Entern Skrevet 6. august 2023 #301 Del Skrevet 6. august 2023 Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): Dere er så søte så...det er hva jeg ser herfra og jeg har godt overblikk. ☺️ Kruset skrev (40 minutter siden): Er det trygt å komme inn hit når man fortsatt blir legget på polet og ikke har noen grå hår? Men elevene mine gjetter at jeg er omtrent 20-45, da. Akkurat nå mener jeg at skoleferien er litt lang, og at en av disse ukene godt kunne vært flyttet til jula. Heldig som holder deg så godt 😊 ja skjønner at sommerferien blir laaaaaaang, jeg har aldri mer enn 3 uker sammenhengende 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2023 Forfatter #302 Del Skrevet 6. august 2023 Kruset skrev (42 minutter siden): Er det trygt å komme inn hit når man fortsatt blir legget på polet og ikke har noen grå hår? Men elevene mine gjetter at jeg er omtrent 20-45, da. Det må være all den brune kaffen som gjør utslaget! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #303 Del Skrevet 6. august 2023 Kruset skrev (1 time siden): Er det trygt å komme inn hit når man fortsatt blir legget på polet og ikke har noen grå hår? Men elevene mine gjetter at jeg er omtrent 20-45, da. Akkurat nå mener jeg at skoleferien er litt lang, og at en av disse ukene godt kunne vært flyttet til jula. Jeg synes du er veldig voksen for alderen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 6. august 2023 #304 Del Skrevet 6. august 2023 1 hour ago, Entern said: ☺️ Heldig som holder deg så godt 😊 ja skjønner at sommerferien blir laaaaaaang, jeg har aldri mer enn 3 uker sammenhengende 😅 Tilskrives kanskje mer at jeg ikke har rundet 30 enda. 😅 Jeg synes det er deilig med lang ferie, men tenker at vi hadde hatt mer bruk for et lengre avbrekk rundt jul. Men nå har jeg savnet jobben og elevene mine en liten stund, og kjenner det blir godt å komme tilbake på jobb. 1 hour ago, Cid said: Jeg synes du er veldig voksen for alderen Tar det som en kompliment. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #305 Del Skrevet 6. august 2023 Kruset skrev (13 minutter siden): Tilskrives kanskje mer at jeg ikke har rundet 30 enda. 😅 Jeg synes det er deilig med lang ferie, men tenker at vi hadde hatt mer bruk for et lengre avbrekk rundt jul. Men nå har jeg savnet jobben og elevene mine en liten stund, og kjenner det blir godt å komme tilbake på jobb. Tar det som en kompliment. Det var et kompliment med du virker som en moden og klok ung dame 😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 6. august 2023 #306 Del Skrevet 6. august 2023 45 minutter siden, Cid said: Det var et kompliment med du virker som en moden og klok ung dame 😃 Takk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #307 Del Skrevet 6. august 2023 Visste ikke at du var så ung @Kruset😀 og det er og et kompliment 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 6. august 2023 #308 Del Skrevet 6. august 2023 26 minutter siden, Entern said: Visste ikke at du var så ung @Kruset😀 og det er og et kompliment 😊 Mange takk. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2023 Forfatter #309 Del Skrevet 6. august 2023 Jeg anbefaler Kruset å nyte alderen så mye hun kan, for det endrer seg fort nok her i verden. ( ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 8. august 2023 #310 Del Skrevet 8. august 2023 Stillhet er veldig deilig, og mangelvare i vårt moderne samfunn, mener jeg. Jeg liker ikke når alle steder skal fylles med musikk og radio for å fylle stillheten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 8. august 2023 #311 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg er enig med Jungian cognitive functions som Carl Jung beskriver i boken Psychological Types. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 8. august 2023 #312 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg mener at hvordan man reagerer på skvette sier noe mer om sinnstilstanden til folk.. Noen ler etter at de skvetter, andre blir sinte. Siden det å skvette er en såpass primitiv respons som man i liten grad styrer selv, så mener jeg den er en god indikator på mer enn bare det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. august 2023 #313 Del Skrevet 8. august 2023 FlowahPowah skrev (1 time siden): Jeg mener at hvordan man reagerer på skvette sier noe mer om sinnstilstanden til folk.. Noen ler etter at de skvetter, andre blir sinte. Siden det å skvette er en såpass primitiv respons som man i liten grad styrer selv, så mener jeg den er en god indikator på mer enn bare det. Vet ikke, men merker spesielt hvis folk på en eller annen måte er traumatiserte, det tror jeg spiller inn her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. august 2023 #314 Del Skrevet 8. august 2023 Tycho Urke skrev (1 time siden): Jeg er enig med Jungian cognitive functions som Carl Jung beskriver i boken Psychological Types. Har du er kortversjon av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2023 Forfatter #315 Del Skrevet 8. august 2023 FlowahPowah skrev (1 time siden): Jeg mener at hvordan man reagerer på skvette sier noe mer om sinnstilstanden til folk.. Noen ler etter at de skvetter, andre blir sinte. Siden det å skvette er en såpass primitiv respons som man i liten grad styrer selv, så mener jeg den er en god indikator på mer enn bare det. "Å skvette" er også en betegnelse på "å late vannet", så jeg tror de fleste får en bedre sinnstilstand etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlowahPowah Skrevet 8. august 2023 #316 Del Skrevet 8. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): "Å skvette" er også en betegnelse på "å late vannet", så jeg tror de fleste får en bedre sinnstilstand etterpå. Jeg får i hvertfall det😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2023 #317 Del Skrevet 9. august 2023 Er det en bra eller dårlig ting å se de samme tingene på tv hver dag?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august 2023 Forfatter #318 Del Skrevet 9. august 2023 Entern skrev (13 minutter siden): Er det en bra eller dårlig ting å se de samme tingene på tv hver dag?🤔 Hvis en får noe positivt eller negativt (hvis det er det som er ønskelig), ser jeg ikke noe problemer med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2023 #319 Del Skrevet 9. august 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hvis en får noe positivt eller negativt (hvis det er det som er ønskelig), ser jeg ikke noe problemer med det. Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 10. august 2023 #320 Del Skrevet 10. august 2023 Ryddet for avsporing. Christina82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå