AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #301 Skrevet 10. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: For å gjenta meg selv enda en gang til; er ikke interessert i å diskutere meg selv i denne tråden. Synd du syns det er skummelt det jeg skriver, men det gjør det ikke mindre sant. Uten kjønnsdriften hadde menn ikke brydd seg om kvinner. Unntak er selvsagt nærmeste familie, men de ville ikke brukt energi på fremmede kvinner. Anonymkode: fc356...b9a ??? Hvordan få til familie om man ikke skal bli kjent med fremmede kvinner? Anonymkode: 1dfc1...324 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #302 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg snakker om det å danne relasjoner. Menn ser først på utseende. Og ja, jeg tør påstå at ingen gidder ha en kjedelig partner. Du blander vanlig omtanke for andre, og det å danne relasjoner. For relasjoner ser menn primært på utseende og sex, og så kommer personlighet etter det igjen. Som igjen forklarer hvorfor kvinner seksualiserer seg selv for å kapre seg den beste mannen de kan. Ser ikke dama bra ut så må hun kompensere med å utvikle ferdigheter og en personlighet. Anonymkode: fc356...b9a Derfor blir mange flere menn enn kvinner deprimert. De ønsker ikke å danne vennskap. Anonymkode: ab615...c95 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #303 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner som gruppe hadde dødd ut om kjønnsdriften forsvant. Så veit ikke helt hvor interessant det er for kvinners del. Anonymkode: fc356...b9a Tviler på det, gitt. Anonymkode: ab615...c95
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #304 Skrevet 10. juli 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner som gruppe hadde dødd ut om kjønnsdriften forsvant. Så veit ikke helt hvor interessant det er for kvinners del. Anonymkode: fc356...b9a Så du tror at kvinner hadde dødd ut. Men menn hadde formert seg videre med hverandre?? Anonymkode: 1dfc1...324 4 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #305 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 2.00): Ja, jeg vet dette høres bittert ut og det er det. Stiller meg dette spørsmålet ofte. Hvorfor bidrar jeg egentlig til et samfunn hvor jeg aldri får oppleve noen av pluss-sidene ved det? La oss være ærlige; et menneske som aldri opplever kjærlighet, anerkjennelse og intimitet fra et annet menneske vil slite med å finne mening med noe som helst. Det er de mest naturlige behovene vi har. Hvis man ikke trenger noe slikt er man unormal og sær, da de aller fleste har disse behovene. Kvinner kan få dette i form av en partner og barn. De kan bestemme helt selv om de vil ha disse tingene. Mulighetene er så mange. Menn må gjøre seg fortjent til dette ved å ha høy status, være kjekk eller ha flere egenskaper. De må kunne vise til noe for å få oppleve disse naturlige behovene. For oss menn som er helt vanlige, eller under middels, er det nesten ikke mulig å oppnå. Vi blir oversett om vi tjener under en viss grense, er skallet eller overvektig, eller ikke har noe spesielt å bidra med. Det er ALDRI nok å være seg selv. Mange unge menn i dag sliter med å ikke strekke til, og mange tar selvmord. Og det syns vi som samfunn er helt ok? Det er rett og slett logisk at man ikke klarer å leve om man ikke får dekket naturlige behov. Faktisk veldig forståelig. Det er typisk at man får rådet om å jobbe med seg selv, men det er vanskelig å gro ut håret når man har mistet det, eller vokse og bli 1.85 som voksen. Det er heller ikke lett å ta høyere utdannelse som voksen, eller å plutselig skulle tjene flere hundretusener mer i året. Jeg hater ikke kvinner på noen måte, jeg bare misliker sterkt hvordan samfunnet vårt er blitt. Internett var starten på elendigheten, med smarttelefonen og sosiale medier som etterfølgere. Datingapper som Tinder var dødsstøtet. I min foreldregenerasjon ble hvem som helst fedre og var i forhold. Det er ikke tilfellet lengre. Vi skaper et samfunn med stadig flere frustrerte menn som ikke strekker til. I årevis har jeg spinket og spart til et potensielt familieliv i fremtiden, men så innser jeg at det tikker mot 40 og at løpet er kjørt for lengst. 40, feit og ferdig osv.. Det jeg føler på nå er at jeg ikke vil bidra i et samfunn hvor skattepengene mine går til barna til alfa-mennene og damene som aldri ville ha meg. Anonymkode: df7af...c39 Jeg er gift og har barn med en mann som er 170 høy, skallet, overvektig og tjener under 500 000 i året. Og ja, jeg er kvinne. Han har verdens beste humor, er handyman og kjøper sjokolade på butikken når han ser jeg er lei meg. Drømmemannen min hvertfall. Jeg tenner verken på penger, status eller høyde. Leiter du på rett plass etter dame å tilbringe livet med? Anonymkode: 90f90...eff 6 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #306 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg tenner verken på penger, status eller høyde. Anonymkode: 90f90...eff Det er «forskning» og «statistikk» som sier at du enten juger, eller ikke kjenner deg selv😂 Alvorlig talt. Mange av dagens gutter/menn som sliter med å skape relasjoner med kvinner, sliter Nettop fordi de har fokuset sitt på akkurat ting som dette (status, penger osv). De har blitt fortalt av andre menn at det er dette som skal til for å lykkes. Når kvinne, etter kvinne, etter kvinne prøver å fortelle at de må flytte fokus og at disse tingene er irrelevant, så er disse kvinnene enten løgnere eller avvikere😂🙈 Samme med min mann. Han er hverken spesielt høy, rik eller jobber i noe statusyrke. Men disse tingene betyr null og niks når det kommer til attraksjon og tiltrekning. Han er sosial, utadvendt, fryktelig smart og har veldig til humor. Dette er attraktive kvaliteter. Hvor mye han tjener eller hvordan «status» jobben hans har er irrelevant. Anonymkode: 245ad...258 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #307 Skrevet 10. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Samme med min mann. Han er hverken spesielt høy, rik eller jobber i noe statusyrke. Men disse tingene betyr null og niks når det kommer til attraksjon og tiltrekning. Han er sosial, utadvendt, fryktelig smart og har veldig til humor. Dette er attraktive kvaliteter. Hvor mye han tjener eller hvordan «status» jobben hans har er irrelevant. Anonymkode: 245ad...258 Blank løgn. Mannen din er 190 høy, mørk og tjener millioner i året. Bare si det som det er. Anonymkode: a1e5e...8d8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #308 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er «forskning» og «statistikk» som sier at du enten juger, eller ikke kjenner deg selv😂 Alvorlig talt. Mange av dagens gutter/menn som sliter med å skape relasjoner med kvinner, sliter Nettop fordi de har fokuset sitt på akkurat ting som dette (status, penger osv). De har blitt fortalt av andre menn at det er dette som skal til for å lykkes. Når kvinne, etter kvinne, etter kvinne prøver å fortelle at de må flytte fokus og at disse tingene er irrelevant, så er disse kvinnene enten løgnere eller avvikere😂🙈 Samme med min mann. Han er hverken spesielt høy, rik eller jobber i noe statusyrke. Men disse tingene betyr null og niks når det kommer til attraksjon og tiltrekning. Han er sosial, utadvendt, fryktelig smart og har veldig til humor. Dette er attraktive kvaliteter. Hvor mye han tjener eller hvordan «status» jobben hans har er irrelevant. Anonymkode: 245ad...258 De forstår ikke at status og penger er totalt uinteressant når kvinner har dette selv. Anonymkode: ab615...c95 4 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #309 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blank løgn. Mannen din er 190 høy, mørk og tjener millioner i året. Bare si det som det er. Anonymkode: a1e5e...8d8 Er alle rundt deg som er i forhold, 190 cm høye? Anonymkode: ab615...c95 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #310 Skrevet 10. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er alle rundt deg som er i forhold, 190 cm høye? Anonymkode: ab615...c95 Ja. Det er kun alfahanner som får noe. Resten lever i skyggene alene. Anonymkode: a1e5e...8d8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #311 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Det er kun alfahanner som får noe. Resten lever i skyggene alene. Anonymkode: a1e5e...8d8 Vel. For eksempel, mannen til Erna Solberg er verken høy, kjekk eller barsk. Gift ned partileder/tidligere statsminister for det, gitt. Anonymkode: ab615...c95 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #312 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Det er kun alfahanner som får noe. Resten lever i skyggene alene. Anonymkode: a1e5e...8d8 Alfahann? Incellbegrep. Finnes ikke noe som heter alfahann hos oss mennesker. Anonymkode: 245ad...258
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #313 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Blank løgn. Mannen din er 190 høy, mørk og tjener millioner i året. Bare si det som det er. Anonymkode: a1e5e...8d8 Okey😂 Jeg er høyere utdannet og tjener mer en min mann. Uten at det selvfølgelig spiller noen rolle fra eller til. Nei. Han er ikke 190 eller mørk for den saks skyld. Han er høyere en meg med mine 162cm på strømpelesten da. Jeg er typisk «petit»😅 Anonymkode: 245ad...258
