Baktus2024 Skrevet 21. juli 2023 #201 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ok. Dette er uvant for meg personlig, for jeg lever meg f.eks. inn i andre menneskers urettferdighet/lidelse etc. og kan kjenne så intenst på deres sorg og smerte...at tårene spretter helt av seg selv. Skjer det aldri hos deg/dere? Jo..jeg gråt sammenhengende i 2 mnd etter at hunden min døde , for 20 år siden, etter det har jeg vært immun mot sorg og smerte.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #202 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Vet ikke. 😲 Sikkert en blanding av oppvekst, oppdragelse og generell personlighet. Eller traumer 😆 Har empati og sånn men gråter aldri for meg selv eller andre sånn er det bare 😑 Nei ikke når det gjelder nær slekt og begravelser og sånn heller 😑 Skjønner. Sikkert praktisk når en trenger å fremstå som fattet og rolig, istedenfor å knekke sammen og lage alskens uglyface-varianter med hikst og snørr, ute av stand til å snakke. Det er interessant med forskjellene mellom oss mennesker syns jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 21. juli 2023 #203 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Skjønner. Sikkert praktisk når en trenger å fremstå som fattet og rolig, istedenfor å knekke sammen og lage alskens uglyface-varianter med hikst og snørr, ute av stand til å snakke. Det er interessant med forskjellene mellom oss mennesker syns jeg. Ja , hadde alle vært helt like hadde det blitt et jævla kjedlig samfunn..plenty nok med de boblene som allerede er og demses hemminger.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #204 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Skjønner. Sikkert praktisk når en trenger å fremstå som fattet og rolig, istedenfor å knekke sammen og lage alskens uglyface-varianter med hikst og snørr, ute av stand til å snakke. Det er interessant med forskjellene mellom oss mennesker syns jeg. Jeg blir bare bleik og dradd og sånn 😅😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #205 Del Skrevet 21. juli 2023 Baktus skrev (1 minutt siden): Ja , hadde alle vært helt like hadde det blitt et jævla kjedlig samfunn..plenty nok med de boblene som allerede er og demses hemminger.. Enig i det. Det er lørdag og vi er enige og stort bedre kan ikke dagen starte syns jeg. Entern skrev (Akkurat nå): Jeg blir bare bleik og dradd og sånn 😅😑 ...så den som kjenner deg godt kan se at nå skjer det noe "greier" der inne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #206 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Enig i det. Det er lørdag og vi er enige og stort bedre kan ikke dagen starte syns jeg. ...så den som kjenner deg godt kan se at nå skjer det noe "greier" der inne? Fredag! Ja det er visst ganske tydelig egentlig 😅 eneste store problem er at visstnok, når jeg er stresset, nervøs e.l. kan jeg gi inntrykk av å være aggressiv 😲 jeg er ikke aggressiv 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2023 #207 Del Skrevet 21. juli 2023 Tenker mye her. Sier det ikke😌 (Men mye ulikt er normalt tenker jeg.) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #208 Del Skrevet 21. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tenker mye her. Sier det ikke😌 🤨 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): (Men mye ulikt er normalt tenker jeg.) 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2023 #209 Del Skrevet 21. juli 2023 (endret) Entern skrev (1 minutt siden): 🤨 😊 Haha! Ikke ting som var til forkleinelse for noen. Men 10 år som psykolog med pasienter🙂 gir mange tanker på tema. Men her er det fritid og fredag🥳👍💙 Endret 21. juli 2023 av Frøkenfryden 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #210 Del Skrevet 21. juli 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Haha! Ikke ting som var til forkleinelse for noen. Men 10 år som psykolog med pasienter🙂 gir mange tanker på tema. Men her er det fritid og fredag🥳👍💙 Det skjønner jeg 😊😊 (var litt på tull den 🤨 smileyen da) godt med fritid 🥳💙 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #211 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Fredag! Ja det er visst ganske tydelig egentlig 😅 eneste store problem er at visstnok, når jeg er stresset, nervøs e.l. kan jeg gi inntrykk av å være aggressiv 😲 jeg er ikke aggressiv 😲 Tusen takk for korrigering. Der kom jeg tilbake i bobla mi med et schwupp og det er jo bra at jeg er der alle dere andre er. Vi treffes nok aldri i virkeligheten, men takker for opplysninger ellers også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2023 #212 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det skjønner jeg 😊😊 (var litt på tull den 🤨 smileyen da) godt med fritid 🥳💙 Tok det ikke ille opp! ☺️( Og tror egentlig vi som jobber med sånt har rausere normal enn andre. At vi tenker normalt på ting andre tenker er diagnose. ) Nå har jeg hilst på måkenungen🥹 Og spist masse lomper. Og er ca jobbklar. Adios så lenge🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #213 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tusen takk for korrigering. Der kom jeg tilbake i bobla mi med et schwupp og det er jo bra at jeg er der alle dere andre er. Vi treffes nok aldri i virkeligheten, men takker for opplysninger ellers også. Litt synd det da 😭 på den annen side har jo sikkert alle bilder i hodet av hvordan folk er og hvis de bildene ikke stemmer blir det mange knuste illusjoner 😰 KNUSTE ILLUSJONAAAAAAAAA😰😭 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #214 Del Skrevet 21. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tok det ikke ille opp! ☺️( Og tror egentlig vi som jobber med sånt har rausere normal enn andre. At vi tenker normalt på ting andre tenker er diagnose. ) Nå har jeg hilst på måkenungen🥹 Og spist masse lomper. Og er ca jobbklar. Adios så lenge🙂 Så hyggelig og koselig 😊 hils måkeungen ☺️ ha fin jobbdag 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #215 Del Skrevet 21. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tok det ikke ille opp! ☺️( Og tror egentlig vi som jobber med sånt har rausere normal enn andre. At vi tenker normalt på ting andre tenker er diagnose. ) Nå har jeg hilst på måkenungen🥹 Og spist masse lomper. Og er ca jobbklar. Adios så lenge🙂 Hadebra og ha en finfin jobbøkt. Entern skrev (1 minutt siden): Litt synd det da 😭 på den annen side har jo sikkert alle bilder i hodet av hvordan folk er og hvis de bildene ikke stemmer blir det mange knuste illusjoner 😰 KNUSTE ILLUSJONAAAAAAAAA😰😭 Såsåså, lille venn. Vi treffes jo her. Da er at som det skal være syns jeg og en kan prate-tulle og tøyse greit på nett også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #216 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Såsåså, lille venn. Vi treffes jo her. Da er at som det skal være syns jeg og en kan prate-tulle og tøyse greit på nett også. Helt enig Så slipper man knuste illusjoner type @SVK er ikke Ole Brumm, @Baktus er ikke Snusmumrikken og sånn 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. juli 2023 #217 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (1 time siden): Helt enig Så slipper man knuste illusjoner type @SVK er ikke Ole Brumm, @Baktus er ikke Snusmumrikken og sånn 😅 Shit! Nå ødela du fantasibildet mitt 😭 Er ikke du Charlie Brown heller?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. juli 2023 #218 Del Skrevet 21. juli 2023 God morgen forresten 😀☕️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2023 #219 Del Skrevet 21. juli 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Shit! Nå ødela du fantasibildet mitt 😭 Er ikke du Charlie Brown heller?????? Kanskje Chris Brown? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. juli 2023 #220 Del Skrevet 21. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kanskje Chris Brown? Heller da Father Brown 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå