Gå til innhold

Neon som har operert underlivet (etter fødsel)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 
Jeg fødet for 9 år siden og har siden den gang vært veldig vid nedentil. Sexlivet ble helt ødelagt og jeg kjenner ingenting under sex 😕

Har vært av og på med knipeøvelser men det hjelper ikke i det store og det hele. Jeg får også ofte urinlekkasje når jeg nyser eller hopper. 
har nå ikke hatt sex på 4 år og tenker at jeg må gjøre noe med det. Nå vurderer jeg å operere/stramme musklene nedentil. 
 

Lurer derfor på om noen her har gjort det. Fikk du dekket det eller privat ?hvilken klinikk?  Hvor mye kostet det? Hva var positivt/negativt med det? Ble det mye bedre etter operasjonen?

Tar imot alle tips ☺️

Anonymkode: 004b2...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, her er en tråd om temaet som kan være nyttig: 

 

Anonymkode: 62f7e...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde tvt og reparerte cystosele på Volvat. Ble veldig fornøyd. Føles normal ut der nede nå. Fikk det dekket fordi plagene hemmet trening og sexliv.

Anonymkode: 3b470...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 23.27):

Jeg gjorde tvt og reparerte cystosele på Volvat. Ble veldig fornøyd. Føles normal ut der nede nå. Fikk det dekket fordi plagene hemmet trening og sexliv.

Anonymkode: 3b470...38d

Hei.

Hvordan var gangen i denne prosedyren? Startet du med fastlegen? Ble du hensvist til urolog/gyn etc? Hva skjedde så? Hvor lang tid fra du kontakta fastlegen til du fikk operasjon på Volvat? Pls fortell.

Hilsen desperat dame som tisser seg ut , og trenger hjelp.

Anonymkode: 46c51...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...