Gå til innhold

Norge - Skottland i kveld ⚽️🤩 noen tanker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alle byttene viser hvor elendig Solbakken er rent taktisk, helt forferdelige prestasjoner.

Nesten så man skulle tro man forsøkte å gjøre en elendig jobb med vilje...   

Anonymkode: b302c...622

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg flyttet til Norge for over 20 år siden og jeg har fremdeles til gode å se norsk landslag i et sluttspill i både EM og VM. 20 år!!! Tom lille Island, der spillerne har vanlig jobb fordi de ikke kan leve av fotballen, har klart det flere ganger. En øy med under en halv million innbyggere. Kroatia med sine under 5 millioner ble viseverdensmester.

Norges fotballmiljø, både spillere, trener og gjengen rundt duger ikke. For godt betalt kanskje? For pengene kommer jo til tross for at de ikke leverer. Og norsk media kaller aldri en spade for en spade, nemlig at resultatene snakker sitt eget språk, og det er at norsk landslag suger. Man vinner ikke automatisk fordi man har en Haaland og Ødegaard, det er nemlig bare 2 og man trenger 11 mann i et lag.

Skal nok heie på svenskene neste år.

Anonymkode: 2446d...079

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Alle byttene viser hvor elendig Solbakken er rent taktisk, helt forferdelige prestasjoner.

Vi trenger en trener i verdensklasse. Spillerne skal være gode nok, når vi ser hva mindre nasjoner enn Norge får til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. Når vi ikke klarer å til EM med Ødegaard og Haaland så kan man jo lure på når vi skal klare å komme til EM/VM. 

Anonymkode: 8b159...cd5

Når vi har 11 gode spillere, og et kollektiv hvor alle blør for drakta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Solbakken generelt gjør en god jobb, men her rakner det jo helt. Han fortellerbhvirforbhan gjør byttene han gjør,. Men det er helt katastrofe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette ble så kjipt som jeg husket det. Den skuffelsen, uansett om man er vant til at det ikke går veien 🙈 

Nå kan de like gjerne sette på Rekdal i teamet. Det er så bånn at han og Solbakken sikkert kunne fungert 💔

Men jeg må ha det inn med teskje..

Er denne nations league, en type gruppe for lucky loosers? :vetikke: Siden alle nevner EM og denne ligaen i samme slengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi fostrer individuelle verdensmestere, men er ikke like gode på nasjonal lagidrett. Bortsett fra Håndballjentene, da. Men det er langt mellom gullet der også. 

Anonymkode: 7629a...ce8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vi fostrer individuelle verdensmestere, men er ikke like gode på nasjonal lagidrett. Bortsett fra Håndballjentene, da. Men det er langt mellom gullet der også. 

Anonymkode: 7629a...ce8

Det er vel ikke så langt mellom gullene for håndballjentene, men ikke så stor konkurranse heller. Fotballjentene har det jo gått nedover med etter at det ble konkurranse fra mange flere land som satser. Men jeg begynner å føle at dette med store stjernespillere funker dårlig i Norge. Ødegård og Haaland, Hegerberg og Graham Hansen. Mye fokus på enkeltspillere, mindre på kollektiven. Og kanskje litt jantelov på toppen. 

Anonymkode: 26bb9...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg flyttet til Norge for over 20 år siden og jeg har fremdeles til gode å se norsk landslag i et sluttspill i både EM og VM. 20 år!!! Tom lille Island, der spillerne har vanlig jobb fordi de ikke kan leve av fotballen, har klart det flere ganger. En øy med under en halv million innbyggere. Kroatia med sine under 5 millioner ble viseverdensmester.

Norges fotballmiljø, både spillere, trener og gjengen rundt duger ikke. For godt betalt kanskje? For pengene kommer jo til tross for at de ikke leverer. Og norsk media kaller aldri en spade for en spade, nemlig at resultatene snakker sitt eget språk, og det er at norsk landslag suger. Man vinner ikke automatisk fordi man har en Haaland og Ødegaard, det er nemlig bare 2 og man trenger 11 mann i et lag.

Man vinner ikke EM og VM med kun Haaland og Ødegaard, men man må klare å vinne mot Georgia! Som du sier selv Island har jo prestert bedre enn Norge de siste 20 årene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med dette fjaset av en idrett som Norge IKKE mestrer i det hele tatt skal det omsettes og utbetales lønninger i jubel-klassen. Makabert. Hele jævla gjengen burde settes til tvangsarbeid på en fabrikk som lager fiskekaker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, PITTY said:

Og med dette fjaset av en idrett som Norge IKKE mestrer i det hele tatt skal det omsettes og utbetales lønninger i jubel-klassen. Makabert. Hele jævla gjengen burde settes til tvangsarbeid på en fabrikk som lager fiskekaker.

Det er ikke landslaget som gir dem gigantlønninger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (24 minutter siden):

Men jeg må ha det inn med teskje..

Er denne nations league, en type gruppe for lucky loosers? :vetikke: Siden alle nevner EM og denne ligaen i samme slengen. 

Det er mange som har peiling på fotball som fremdeles ikke skjønner Nations league..

Men ja, det blir jo som en lucky loser. Norge kom jo på 2.plass bak Serbia. Hvis Serbia går videre fra sin kvalikgruppe, får Norge en plass i Nations league semifinale (tror jeg) hvor vinneren av selve finalen får en billett til EM.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, DelvisPresley said:

Det er mange som har peiling på fotball som fremdeles ikke skjønner Nations league..

Men ja, det blir jo som en lucky loser. Norge kom jo på 2.plass bak Serbia. Hvis Serbia går videre fra sin kvalikgruppe, får Norge en plass i Nations league semifinale (tror jeg) hvor vinneren av selve finalen får en billett til EM.

Så da må vi vinne minst to kamper for å gå videre? Utopi, altså :D 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Pawn Hearts skrev (3 timer siden):

Solbakken må selvsagt få fyken så fort som mulig. Likevel må jeg takke ham for en ting: Nå slipper jeg å ofre en eneste tanke på fotball i sommer og heller dykke litt dypere i den minoiske kulturen (jeg skal til Kreta i september).

Det er fotball-VM i sommer!

Anonymkode: f66ca...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er det herrelandslaget som ikke klarer å kvalifisere seg. Kvinnene er med i alle VM og EM

Anonymkode: f66ca...ed0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven

Norges problem er at spillerne ikke er mentalt sterke nok, det er derfor vi feiler gang på gang i avgjørende kamper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg flyttet til Norge for over 20 år siden og jeg har fremdeles til gode å se norsk landslag i et sluttspill i både EM og VM. 20 år!!! Tom lille Island, der spillerne har vanlig jobb fordi de ikke kan leve av fotballen, har klart det flere ganger. En øy med under en halv million innbyggere.

Nå er nedturen i gang for Island også, måtte bare en norsk trener til. :D 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På mandag bør Solbakken følge i fotsporene til Rekdal og Fagermo og finne veien til nærmeste Nav kontor

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, Lurven said:

Norges problem er at spillerne ikke er mentalt sterke nok, det er derfor vi feiler gang på gang i avgjørende kamper

Enig. Når det rakner i sluttminuttene fordi spillerne føler seg slitne så står mye på psyken. Hodet blir slitent før kroppen og man klarer som regel å tyne ut noen ekstra minutter om man virkelig vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var det helt seriøst noen som faktisk trodde på at Norge virkelig kunne slå Skottland?? :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...