Gå til innhold

Hvorfor kommer ikke Sound of Freedom på norske kinoer?


Supertramp89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Supertramp89 skrev (39 minutter siden):

Har holdt et lite øye med denne filmen, og kom over denne saken:
https://www.sagat.no/na-kjenner-jeg-at-jeg-blir-lynings/19.39074

Jeg er veldig enig.
Hvorfor er ikke denne prioritert?

Det høres ut som en konspirasjonssmørje. Det må være litt pinlig å stå frem i avisa og påstå at "majoriteten av land og organisasjoner er delaktig på alle plan" når det gjelder bla a sataniske ofringer og prostitusjonsringer av barn. Det nevnes også innhøsting av 'adrenochrome', noe Qanon ble kjent for å hevde at verdens skjulte elite høster inn fra barn. For å nevne noe. Pinlig. 

 

Anonymkode: bda56...038

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet i emnet (og fordi denne tråden dukker opp når man søker "Sound of Freedom Norge" på Google:

Denne filmen eies av et lite, kristent selskap i USA som heter Angel Studios. De kjøpte rettighetene fra Disney som fikk filmen med i Fox-oppkjøpet for noen år siden, men de følte vel at den ikke passet branden til Disney og putta den på hylla. Angel Studios måtte crowdfunde 5 millioner dollar for å få råd til å distributere filmen på kino i USA. De har rett og slett ikke ressurser til internasjonal kinodistribusjon.

Nå som de har gått mange millioner i pluss på under en uke på kino kan det hende at de tar seg tida, men hvis et norsk distribusjonsbyrå klarte å kontakte dem i dag ville det fortsatt tatt en stund til den kom på kino her fordi filmen må tekstes, promoteres, norsk grafisk design og postere må lages, avtaler må inngås etc. 

Aldri si aldri, men det er nok større sjanse for at filmen går direkte på streaming her til høsten. At det liksom finnes en konspirasjon for å nekte folk å se den er bare tull.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vond sannhet for mange barn. Jeg så filmen ikveld. Gråt som bare det. 

Anonymkode: 597fc...f8f

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ordet konspirasjonsteori ble puttet i massiv sirkulasjon av amerikanske etterretningstjenester etter drapet på JFK.
Helt siden den tid så har alle som har omtalt maktmisbruk i Vesten blitt omtalt som konspirasjonsteoretikere, nazister, høyreekstreme og det som verre er.
Ironisk nok så har amerikansk etterretning nylig vedgått å ha vært involvert i JFK sitt drap, selv om de ikke innrømmet å ha direkte utført det.

Mitt poeng?
Hvis du lar deg styre av negative stempler, slutt med det.
Hvis du dømmer andre på grunn av negative stempler, slutt med det.

https://twitter.com/SpartaJustice/status/1679319174953291776?s=20
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne filmen er hverken bedre eller verre enn andre amerikanske politiske drama-thrillere. De har alltid hatt et konspiratorisk fokus, typ "det foregår komplotter i toppen blant mektige grupper". Men tidligere har folk akseptert dette som drama, fantasi.  Det som er det spesielle nå, er at konspi-miljøer nærmest ser på filmen som en dokumentar, og spinner psyke teorier om hvorfor "deep-state" prøver å stoppe folk fra å se den.

Det er søkte greier, men er jo underholdende for alle som sitter på sidelinjen :popcorn: Vi trenger ikke se filmen en gang. 

Anonymkode: 2a554...5ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Og Hans Rustad er på ballen og insinuerer det er venstresiden som står barnetraffickingrn.

https://www.document.no/2023/07/08/barnetrafficking-film-gar-rett-hjem-og-venstresiden-far-panikk/

Er det rart man er skeptisk?

Anonymkode: eb5a6...3ac

Mer skeptisk til document.no som kilde

Anonymkode: 2ed11...3f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir mulig å se filmen i Norge, jeg skal ihvertfall se den. Så et intervju med Tim Ballard at det arbeides med en mini serie om traficking  i Ukraina. Mel Gibson er med.

Anonymkode: 833b8...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er man plutselig høyreekstrem og konspi-tulling fordi man er imot trafficking av barn? 🤨 Hva skjer med verden?

Anonymkode: b2798...d3e

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvorfor er man plutselig høyreekstrem og konspi-tulling fordi man er imot trafficking av barn? 🤨 Hva skjer med verden?

Anonymkode: b2798...d3e

Nei, fordi de bruker trafficking kun som en trojansk hest til å fremme de faktiske konspirasjonsteoriene, legg merke til hvordan de kun fokuserer på hvor forferdelig amerika og vesten er, mens landet som nå massekrerer,voldtar og kidnapper barn er inget fokus på.

Disse folkene tror de er så opplyste, men i realiteten er det de selv som er naive hjernevaskede tullinger.

Anonymkode: 5257e...130

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, fordi de bruker trafficking kun som en trojansk hest til å fremme de faktiske konspirasjonsteoriene, legg merke til hvordan de kun fokuserer på hvor forferdelig amerika og vesten er, mens landet som nå massekrerer,voldtar og kidnapper barn er inget fokus på.

Disse folkene tror de er så opplyste, men i realiteten er det de selv som er naive hjernevaskede tullinger.

Anonymkode: 5257e...130

Bruker vi trafficking som trojansk hest for å fremme konspirasjonsteorier?
Kjære vakre vene. Hvor har du dette fra?

Personlig så bruker jeg endel tid på å følge med på kriminelle miljøer. Internettet brakte med seg mye fint, men også en bølge av kriminalitet. Barn, unge og eldre har blitt ofre for dette. Alt fra kjærlighetssvindel (brukt mot eldre) til trafficking av barn har blomstret etter at nettet kom.

Så kan du jo selvfølgelig kalle slike som meg naive, hjernevaskede tullinger om du vil.
Selv vil jeg spørre: 
Hvorfor gjør min motstand mot pedofili deg så rasende?

 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.7.2023 den 2.21):

En vond sannhet for mange barn. Jeg så filmen ikveld. Gråt som bare det. 

Anonymkode: 597fc...f8f

Hvor så du den? Er du i USA?

Anonymkode: 833b8...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, fordi de bruker trafficking kun som en trojansk hest til å fremme de faktiske konspirasjonsteoriene, legg merke til hvordan de kun fokuserer på hvor forferdelig amerika og vesten er, mens landet som nå massekrerer,voldtar og kidnapper barn er inget fokus på.

Disse folkene tror de er så opplyste, men i realiteten er det de selv som er naive hjernevaskede tullinger.

Anonymkode: 5257e...130

Er ikke menneskehandel noe som skal bekjempes uansett hvem som står bak og hvor det utføres? Er det ikke bra det kommer opp i lyset og blir satt fokus på?? Hvorfor BLIR det ikke satt mer fokus på??? Hvis dette fryktelige faktisk skjer i verden? Denne filmen har handling fra Sør Amerika bla, men er jo basert på en sann historie. Derfor kan man ikke akkurat legge handlingen til Russland/Ukraina eller Thailand selv om det skjer lignende der også?

Anonymkode: 833b8...faa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, innlegg kun bestående av lenker, spekulasjoner, ryktespredning og latterliggjøring, og svar til dette. 

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 16.12):

 

Anonymkode: 2a554...5ba

Oh my oh my,er dette fakta sier det vel alt.

Anonymkode: c989d...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...