Gå til innhold

Gaver til venninner


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har noen noen gode tips til julegaver til venninner? Skal bare være en lilten ting, ikke noe store greier, men gjerne noe som betyr noe.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lottemor

jeg kjøpte et krus til de tre beste venninne jeg har og graverte inn "Amigos paras siempre" det ble en stor syksess... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...

- Honninglys (Lage selv av voksplater)

- Gavekort på kino

- En god flaske vin (Kanskje en favoritt?)

- En (Gjerne liten) supergod eske sjokolade

Den beste (og kanskje billigste) gaven jeg har fått noen gang fra en venninde var en flaske rødvin av billigste sort med et langt kort som fortalte hvorfor hun satte så stor pris på meg som venninde.

Husk for all del lekker innpakning! (Trenger ikke å være dyr, gjelder bare å bruke nok bånd & glitter + at dette selvfølgelig må matche).

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir lys.... i alle fasonger og farger. Noen får duft lys, noen gele lys. Jeg gir slikt til alle venninner/venner i år. Dette synes jeg selv er koselig, derfor gir jeg det også bort. Det finnes også så mange lekre ting å sette lysene på/i så det blir ikke simpelt i det hele tatt. Har også laget selv i år (gelelys) slik blir det jo også litt mer spesielt... synes jeg da :-)

Lys og servietter i samme farge feks??

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lager bilder og gir bort i år jeg. Bildene er billige og lage og kjempefine gaver. Det jeg gjør er å kjøpe såkalte "maleplater" som er tynne leretter. De koster ikke så mye. Så bruker jeg decopage-lim og limer på tøffe servietter. Til slutt setter jeg på en billig ramme rundt. Det høres kanskje ikke så spennende ut, men det blir innmari stilig og er flotte gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestevenninne får i år en gave hun garantert kommer til å elske! :D

Da jeg er så priviligert å ha en fotograf til sambo, hehe, så har jeg da en rånydelig bilde av min venninnes lille hund... :wink: Som min bestevenninne da selvsagt ikke har sett... Så det har jeg forstørra til 20x30 (ca. A4 str) og har kjøpt en kjempefin ramme som bildet har kommet inn i. Dette pakker jeg inn og jeg VET bestevenninna mi kommer til å bli kjempeglad!!

Jeg har også flere nydelige bilder av denne vovsen, bare i "normal" fotostørrelse. Så disse bildene har jeg lagt pent sammen, og knytt en rød sløyfe løst rundt. Så pakker jeg inn dette sammen med det forstørra bildet... :D

Kan noe lignende være en idè for deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage en kurv med litt hjemmelaget godt - julekaker, drops, fudgekarameller, mintdrops osv. Har en venninne nordpå jeg så gjerne skulle gjort det samme til, men det blir litt vanskelig. Så det får bli til venner og venninner her nede.

Cassy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på www.houseofnature.no. En fin nettbutikk med mange fine tilbud og produkter. Hva med en aromalampe og en deilig eterisk olje, eller dusj- og bådesåpen med eterisk olje fra Rosmarin. Jeg handler der mye, og er veldig fornøyd med mange av produktene! Produktene er naturlige, basert på aromaterapi, men dette kan du lese mer om på siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...