Gå til innhold

Kan jeg ligge naken i hagen å sole meg? Hva hadde du tenkt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 1.06):

Jeg blir sinnsykt fort brun. Bare 2 dager i sola å jeg har blitt veldig mørk. Jeg er fra et annet land i latin amerika men er fra de lysere genene der, men er vibinsola blir vi mørke. Får sykt stygge skiller når jeg er ute å bader. Da mener jeg nesten som å ha hvit og mørkebrunt ved sidenav hverandre 😪 holder meg stortsett inne men vurderer å legge meg ut i sola en av dagene helt naken så jeg slipper de stygge skillene. Når jeg får farge varer den i minst 6 mnd, og jeg føler det er svært ukomfortabelt å ha sex å ha en bleik trekant nedentil, skille på rumpe og trekanter på puppene (bruker trekant bikini hvis jeg skal sole meg eller det minste jeg finner). Noen naboer har innsyn, men er det såå krise? Hva hadde du tenkt om du hadde vært naboen min? Er redd for å gjøre andre ukomfortabele. Skal jo prøve å skjule det så mye som mulig! Plassere en stol i veien og sånt men kommer ann på vinkelen for å få innsyn. Har ikke nok stoler for å skjule alle innsyn hvertfall! 

Anonymkode: 18b01...864

Hadde ikke tenkt noe spesielt over det,folk soler seg på sommeren.

Anonymkode: a60e3...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hva du gjør i hagen din bryr ikke jeg meg om. Akkurat som at jeg ikke bryr meg om hva du gjør i huset ditt. Og hvis noen skulle se det er ikke det akkurat verdens undergang. 

Anonymkode: 83fd0...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kvept, men ellers ikke brydd meg. Din hage. Din kropp. Ingen dør av å se en naken kropp.

men det er også derfor jeg elsker å bo her jeg bor. Ingen naboer, ingen trafikk. Kun hjorten og mannen som kan se meg.

Anonymkode: 37a46...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde kvept, men ellers ikke brydd meg. Din hage. Din kropp. Ingen dør av å se en naken kropp.

men det er også derfor jeg elsker å bo her jeg bor. Ingen naboer, ingen trafikk. Kun hjorten og mannen som kan se meg.

Anonymkode: 37a46...6ad

da er det jo fritt fram. høres deilig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mellomtomater67 skrev (På 26.6.2023 den 14.27):

Tenk på barn. Syns ikke du bør sole deg naken hvis det er innsyn til Hagen f.eks

Ooouufffh slutt å vær så kjeeedeliiiiig. 

Men fra spøk til alvor så tenker jeg at det ikke gjør mye skade på et barn å se en naken dame ligge å sole seg i egen hage. Tvert imot tror jeg det er sunt og at det bidrar til et avslappet forhold til kropp og nakenhet.

Jeg mener derimot at det er langt verre at unger blir dratt med av foreldrene sine for å se på halvnakne folk krabbende i lakk og lær under en pride-parade. Men det er jo en annen sak og ikke noe jeg regner med at du ville tatt med ungene dine på, siden du mener det er ille for barn å se en naken nabo solbadende i egen hage. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes slike uttrekkbare levegger, de kan du bruke om du vil gjøre uteplassen mer skjermet. Siden det tydeligvis finnes en del ekle mannfolk rundtom 🤮🙄.

Anonymkode: 4b290...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2023 den 20.55):

Advart mannen din faktisk 😂

Anonymkode: 18b01...864

Haha, ja, Gunn er en flott dame, men ingen blomst :) 

Anonymkode: 58449...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Din hage ditt valg.

om jeg forstår rett er det heller ikke mye innsyn.

men du kan jo risikere at en nabo som får et glimt stiller seg opp å glor. Om du klarer  la være å bry det om det er det ikke noe problem. Synd om du ikke skulle kunne nyte sola i din egen hage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mellomtomater67 skrev (På 26.6.2023 den 14.27):

Tenk på barn. Syns ikke du bør sole deg naken hvis det er innsyn til Hagen f.eks

Hvilken skade gjør det barna å se en naken kropp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Fru Uperfekt said:

Hvilken skade gjør det barna å se en naken kropp?

Ingen verdens ting!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg er glad jeg ikke har deg som nabo. Det er ikke forbudt men jeg hadde ikke vært glad for en slik nabo og om du hadde spurt meg så hadde jeg sagt hva jeg mente. Jeg liker å velge når og om jeg skal se nakne kropper . 

Anonymkode: 2c7fd...955

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.6.2023 den 1.06):

Noen naboer har innsyn, men er det såå krise? Hva hadde du tenkt om du hadde vært naboen min? 

Anonymkode: 18b01...864

«Såå krise» er det jo ikke.

Jeg hadde tenkt at du var meget spesiell og rar om du lå naken å solte deg vitende om naboers innsyn.

Anonymkode: 02de0...d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tenker at jeg er glad jeg ikke har deg som nabo. Det er ikke forbudt men jeg hadde ikke vært glad for en slik nabo og om du hadde spurt meg så hadde jeg sagt hva jeg mente. Jeg liker å velge når og om jeg skal se nakne kropper . 

Anonymkode: 2c7fd...955

Hva er så ille med å se en naken kropp? Om du ikke liker det så er det ingen som tvinger deg til å glo

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som sier at det ikke er så farlig, ville dere sagt det samme om TS var en mann på 55-60 år? Bare nysgjerrig.

Anonymkode: 3fc9e...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok sett opp ei form for levegg eller hengt opp eit eller anna for å skjerme meg. 

Men det er mest med tanke på at nokon kunne tatt bilde og brukt dei til ubehageligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solte meg naken i hagen til svigers i går jeg (alene hjemme). Ble til og med en kjapp omgang med meg selv. Hørte naboen holde på i hagen sin og folk gå på gangveien på nedsiden. Men til mitt forsvar så var det null innsikt fra begge sider grunnet hekk...

Anonymkode: adb76...432

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 29.6.2023 den 7.15):

Jeg har aldri skjønt hvorfor det er viktig å bli brun på musa og rumpa og i rumpesprekken, og jeg skjønner det fortsatt ikke. 

Anonymkode: a6733...66d

Da er det mye du ikke skjønner.

Anonymkode: 265bd...967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...