Gå til innhold

Andre menn som har gitt opp dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater ikke vanligvis. Damer er ofte veldig dyre og lager masse ekstra drama og styr. Mange forventer at mannen enda skal betale alt under datingen. 

Sparer masse penger på å ikke date

Anonymkode: 3143f...d4b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 12.01):

Har selv gitt opp og kjenner flere i samme alder som har gitt opp, vi er menn i starten av 30-årene. Tinder-damene er stort sett vinglete og useriøse, damer vi møter i det virkelige liv gjennom hobbyer er stort sett opptatte, damer på byen er det altfor mye konkurranse om (er sjelden på byen, men sist jeg var på et utested så kom det to relativt attraktive damer inn og satte seg ved et bord, da tok det helt seriøst mindre enn 30 sekunder før to mannfolk kom bort og introduserte seg og satte seg ved de)

Det føles rett og slett ganske håpløst og jeg har prøvd av og på i så mange år nå at jeg har bare sluttet å forsøke. Samme med flere venner. Vi er høyt utdannede, har gode sosiale nettverk og er godt trente, men kommer ingen vei.

Er det vanlig at menn i vår alder "gir opp"? Virker som alle de bra damene er i forhold for lengst.

Anonymkode: 27c70...57a

Men hva faen er det du forventer?

Jada, det er bare skænks der ute. Greit det. Men dette er hva kvinner i vår generasjon er oppdratt til å være.

Senk forventningene. Og unngå seriøse relasjoner, det er ikke disse damene verdt.

Få behovene dine dekket og fokuser på andre ting i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (1 minutt siden):

Men hva faen er det du forventer?

Jada, det er bare skænks der ute. Greit det. Men dette er hva kvinner i vår generasjon er oppdratt til å være.

Senk forventningene. Og unngå seriøse relasjoner, det er ikke disse damene verdt.

Få behovene dine dekket og fokuser på andre ting i livet.

Nei, det er ikke bare skænks. Jeg er ikke en av dem. Heller ikke min søster eller mine venninner. Vi bare skyr menn som deg som pesten. Ikke er vi babes heller, så du ser oss ikke.

Anonymkode: 620e4...4cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skulle senke kravene til utseende på dama?

Eller få deg hinge? Alle jeg har møtt på hinge har vært ute etter seriøst forhold. 

Anonymkode: 9dcc1...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, det er ikke bare skænks. Jeg er ikke en av dem. Heller ikke min søster eller mine venninner. Vi bare skyr menn som deg som pesten. Ikke er vi babes heller, så du ser oss ikke.

Anonymkode: 620e4...4cb

Hvis du har noe å si til TS om observasjonene hans, så si det til ham. Ikke til meg, som bare bekrefter dem.

Og nei, jeg ser ikke bare "babes". Om noe er min smak i damer egentlig litt utenfor silikon- og botox-greia, synes faktisk ikke de er særlig "babe" i det hele tatt. Kan til og med like et par kilo ekstra.

… ble du sjokkert nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (8 minutter siden):

Hvis du har noe å si til TS om observasjonene hans, så si det til ham. Ikke til meg, som bare bekrefter dem.

Og nei, jeg ser ikke bare "babes". Om noe er min smak i damer egentlig litt utenfor silikon- og botox-greia, synes faktisk ikke de er særlig "babe" i det hele tatt. Kan til og med like et par kilo ekstra.

… ble du sjokkert nå?

Et par kilo fra BMI på 20, pent ansikt og ung alder. Selvfølgelig. Vi som er ordentlige, er ikke på byen. Vi legger oss ikke i senga di første kvelden eller første uka. Vi er ikke underdanige. Og vi har gjerne BMI rundt 25, helt vanlig ansikt og intet spesielt ved oss. Du ser oss ikke. 

Anonymkode: 620e4...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Et par kilo fra BMI på 20, pent ansikt og ung alder. Selvfølgelig. Vi som er ordentlige, er ikke på byen. Vi legger oss ikke i senga di første kvelden eller første uka. Vi er ikke underdanige. Og vi har gjerne BMI rundt 25, helt vanlig ansikt og intet spesielt ved oss. Du ser oss ikke. 

Anonymkode: 620e4...4cb

Særlig at jeg gidder å bruke freddan’ på dette.. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha dame så finn en utslitt fattig alenemor. De tar alt mulig og er ikke kresne. 

Anonymkode: 3be81...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (15 minutter siden):

Særlig at jeg gidder å bruke freddan’ på dette.. 😄

Nei, mye bedre å sitte og runke, selvfølgelig. 

