Gå til innhold

BH F-cup


Hmm...

Anbefalte innlegg

Hei :sur:

Jeg lurer på om noen vet hvor man får tak i BH i E-cup eller F-cup. Håper noen kan hjelpe meg. Trenger virkelig ny BH... Kanskje noen vet om en nettbutikk også :)

Mvh Hmm...

Endret av Hmm...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange her inne anbefaler butikken La Lina for undertøy. Jeg husker ikke hvor den ligger, men hvis du søker i forumet, finner du garantert svaret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er lykkelig sammen med en kvinne som har slitt med det samme problemet som deg. I alle kjedebutikkene stopper BH størrelsene på 85D. Da jenta mi har større byste enn dette, har hun slitt lenge med å finne en komfortabel BH.

Fikk tips om butikken LIVA AS som holder til på Økernsenteret. (liva.no)

Kjøpte et nydelig undertøysett til min kjære der til Jul. Hyggelig betjening, mye lekkert undertøy, og prisen var ikke ekstrem. Eneste minus, alt undertøy der, er bestillingsvare, dvs at de ikke har undertøyet i butikken slik at man kan ta og se på det, men man må forholde seg til bildene i katalogen.

Absolutt verdt et besøk.

(ber om unnskyldning for at jeg ikke nevner pris på undertøyet her, da jenta mi er innom her titt og ofte.

HIlsen

Justme79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wienna på Aker Brygge! Kan ikke skryte nok av den butikken og de som jobber der. Det er ganske dyrt, men jeg har kjøpt blondebh'er der for 6(!) år siden, og de er like fine. Begynner nå å bli litt slappe i elastikken men er ellers like fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

www.brastop.com - har masse bh'er i større cuper og kjente merker til meget bra priser, men det tar omtrent 3 uker å få det fra man bestiller.

www.bravissimo.com - meget bra utvalg i bh'er for damer med stort frontparti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler LaLina på den varmeste. Ta buss 37 mot Nydalen og gå av i Stensberggaten, da ligger det omtrent rett ved siden av. Liten butikk, men veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som flere her, og anbefaler LaLina på St.Hanshaugen. Tar du bussen oppover, så stopper bussen rett ved døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.missmary.no

...har stort utvalg i størrelser fra B og opp til G,

med omkrets fra 70 cm. og opp til 120 cm,

kanskje større enn det også...

Lekkert undertøy i alle størrelser. :klappe:

Endret av Elmaand
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wienna på Aker Brygge! Kan ikke skryte nok av den butikken og de som jobber der. Det er ganske dyrt, men jeg har kjøpt blondebh'er der for 6(!) år siden, og de er like fine. Begynner nå å bli litt slappe i elastikken men er ellers like fine.

Anbefaler deg virkelig Wienna ja!! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Jeg er svoren La lina tilhenger, men kan også anbefale Arabella på Egertorget.

Jepp, men LaLina er best, Arabella kommer som en god nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også ligger det en La Senza butikk i Bogstadveien, de har vel også enkelte bh-er i E og F størrelse.

Ellers har vel en del Cubus og Lindex butikker Triumph, og disse har også enkelte modeller i E og F (fom 70 cm omkrets tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler La Lina i waldemar thranesgate, på st.hanshaugen!

:Nikke:

De beste BH`er jeg har kommer derfra. Har prøvd utallige butikker, men servicen og utvalget kan ikke sammenlignes med noe annet sted! Liker spes merket Freya, de gir god støtte til stor byste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cubus har Triumph-BH'er i F-cup. Anbefaler ellers undertøysbutikkene på CC-Vest, Steen & Strøm og Glasmagasinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...