Mardina Skrevet 11. juli 2023 #21 Del Skrevet 11. juli 2023 K44 Jeg har mye fritid, da jeg er ufør. Jeg bruker tiden min på hund, gåturer(hvor jeg gjerne plukker sopp og bær), turer i nærområdet med samboer og ikke minst den koseligste hobbyen av dem alle; brevskrivning og samle på(og bruke) brevpapir ❤ Har null problemer med å få tiden til å gå og jeg kjeder meg aldri 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #22 Del Skrevet 11. juli 2023 Er 50 med en unge som så og si har flytta ut. Liker meg på sofaen, spes etter jobb. Trener av og til, ser på serier, møter venner, bruker til på hudpleie, tar meg en fest i ny og ne. Går ut å spiser, reiser mye da vi har leil i Sør-Europa. Har lyst å melde meg på et malerkurs og lurer på om jeg skal ta fagskole/videreutdannelse til høsten. Anonymkode: cc296...d1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #23 Del Skrevet 17. juli 2023 K37. Jobber rundt 45-50 timer pr uke, resten er fritid. Men har veldig lite dødtid! Bruker fritiden min på trening (løping og styrke), matlaging, katt, bøker, serier, hagearbeid, venner, spill, quiz, konserter, bading på sommeren, alpint på vinter. Anonymkode: ba5a9...977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #24 Del Skrevet 17. juli 2023 53 Bøker og alkohol 😀 Anonymkode: d726b...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #25 Del Skrevet 17. juli 2023 K 45 og barnet har flyttet ut (enebarn). Koser meg med bøker, film og venninner. Har en krevende jobb og er ofte sliten når jeg kommer hjem. Jeg har et veldig tett forhold til datteren min, men syntes det gikk overraskende bra når hun flyttet for å studere. Anonymkode: d72a8...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå