelig personlighet, få interesser, lave ambisjoner eller at jeg var dårlig til å holde samtalen i gang. Det er jeg ganske sikker på. Selve intensjonen for meg med et forhold ville vært å få barn. Kanskje det er feil. Men det er kanskje det greieste å ikke reprodusere seg i en stadig vanskeligere verden, så lenge man ikke er millionær. Anonymkode: df7af...c39 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #453 Skrevet 25. juli 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Takk, men har nok lagt inn håndkleet for godt. Slettet alt av datingapper nå. Du får ha lykke til selv🙂 Forstår at jeg ikke er god nok der, men jeg har heller ikke de ønskede egenskaper i det virkelige liv. Hvis jeg hadde kommet meg til en date så hadde jeg uansett blitt dumpet pga kjedelig personlighet, få interesser, lave ambisjoner eller at jeg var dårlig til å holde samtalen i gang. Det er jeg ganske sikker på. Selve intensjonen for meg med et forhold ville vært å få barn. Kanskje det er feil. Men det er kanskje det greieste å ikke reprodusere seg i en stadig vanskeligere verden, så lenge man ikke er millionær. Anonymkode: df7af...c39 Faktisk tror jeg det kan være bra. Å ikke leve på vent. På vent for at "lykken omsider må komme". Og man da henger all lykke i livet på et godt parforhold. Skap det et godt liv alene hvor du gjør det som interesserer DEG. Dyrk hobbyer, sløs penger på deg selv. Selv møtte jeg kjæresten min via PlayStation. Ikke akkurat arenaen hvor man tror skal møte noen, men vi ble venner, lange kvelder med samtaler og over tid kom følelsene. Vi er begge 44 år og hadde begge gitt opp dating. Han er kanskje ikke den jeg ville snudd meg etter på gata eller sveipet på tinder, men jeg ble kjent med personligheten hans først og han er mannen jeg skal bli gammel sammen med! Kjæresten din venter nok et sted og dukker opp når du minst aner det. Anonymkode: 1dfc1...324 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå