AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #1 Del Skrevet 19. juni 2023 Etter min kjæreste tok selvmord får 10 år siden uten noe forvarsel har jeg vært livredd får andre også skal det. Jeg merket aldri han var så syk! Vi krangla sjeldent og jeg var aldri slem med han men panikken får om jeg er en del av grunnen, at jeg har sagt noe jeg ikke husker eller noe. Den panikken har ødelagt meg. Jeg er livredd får å si hva jeg føler får hva om noen får det vondt av det.. jeg sa hva jeg følte til noen før i dag og nå har jeg panikk og får ikke sove. Det skjer hver gang jeg må si i fra om noe. Det skjer også om noen bytter stemmening at jeg tror jeg har gjort noe galt og prøver å finne ut hva.. begynner å bli slitsomt.. noen med lignende? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 69365...f16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #2 Del Skrevet 19. juni 2023 Du burde ha oppsøkt hjelp for lenge siden. Ingen tar selvmord basert på en krangel eller noe noen har sagt. De som tar livet sitt har slitt lenge og det er er mørke ingen andre forstår. Så det må du legge av deg. Det var uansett hans eget ansvar. Ingen kan ta ansvar for andres selvmord. I enkelte tilfeller kan noen klandres hvis det er snakk om stygg mobbing over tid, overgrep og misbruk. At folk ikke ser en annen utvei, men dette gjelder jo ikke din situasjon. Det har satt seg i nervesystemet ditt og det er overaltivert. Du må må snakke med noen om alt dette, og start med fastlegen som kan hevise deg videre. Normal reaksjon å få på en unormal hendelse Anonymkode: a2524...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2023 #3 Del Skrevet 19. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter min kjæreste tok selvmord får 10 år siden uten noe forvarsel har jeg vært livredd får andre også skal det. Jeg merket aldri han var så syk! Vi krangla sjeldent og jeg var aldri slem med han men panikken får om jeg er en del av grunnen, at jeg har sagt noe jeg ikke husker eller noe. Den panikken har ødelagt meg. Jeg er livredd får å si hva jeg føler får hva om noen får det vondt av det.. jeg sa hva jeg følte til noen før i dag og nå har jeg panikk og får ikke sove. Det skjer hver gang jeg må si i fra om noe. Det skjer også om noen bytter stemmening at jeg tror jeg har gjort noe galt og prøver å finne ut hva.. begynner å bli slitsomt.. noen med lignende? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 69365...f16 Lege. Anonymkode: d0d0f...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå