Gå til innhold

Min egen trenings- og kostholdsdagbok

Ms. Steele

Anbefalte innlegg

Så deilig å være i gang igjen! :D Du ligger litt foran meg i løypa ser det ut til (jeg er en av de trege med å komme seg igjen etter julekjøret, hehe), men deilig å høre at du begynner å merke resultatene allerede.  Høres veldig digg ut med instruktør på treningen sånn at man får en struktur å forholde seg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag og veiedag. En litt beskjeden vektnedgang siden forrige fredag med kun 0,4 kg ned. Vekten er nå 69,3 kg. Jeg var faktisk litt skuffet over såpass lite belønning i forhold til innsatsen som er lagt ned, men slikt har jeg sett utallige ganger før. Det går i rykk og napp. Det som er gledelig å se er at fettprosenten er på vei ned. Jeg har ikke trent enormt mye med styrke, men det vil også komme seg når alle timene på timeplanen er i gang igjen etter juleferie. Da vil nok fettprosenten få enda mer fart på seg :)  Mulig det blir litt styrke igjen i morgen.

I dag ble det 9 km på mølle. Det var en ferdig laget løype med bratt opp halve veien før det gikk nedover igjen på hjemturen. Det var tidvis så utrolig bratt slik at jeg ikke kunne løpe uten å få høy puls. Holdt meg på rundt terskelpuls, men den spratt jammen over fra tid til annen også. Ble litt lapskaustrening i grunnen, men å bevege seg i 1,5 time vekselsvis løp/rask gange i nesten en mil er jo uansett bra. Bedre enn å sitte i sofaen vet jeg :) 

I dag er det dag 15 uten tilsatt sukker. Jeg er merker veldig godt at jeg ikke har særlig cravings nå. Det hjelper godt på når man skal ned i vekt altså. Jeg spiser meg mett på vanlig sunn mat. Det hender jo selvfølgelig at jeg får lyst på et eller annet ekstra etter måltider, men det er ikke nødvendigvis søtsaker jeg ønsker. Ofte holder det med en kopp kaffe eller te. 

Jeg har en app som teller ned til når jeg skal på badeferie. Nå er det under 100 dager til :bolledeig: Det gir meg ekstra motivasjon til å fortsette vektnedgangen og styrketreningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms. Steele skrev (11 timer siden):

å bevege seg i 1,5 time vekselsvis løp/rask gange i nesten en mil er jo uansett bra

Ja det er jo helt sinnsykt bra!! Jeg er ikke der i det hele tatt, og tror jeg hadde vært døden nær etter 1,5 time 🤪 

Hurra for lang sukkerfri streak og badeferie under 100 dager til! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...