AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #1 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg er så fascinert av folk som driver med smale hobbyer. Nylig traff jeg en eldre herre som drev med steinsliping. Han sa at det bare er noen få titalls personer i hele Norge som driver med det. Da lurer jeg alltid på hvordan man ble introdusert for den smale hobbyen? Er det sånn at man selv finner på at dette har jeg lyst til å drive med? Eller blir man introdusert for det av andre? Anonymkode: bcb12...d37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #2 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er så fascinert av folk som driver med smale hobbyer. Nylig traff jeg en eldre herre som drev med steinsliping. Han sa at det bare er noen få titalls personer i hele Norge som driver med det. Da lurer jeg alltid på hvordan man ble introdusert for den smale hobbyen? Er det sånn at man selv finner på at dette har jeg lyst til å drive med? Eller blir man introdusert for det av andre? Anonymkode: bcb12...d37 Er vel litt flere som bedriver stein sliping. Jeg ble introdusert med det som aktivitet. Et lite hurtigruteskipet, og instruktør resten av sommeren. Vi laget da smykker. Veldig populær aktivitet for pasientene Anonymkode: ab0e9...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2023 #3 Del Skrevet 25. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er så fascinert av folk som driver med smale hobbyer. Nylig traff jeg en eldre herre som drev med steinsliping. Han sa at det bare er noen få titalls personer i hele Norge som driver med det. Da lurer jeg alltid på hvordan man ble introdusert for den smale hobbyen? Er det sånn at man selv finner på at dette har jeg lyst til å drive med? Eller blir man introdusert for det av andre? Anonymkode: bcb12...d37 Telle-tråder her på Kvinneguiden! Fant tilfeldigvis under-forumet, og trives greit der. Da unngår man i alle fall de aller fleste kranglefantene som for eksempel diskuterer all verdens rosa-bloggere, eller noe annet dritt. Anonymkode: ca7a5...aff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå