Gå til innhold

"Dagens mening" om litt av hvert.


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

hvordan er det mulig å bli utsatt for slike livsinnskrenkende handlinger..uten at noen unge reflekterer over det..mens de selv sitter med de falske krokodilletårene sine på forsidene av avisene fordi alle nakenbildene de har sent av seg selv har havnet på inet...? jeg bare lurer.. man har så jævla høy toleranse til å tåle den urett som ikke blir begått mot seg selv... gjelder spesielt jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Baktus skrev (På 23.6.2023 den 8.40):

Vi har alle lagt merke til at alt skal skje i 2030...alle miljømål ja til og med vhf sertefikatet til yrkesbåter skal over til det digitale GOC i 2030... og så skal de nye hurtigrutene komme, der skorsteinene er nedfellbare seil...de skal altså seile opp og ned norskekysten med batterier og to svære seilmaster.. hmm

2030 er gammelt nytt. Har de ikke flyttet det nå? Var det ikke snakk om 2050?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badebuksa2.0 skrev (11 minutter siden):

2030 er gammelt nytt. Har de ikke flyttet det nå? Var det ikke snakk om 2050?

påkrevd for yrkesfartøy i merkeregisteret fra og med 2030.. digitalversjonen av vhf.. med nye digitale kanaler på nød etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Da jeg kjøpte en ny mobil, ble jeg skikkelig skuffet over alarmvariantene der. Jeg hørte igjennom alle og landet på èn, men jeg blir bare irritert av den. Kan man laste ned noe virusfritt og få stilige kjenningsmelodier fra f.eks. starwars eller ting som er ønsket å lytte til når en skal ha på vekkerklokka? :klo: Noen som vet? 

Før i tiden kunne man kjøpe bilder/lydsnutter fra lister i blader og ha på sin mobil, men den tiden er visst over. 

På iTunes hvis du har iPhone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er de ansatte ved hoksund bibliotek blitt opplyst om at...dyret sitter der inne for beskuelse...dyret er jeg da...de syntes tydelig at offentlige overgrep er helt i orden.... det vil jo fremtidens historikere dømme dem for ..i tillegg til å spekulere i krigføring og aksjekjøp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (Akkurat nå):

da er de ansatte ved hoksund bibliotek blitt opplyst om at...dyret sitter der inne for beskuelse...dyret er jeg da...de syntes tydelig at offentlige overgrep er helt i orden.... det vil jo fremtidens historikere dømme dem for ..i tillegg til å spekulere i krigføring og aksjekjøp...

Hvilke overgrep har de utført mot deg og hvorfor tror du at de ser på deg som et dyr? 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

norske myndigheter ble jo passe omtalt i forbindelse med slavehandel osv... jøssinger under krigen osv..greit at vi kjenner hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Hvilke overgrep har de utført mot deg og hvorfor tror du at de ser på deg som et dyr? 

dehumanisering fra komunale kvinnelige ansatte er vel ikke uvanlig når de føler frykt for sine stillinger... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

På iTunes hvis du har iPhone. 

Har ikke det. :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Da jeg kjøpte en ny mobil, ble jeg skikkelig skuffet over alarmvariantene der. Jeg hørte igjennom alle og landet på èn, men jeg blir bare irritert av den. Kan man laste ned noe virusfritt og få stilige kjenningsmelodier fra f.eks. starwars eller ting som er ønsket å lytte til når en skal ha på vekkerklokka? :klo: Noen som vet? 

Før i tiden kunne man kjøpe bilder/lydsnutter fra lister i blader og ha på sin mobil, men den tiden er visst over. 

Har du Spotify? På min kan jeg velge en spilleliste (med én sang i) hvis jeg vil våkne til musikk. Eller en vanlig spilleliste, om det er samme hvilken sang fra listen den plukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenobia skrev (11 timer siden):

Har du Spotify? På min kan jeg velge en spilleliste (med én sang i) hvis jeg vil våkne til musikk.
Eller en vanlig spilleliste, om det er samme hvilken sang fra listen den plukker.

Ja, jeg har det, men...dette var litt innviklet for et lite morgen-Hoppe-hode. :klo: Hva mente hun? 

Cid skrev (11 timer siden):

Hvilke mobil har du?

En gammel Samsung Galaxy.... Den er så gammel at den går med stokk. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ja, jeg har det, men...dette var litt innviklet for et lite morgen-Hoppe-hode. :klo: Hva mente hun? 

En gammel Samsung Galaxy.... Den er så gammel at den går med stokk. :fnise: 

Så ikke en smartmobil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Den er ikke så smart nei. :sukk: 

Så du har ikke Google Play Store eller Samsung Galaxy Store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo....GPS kanskje? :klo: Er det noe der jeg kunne ha søkt på....som ikke var fullt av virusgreier? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg ser slikt som dette får jeg vondt i hele meg og jeg kjenner at jeg er lykkelig for at jeg ikke har barn. :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 timer siden):

Ja, jeg har det, men...dette var litt innviklet for et lite morgen-Hoppe-hode. :klo: Hva mente hun? 

En gammel Samsung Galaxy.... Den er så gammel at den går med stokk. :fnise: 

Hvis du har Spotify på mobilen, er den smart nok, selv med stokk :fnise:

Hvis du går inn på der du setter alarmer, kan det være at du får opp Spotify som valg. Test det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden):

Finnes ingen slik mulighet her. :vetikke: 

Er det en mobil fra før smarttelefon tiden begynte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...