Gå til innhold

Andre menn som har gitt opp dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Lt.Dan said:

Selv om damene betaler for seg selv, så er hele poenget at i en partnertilverelse, så vil det alltid være et viss jag etter å oppleve ting/gjør ting på fritiden, og da gjerne utenfor hjemmet, som med en gang betyr at pengene får bein å gå på, uavhengig om mannen kun betaler for seg selv eller ikke. 

Kan ta meg selv som et eksempel, så legger jeg ikke ord i munnen på noen. Så lenge jeg har internett forbindelse og datamaskin har jeg teoretisk sett tilfredstillende underholdning i evigheten, jeg gjør selvsagt andre ting også, men for å sette det litt på spissen hadde det nok vært temmelig "snork" sett fra en kvinnes perspektiv om helgen gikk med til å se gamle episoder av lost eller prison break eller andre tv serier? En typisk helg bruker jeg 0,-kr, om man ser bort fra maten i kjøleskapet og vanlig løpende utgifter som belastes via faktura, men er alikevel lykkelig og tilfreds med livet. Prøv det samme i et fast forhold og se hvor lenge det varer.

 

 

hmm.jpg

friday.jpg

Problemet ditt er jo tydeligvis at du ikke går etter likesinnede. Det finnes kvinnfolk som ikke har interesse av å reise/gjøre ting hele tiden. 

Anonymkode: 328f6...72a

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Leste nettopp på Dagbladet om en mann med ansiktstransplantasjon som fant kjærligheten

Disse klage trådene er virkelig noe. 

Anonymkode: 328f6...72a

Hvorfor har det noe å si for deg at andre gir opp?

Anonymkode: 5b569...0d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor har det noe å si for deg at andre gir opp?

Anonymkode: 5b569...0d0

Fordi argumentene holder ikke vann. 

Anonymkode: 328f6...72a

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (5 timer siden):

Definitivt gitt opp, ja.

Penger spart, i alle fall.

Men har du spart pengene da eller brukt de opp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (2 minutter siden):

Men har du spart pengene da eller brukt de opp ?

Jeg sparer hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg mann, men jeg har også gitt opp. Jeg liker ikke helt å ordlegge det slik, men jeg har innsett at jeg aller mest sannsynlig forblir alene. Synd at det har blitt slik, men jeg orker ikke tanken på å være i et forhold med en person jeg ikke har interesse av. Jeg har det også fint alene, men er riktignok litt spent på hvordan det blir når jeg er gammel. Så er det ikke sikkert at jeg blir gammel heller, hvem vet. 

Vi får heller bare nyte det som nytes kan og gjøre det beste ut av det :)

Anonymkode: d635f...794

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lt.Dan skrev (14 minutter siden):

Selv om damene betaler for seg selv, så er hele poenget at i en partnertilverelse, så vil det alltid være et viss jag etter å oppleve ting/gjør ting på fritiden, og da gjerne utenfor hjemmet, som med en gang betyr at pengene får bein å gå på, uavhengig om mannen kun betaler for seg selv eller ikke. 

Kan ta meg selv som et eksempel, så legger jeg ikke ord i munnen på noen. Så lenge jeg har internett forbindelse og datamaskin har jeg teoretisk sett tilfredstillende underholdning i evigheten, jeg gjør selvsagt andre ting også, men for å sette det litt på spissen hadde det nok vært temmelig "snork" sett fra en kvinnes perspektiv om helgen gikk med til å se gamle episoder av lost eller prison break eller andre tv serier? En typisk helg bruker jeg 0,-kr, om man ser bort fra maten i kjøleskapet og vanlig løpende utgifter som belastes via faktura, men er alikevel lykkelig og tilfreds med livet. Prøv det samme i et fast forhold og se hvor lenge det varer.

 

 

hmm.jpg

friday.jpg

Har med holdninger og interesser å gjøre dette da. Jeg har datet en mann i snart et år som vil ut å spise hele tida, og som elsker å dra på spa. Jeg har det fint om jeg får luka litt i hagen eller dratt på en kjøretur. 

Men å sitte inne å sture hele helga uten frisk luft hadde blitt litt trist som par. Da har man jo til slutt ikke noe å snakke om.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at det er en del damer som har gitt litt opp også. Det er ganske overveldende å finne en match i havet med andre raringer. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (3 minutter siden):

Jeg sparer hele tida.

Det lyser lang veg at du er gjerrig.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (3 minutter siden):

Det lyser lang veg at du er gjerrig.

Bedre å være gjerrig enn å sitte med skjegget i postkassa når renta går opp èn prosent.

Endret av Lt.Dan
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (10 minutter siden):

Det lyser lang veg at du er gjerrig.

Man må være det i dagens samfunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har selv gitt opp og kjenner flere i samme alder som har gitt opp, vi er menn i starten av 30-årene. Tinder-damene er stort sett vinglete og useriøse, damer vi møter i det virkelige liv gjennom hobbyer er stort sett opptatte, damer på byen er det altfor mye konkurranse om (er sjelden på byen, men sist jeg var på et utested så kom det to relativt attraktive damer inn og satte seg ved et bord, da tok det helt seriøst mindre enn 30 sekunder før to mannfolk kom bort og introduserte seg og satte seg ved de)

Det føles rett og slett ganske håpløst og jeg har prøvd av og på i så mange år nå at jeg har bare sluttet å forsøke. Samme med flere venner. Vi er høyt utdannede, har gode sosiale nettverk og er godt trente, men kommer ingen vei.

Er det vanlig at menn i vår alder "gir opp"? Virker som alle de bra damene er i forhold for lengst.

Anonymkode: 27c70...57a

Ja, du finner nok begge stereotypiene på tinder. 

Jeg er en mann midt i 30-åra, greit utseende og jobb. Tar vare på meg selv. 

Jeg datet mye på tinder en periode, men opplever nå at det er veldig rolig. Kjenner jeg ikke gidder å mase så mye. 

Men ja, den typiske tinderdama strever med å slå seg til ro, vingler mye, tenker gresset er grønnere.. Det samme kan du sikkert si om den mannlige ekvivalenten. 

Alle disse valgmulighetene gjør at ingen klarer å velge, og alle lever i en evinnelige vinglemodus. 

Moderne dating er ingen spøk. 

Anonymkode: 25c41...4e3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er alle disse menn? Jeg kjenner INGEN mann i 30-årene som er singel

Anonymkode: 3df05...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (1 time siden):

Skal sies at det er en del damer som har gitt litt opp også. Det er ganske overveldende å finne en match i havet med andre raringer. 

Men hvorfor være på Tinder? 

Anonymkode: 3df05...262

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GI opp vil si? at du takker nei til damer som vil noe mer eller om du skal slutte å trenge deg gjennom et forhold?

Hvis nr 2 er det du mener så gi opp ja. Du har sikkert ikke mye å by på uansett ellers hadde du ikke laget tråd om dette, hold deg passiv og attraktiv så får damer komme til deg, det er det beste du kan håpe på ellers er det ikke stort du får gjort.

Anonymkode: 7ac9b...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

GI opp vil si? at du takker nei til damer som vil noe mer eller om du skal slutte å trenge deg gjennom et forhold?

Hvis nr 2 er det du mener så gi opp ja. Du har sikkert ikke mye å by på uansett ellers hadde du ikke laget tråd om dette, hold deg passiv og attraktiv så får damer komme til deg, det er det beste du kan håpe på ellers er det ikke stort du får gjort.

Anonymkode: 7ac9b...fc4

Det virker som om ts sliter med å møte damer i det hele tatt, så usikker om det å være passiv vil hjelpe så mye. 

Anonymkode: 034b7...09a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Er i tyveårene og homofil. Vanskelig å finne aktuelle kandidater (bor ikke i storby) pluss at jeg har litt dårlig erfaring fra før. Har ikke gitt helt opp, men har ingen forventning om å få til et forhold. Har en dør på gløtt og vil absolutt prøve hvis noen interessante dukker opp. Men så blir jeg av og til også forelsket i heterofile gutter (antakeligvis), og det er jo bare kleint.

Jeg tror det er viktig å lære seg å trives med singellivet. Da er man også bedre rustet til å satse på et forhold. Men å gi helt opp er litt dumt, fordi jeg tror er vellykket forhold må være en av de største gledene med livet.

Endret av Mayer
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 22.07):

GI opp vil si? at du takker nei til damer som vil noe mer eller om du skal slutte å trenge deg gjennom et forhold?

Hvis nr 2 er det du mener så gi opp ja. Du har sikkert ikke mye å by på uansett ellers hadde du ikke laget tråd om dette, hold deg passiv og attraktiv så får damer komme til deg, det er det beste du kan håpe på ellers er det ikke stort du får gjort.

Anonymkode: 7ac9b...fc4

"Du har sikkert ikke mye å by på uansett"

Dette var ikke pent sagt. Skjerp deg.

(Ikke TS).

Endret av Mayer
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har gitt opp. Det er blitt et helvetes styr med alt de siste årene. Krav og drama er hinsides mye verre enn det var.

 

Anonymkode: fd59e...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...