Gå til innhold

Trenger Oslo en ny og større konsertarena?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 7/5/2023 at 11:15 PM, AnonymBruker said:

Nei, men er den i Gøteborg stor nok da? 

Anonymkode: cc01e...909

Tja tar jo 70000 på konserter, omtrent 3x av det Ullevaal tar

Anonymkode: 77599...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som en annen sier, Bjerke kunne vært noe. Men tiltak må i så fall på banen får å etablere denne permanent. Og tiltak? Norge? God Jul..

Vi har en litt dårlig CV på akkurat dette og konsertarenaer. En tidligere(nå avdød) verdens legende av en dirigent ved navn Mariss Jansons var for veldig mange år siden leder av Oslo filharmoniske symfoniorkester. Han sluttet i protest pga nettopp manglende tiltak for både orkesteret og Oslo konserthus. Oslo kommune ga faen..

Endret av PITTY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig å se disse nesten avdøde artistene suge penger ut av dere enda en gang? De artistene som fyller slike stadion er stort sett 30-40 år forbi sin musikalske kreative periode. Jeg er selv veldig interessert i musikk, disse megakonsertene er helt uinteressante fra et musikalst perspektivt. De fylles opp av folk som først og fremst skal drikke og prate med naboen på konsert. Det kan de jo gjøre hjemme isteden.

Anonymkode: 33c33...f22

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 9.32):

Hvorfor er det så viktig å se disse nesten avdøde artistene suge penger ut av dere enda en gang? De artistene som fyller slike stadion er stort sett 30-40 år forbi sin musikalske kreative periode. Jeg er selv veldig interessert i musikk, disse megakonsertene er helt uinteressante fra et musikalst perspektivt. De fylles opp av folk som først og fremst skal drikke og prate med naboen på konsert. Det kan de jo gjøre hjemme isteden.

Anonymkode: 33c33...f22

Dette

Anonymkode: 64e92...8c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 16.7.2023 den 9.32):

Hvorfor er det så viktig å se disse nesten avdøde artistene suge penger ut av dere enda en gang? De artistene som fyller slike stadion er stort sett 30-40 år forbi sin musikalske kreative periode. Jeg er selv veldig interessert i musikk, disse megakonsertene er helt uinteressante fra et musikalst perspektivt. De fylles opp av folk som først og fremst skal drikke og prate med naboen på konsert. Det kan de jo gjøre hjemme isteden.

Anonymkode: 33c33...f22

Jeg hadde veldig lyst til å se The Weeknd. Men jeg har vært på én konsert på Telenor Arena, og det var så krise lyd at jeg aldri skal tilbake. Tomt for øl var det også. 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

https://www.nrk.no/stor-oslo/lanserer-lillestrom-som-stor-konsertarena-1.16749446

Nå vil noen ha konsertarena for de største artistene på en parkeringsplass på Lillestrøm.

Jeg er meget i tvil på den løsningen men.

Anonymkode: 37f68...3b6

Logistikken er i hvert fall bedre enn Telenor Arena. Men det skal ikke så mye til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...