Cid Skrevet 14. september 2023 #441 Del Skrevet 14. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, jeg vil ha en stor. Rosa is. Boks med bare jordbæris i. "Tress" har en god jordbærsmak, men er jo bare 1/3 Du får sende inn forslag 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2023 Forfatter #442 Del Skrevet 14. september 2023 Har gjort det for lenge siden, men ingen respons. De får sikkert mange e-poster fra hele landet hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2023 Forfatter #443 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg er så lei av den "moteriktige fargen grå" på hus ute og inne, gardiner, sengetøy og møbler. Vanligvis forbinder en grå med depresjon, forurensning og tett tåke. Ingen har noen gang hørt om den glade og oppmuntrende fargen grå. Hvorfor i alle dager varer den moten så lenge? Hvorfor fortsetter folk å kaste seg på trenden når de skal pusse opp for de neste ti årene? Jeg kan ikke bo i grått. Jeg hadde dødd på meg.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september 2023 #444 Del Skrevet 14. september 2023 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Jeg er så lei av den "moteriktige fargen grå" på hus ute og inne, gardiner, sengetøy og møbler. Vanligvis forbinder en grå med depresjon, forurensning og tett tåke. Ingen har noen gang hørt om den glade og oppmuntrende fargen grå. Hvorfor i alle dager varer den moten så lenge? Hvorfor fortsetter folk å kaste seg på trenden når de skal pusse opp for de neste ti årene? Jeg kan ikke bo i grått. Jeg hadde dødd på meg.... Jeg har ikke kastet meg på noen trend, jeg liker fargene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2023 Forfatter #445 Del Skrevet 14. september 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Jeg har ikke kastet meg på noen trend, jeg liker fargene Det er helt i orden. Kos deg der du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september 2023 #446 Del Skrevet 14. september 2023 Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Det er helt i orden. Kos deg der du bor. Tar den med cola og takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2023 Forfatter #447 Del Skrevet 14. september 2023 Cid må jo få det han liker kan du skjønne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. september 2023 #448 Del Skrevet 14. september 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, jeg vil ha en stor. Rosa is. Boks med bare jordbæris i. "Tress" har en god jordbærsmak, men er jo bare 1/3 Nå er det ikke helt is. Men om du vil ha noe på på farten, og du har det i nærheten der du bor, så syns jeg frappino på espresso house med jordbær og vanilje smaker veldig likt som jordbær-tressisen til Hennig Olsen is 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 14. september 2023 #449 Del Skrevet 14. september 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg er så lei av den "moteriktige fargen grå" på hus ute og inne, gardiner, sengetøy og møbler. Vanligvis forbinder en grå med depresjon, forurensning og tett tåke. Ingen har noen gang hørt om den glade og oppmuntrende fargen grå. Hvorfor i alle dager varer den moten så lenge? Hvorfor fortsetter folk å kaste seg på trenden når de skal pusse opp for de neste ti årene? Jeg kan ikke bo i grått. Jeg hadde dødd på meg.... Helt enig! Det går i grå, beige, greige, dempet sort og mørke farger det nesten ikke er noe farge i. Synes grått kan være fint i moderasjon da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september 2023 #450 Del Skrevet 14. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Cid må jo få det han liker kan du skjønne. Kjøpte to med cola smak i stad faktisk 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2023 Forfatter #451 Del Skrevet 14. september 2023 Titania skrev (23 minutter siden): Nå er det ikke helt is. Men om du vil ha noe på på farten, og du har det i nærheten der du bor, så syns jeg frappino på espresso house med jordbær og vanilje smaker veldig likt som jordbær-tressisen til Hennig Olsen is 😊 Takk for tips. Må testes. Rowan skrev (17 minutter siden): Helt enig! Det går i grå, beige, greige, dempet sort og mørke farger det nesten ikke er noe farge i. Synes grått kan være fint i moderasjon da. Det finnes så mye annet som er veldig trivelig, faktisk... Cid skrev (15 minutter siden): Kjøpte to med cola smak i stad faktisk 😄 Bra! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september 2023 #452 Del Skrevet 14. september 2023 7 eleven sin frossen yoghurt er kjempe god 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. september 2023 #453 Del Skrevet 14. september 2023 Titania skrev (2 timer siden): Nå er det ikke helt is. Men om du vil ha noe på på farten, og du har det i nærheten der du bor, så syns jeg frappino på espresso house med jordbær og vanilje smaker veldig likt som jordbær-tressisen til Hennig Olsen is 😊 Ja den er kjempegod 🥤😊 Cid skrev (1 time siden): 7 eleven sin frossen yoghurt er kjempe god 😋 Takk for tips 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2023 Forfatter #454 Del Skrevet 18. september 2023 Wut? Is? Har de frossenyoghurt hele året og i alle butikker landet over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september 2023 #455 Del Skrevet 18. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Wut? Is? Har de frossenyoghurt hele året og i alle butikker landet over? På 7 eleven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2023 Forfatter #456 Del Skrevet 18. september 2023 Skal teste en gang før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september 2023 Forfatter #457 Del Skrevet 19. september 2023 Meny har sluttet med å selge Inspira Lakris og det er jeg veldig indignert over. *indignert = underdrivelse* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. september 2023 #458 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg er egentlig ganske så lei av Erna og styret rundt mannen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 22. september 2023 #459 Del Skrevet 22. september 2023 Hoppetaujenta skrev (På 19.9.2023 den 10.09): Meny har sluttet med å selge Inspira Lakris og det er jeg veldig indignert over. *indignert = underdrivelse* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. september 2023 #460 Del Skrevet 22. september 2023 Athena Freyja skrev (35 minutter siden): Jeg er egentlig ganske så lei av Erna og styret rundt mannen hennes. Jeg har vært lei Erna i mange år… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå