Gå til innhold

Norge - Skottland i kveld ⚽️🤩 noen tanker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror dere at Norge kan kvalifisere seg til EM? 

Anonymkode: 136ff...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

image.png.e6daeee763cfb9cf7b900a391702f1fb.png

Det er skuffende at Norge kun har tatt 1 poeng til nå. Jeg håper og regner med at Norge vinner i dag, ja! :)
Om de klarer å kvalifisere seg, vet jeg ikke... Det er jo ganske lenge siden Norge gjorde det bra i kvalik til store mesterskap.
Men jeg håper jo selvfølgelig på det også! 

Anonymkode: 5c552...e36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regner med det blir nytt tap. De er helt utrolig dårlige.. 

Anonymkode: 1d77b...e25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

image.png.e6daeee763cfb9cf7b900a391702f1fb.png

Det er skuffende at Norge kun har tatt 1 poeng til nå. Jeg håper og regner med at Norge vinner i dag, ja! :)
Om de klarer å kvalifisere seg, vet jeg ikke... Det er jo ganske lenge siden Norge gjorde det bra i kvalik til store mesterskap.
Men jeg håper jo selvfølgelig på det også! 

Det er så morsomt at VGlive er nesten sikker på at Norge vinner 🤣 når Norge er på 3.plass og Skottland er på første 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skottland er en solid enhet uten store stjerner men de kjemper sammen. Tror det holder for ett poeng for dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi får håpe at både Ståle og resten av laget faktisk bruker Haaland. Han er en spiss i verdensklasse, men trenger gode folk rundt seg; folk som kan sende de gode pasningene og innleggene.

Det nytter ikke å komme i en 4-5-1-formasjon og forvente at Haaland skal score masse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Regner med det blir nytt tap. De er helt utrolig dårlige.. 

Det der skjønte jeg aldri. Hvordan er det mulig at spillere som Ødegård og Haaland presterer så dårlig for hjemlandet? Er det fordi det ikke så viktig som City og Arsenal? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det der skjønte jeg aldri. Hvordan er det mulig at spillere som Ødegård og Haaland presterer så dårlig for hjemlandet? Er det fordi det ikke så viktig som City og Arsenal? 

Aner ikke.. handler kanskje om hvem de spiller med på klubblaget kontra det norske landslaget?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mye står nok på det at det er forskjeller fra klubb til landslag. I klubben er de en fast gjeng som trener sammen hver dag og spiller kamper flere ganger i uka. De blir jo bedre kjent med hverandres styrker og svakheter enn det de blir på landslaget.
Både Ødegård og Haaland er avhengig av å ha gode spillere rundt seg og det har de i klubblagene sine. De trenger folk som gjør de rette bevegelsene, som sender de riktige pasningene osv osv.  

Vi får håpe at Norge har fått trent godt disse få dagene de har hatt til rådighet og at de vinner kampen i kveld!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

SOLBAKKEN MÅ GÅ!!! Norge består av Haaland/Ødegaard + en gjeng med dritere. Men SÅ dårlige er de ikke at de ikke kan slå Mikke Mus-nasjoner som Georgia. Solbakken aner ikke hva han holder på med. For den lønnen han tjener kan vi få en middels god utlending som trener.

Solbakken har bare erfaring fra tegneserier-ligaer som den danske. Ellers rykket han ned med KNØL, og tapte (med Wolves) mot en gjeng rørleggere og taxisjåfører fra 5. nivå i England.

Anonymkode: f312e...91f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aner ikke.. handler kanskje om hvem de spiller med på klubblaget kontra det norske landslaget?

Dude... Guardiola og Arteta vs. Solbakken. Det er ikke vanskelig å identifisere problemet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Dude... Guardiola og Arteta vs. Solbakken. Det er ikke vanskelig å identifisere problemet.

Så treneren har alt å si mener du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så treneren har alt å si mener du??

Han sier tydeligvis det, ja.. Og det ser ut som at han har noe i mot Ståle Solbakken.
Han skriver også at det norske laget består av Haaland og Ødegård + "en gjeng med dritere"...
Men jeg skjønner ikke helt... Alle driter jo?! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Norsk fotball er så elendig at det burde regnes som en nisjeidrett her til lands. Hvem bryr seg, sier jeg bare. Norske landslagsspillere som ikke har grunnferdigheter for g12 på resten av kontinentet. så tankene er at dette skal jeg hvertfall ikke få med meg.

Anonymkode: 5967d...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han sier tydeligvis det, ja.. Og det ser ut som at han har noe i mot Ståle Solbakken.
Han skriver også at det norske laget består av Haaland og Ødegård + "en gjeng med dritere"...

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror dere at Norge kan kvalifisere seg til EM? 

Nei, ikke med det utgangspunktet de har lagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når du verken følger med på fotball eller har peiling på fotball, så holder du kjeft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...