Anonymkode: 620e4...4cb

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du vil ha dame så finn en utslitt fattig alenemor. De tar alt mulig og er ikke kresne. 

Anonymkode: 3be81...496

Nei, det gjør vi ikke. 

Anonymkode: 620e4...4cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, det gjør vi ikke. 

Anonymkode: 620e4...4cb

Ikke dra alenemødre inn i dette. De beste damene jeg har møtt har vært alenemødre. Hun ene skulle jeg veldig gjerne satset på, men det ble ikke slik.
 

Tenker at det er helt greit å «gi opp» dating. Vi har alle godt av en pause i ny og ne. Kjenne litt på hva som virkelig betyr noe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo ikke gi opp. Må bare drite i appene. Det er også en verden utenfor Norge. Ta en tur nedover Europa og møte folk. Det er også mange fine jenter i Norge. Man må bare gå ut i verkelegheten og snakke med dem med selvsikkerhet og vittighet 

Anonymkode: 35a9f...d5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KallePils skrev (4 timer siden):

Men hva faen er det du forventer?

Jada, det er bare skænks der ute. Greit det. Men dette er hva kvinner i vår generasjon er oppdratt til å være.

Senk forventningene. Og unngå seriøse relasjoner, det er ikke disse damene verdt.

Få behovene dine dekket og fokuser på andre ting i livet.

Få behovene dine dekket som en ekte skænk. 

Anonymkode: 034b7...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 12.01):

Har selv gitt opp og kjenner flere i samme alder som har gitt opp, vi er menn i starten av 30-årene. Tinder-damene er stort sett vinglete og useriøse, damer vi møter i det virkelige liv gjennom hobbyer er stort sett opptatte, damer på byen er det altfor mye konkurranse om (er sjelden på byen, men sist jeg var på et utested så kom det to relativt attraktive damer inn og satte seg ved et bord, da tok det helt seriøst mindre enn 30 sekunder før to mannfolk kom bort og introduserte seg og satte seg ved de)

Det føles rett og slett ganske håpløst og jeg har prøvd av og på i så mange år nå at jeg har bare sluttet å forsøke. Samme med flere venner. Vi er høyt utdannede, har gode sosiale nettverk og er godt trente, men kommer ingen vei.

Er det vanlig at menn i vår alder "gir opp"? Virker som alle de bra damene er i forhold for lengst.

Anonymkode: 27c70...57a

Hva er bra dame for deg da? Om flere kommer å tar ei dame som du kunne tenkt deg høres det ut som utseende er ei bra dame? Da er du kanskje ikke fin nok?

Anonymkode: 88bd5...aa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 13.19):

Men da har du jo egentlig ikke gitt opp, for du har jo faktisk vært i forhold. Samlivsbrudd skjer dessverre veldig mange, før eller senere i livet, og selv om det kan være vanskeligere å date på nytt når man har blitt eldre, så har man likevel verdifull erfaring i bagasjen: Du vet mer om hva du kan tilby og hva du ønsker av en partner og trenger ikke finne deg i all mulig "skit". 

Men ja, det kan ta tid og kreve tålmodighet. Samtidig er det viktig å ikke stresse med at det må bli et eller annet med hver tinder date eller de man evt. treffer i andre sammenhenger. Bruk tiden, prøv å bli kjent med dem som folk. Det høres ut som en klisje, men man treffer faktisk potensielle partnere når man minst venter det, man kan ikke tvinge det frem. Lettere sagt enn gjort, men det er i alle fall min erfaring som mann som er ca. åtte år eldre enn deg. 

Anonymkode: 52284...14e

Hvis man ønsker barn i livet sitt så har jeg et råd til alle som søker det perfekte a4 livet;

Slutt å ha så høye forventninger, få barn tidlig med den kjæresten du har for hånden og gjør det beste ut av det, uansett om dere finner ut at det her kan vi jobbe med og bli i, eller her får vi gjøre det beste ut av å dele på ansvaret og finne en ny utkåret senere. 

Det er for høye krav i forhold til alle andre krav man har i livet i vår tid. Man må heller ta et valg. Menn venter og venter til de må finne kvinner mye yngre enn seg og da kan det også bli en utfordring. Senk forventningene, velg hva som betyr mest nå, for framtiden, og velg bort andre forestillinger. Det kan gå godt. Men, når du minst venter det gjelder de fleste andre ting utenom den ekte parkjærligheten du ser på film. Den får de fleste av oss ikke. I beste mening,

hilsen realistisk kvinne som har levd en stund og har barn

Anonymkode: dfd45...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...