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #314 Skrevet 10. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Alfahann? Incellbegrep. Finnes ikke noe som heter alfahann hos oss mennesker. Anonymkode: 245ad...258 Det er hva det er. Naturens lover styrer datingmarkedet. Ingen Bugatti, ingen mus. Anonymkode: a1e5e...8d8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #315 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er hva det er. Naturens lover styrer datingmarkedet. Ingen Bugatti, ingen mus. Anonymkode: a1e5e...8d8 Det finnes heller ikke noe alfahann hos for eksempel ulver. Så det har for lengst blitt tilbakevist i den biologiske forskningen, men incels henviser fortsatt til det gamle rælet. Anonymkode: ab615...c95
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #316 Skrevet 10. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Det finnes heller ikke noe alfahann hos for eksempel ulver. Så det har for lengst blitt tilbakevist i den biologiske forskningen, men incels henviser fortsatt til det gamle rælet. Anonymkode: ab615...c95 Jeg kan høres på deg eller Coach Adams på YT. Jeg vet hvem jeg velger å forholde meg til. Ellers er jo mannen til Erna Solberg et ypperlig eksempel på at når kvinner bikker 30 og de ikke finner en topp 10% mann som vil underkaste seg, så blir plan-b en beta male som lydig vil la seg kontrollere. Men drømmen om de brusende musklene og selvtilliten til en alfahann er noe ingen kvinne kan glemme. Erna tenker nok fortsatt på Chad fra universitetstiden som hun ville låse fast. Anonymkode: a1e5e...8d8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #317 Skrevet 10. juli 2023 Hvis du drar til den nærmeste barnehagen eller barneskolen og observerer fedrene som henter barna sine vil du nok se at fedrene er ganske gjennomsnittlige. Min mann er 187 høy,mørk og kjekk. Men det at han er beskyttende, maskulin,tar litt styringa, selvsikker har såå masse å si. Damer med bein i nesa vil ha MENN. Anonymkode: 1eef2...55f
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #318 Skrevet 10. juli 2023 Jeg kan bare svare for hvordan jeg tenker - er kvinne, nesten 50, og har aldri fått noen mann: Ingen mann har sett to ganger på meg, og da har det ikke blitt noe, siden jeg ikke har turt å ta noe som helst initiativ selv. Jobber mye, tar mye ansvar, betaler mye skatt og har svært lite fravær. Noen ganger kan jeg føle en viss urettferdighet over at jeg «bare» yter og ikke får noe fra samfunnet. Men da blir jeg bare sur, bitter og får enda dårligere selvfølelse. Det er ingen god følelse. Derfor prøver jeg å tenke på at det er fint å være en ressurs for samfunnet, jeg er heldig som er frisk og har evner, jeg har fått en lang utdannelse og jeg blir avhengig av at samfunnet hjelper meg når jeg blir gammel. Jeg tenker (prøver å tenke..) slik fordi jeg får det bedre av det. Du burde prøve selv ts! Anonymkode: bfbbb...92e
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #319 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kan høres på deg eller Coach Adams på YT. Jeg vet hvem jeg velger å forholde meg til. Ellers er jo mannen til Erna Solberg et ypperlig eksempel på at når kvinner bikker 30 og de ikke finner en topp 10% mann som vil underkaste seg, så blir plan-b en beta male som lydig vil la seg kontrollere. Men drømmen om de brusende musklene og selvtilliten til en alfahann er noe ingen kvinne kan glemme. Erna tenker nok fortsatt på Chad fra universitetstiden som hun ville låse fast. Anonymkode: a1e5e...8d8 Jeg er bare en dame, men en ganske vanlig en, og jeg kan forsikre deg om at det aldri har vært noen Chad for meg. Den tanken er bare noe dere som føler dere som mislykkede menn trøster dere med. Anonymkode: bfbbb...92e
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #320 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg kan høres på deg eller Coach Adams på YT. Jeg vet hvem jeg velger å forholde meg til. Ellers er jo mannen til Erna Solberg et ypperlig eksempel på at når kvinner bikker 30 og de ikke finner en topp 10% mann som vil underkaste seg, så blir plan-b en beta male som lydig vil la seg kontrollere. Men drømmen om de brusende musklene og selvtilliten til en alfahann er noe ingen kvinne kan glemme. Erna tenker nok fortsatt på Chad fra universitetstiden som hun ville låse fast. Anonymkode: a1e5e...8d8 Jepp. YouTube-universitetet 🤣🤣🤣 Og Chad. Typisk incel-opplegg. Anonymkode: ab615...c95 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå