Gå til innhold

Norge - Skottland i kveld ⚽️🤩 noen tanker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Solbakken må selvsagt få fyken så fort som mulig. Likevel må jeg takke ham for en ting: Nå slipper jeg å ofre en eneste tanke på fotball i sommer og heller dykke litt dypere i den minoiske kulturen (jeg skal til Kreta i september).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ståle solbakken: Gå. Av. Nå. 

Denne kampen tapte vi pga tre taktiske ukloke bytter i sluttminuttene.

Anonymkode: 92f04...9fd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvem kan trene Norge til resultater? Drillo igjen? Vi har jo omtrent prøvd alt av trenere som har lykkes godt med andre lag. 

Anonymkode: 26bb9...ea8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvem kan trene Norge til resultater? Drillo igjen? Vi har jo omtrent prøvd alt av trenere som har lykkes godt med andre lag. 

Rekdal, kanskje? 😁

Anonymkode: 136ff...532

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan vi bare slutte å se på landslaget. Dette er jo bare pinlig. Rett og slett elendig fotball. Kan vi ikke alle bare gi faen i å se på Norge. Jeg er så forbanna lei beklagelse etter beklagelse. Sånn er det nesten etter hver kamp! Nå må det jævla drittlaget forstå at ingen gidder å se på!

Anonymkode: 01f80...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rekdal, kanskje? 😁

Ja, så kan det bli enda dårligere. Helt greit for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan vi bare slutte å se på landslaget. Dette er jo bare pinlig. Rett og slett elendig fotball. Kan vi ikke alle bare gi faen i å se på Norge. Jeg er så forbanna lei beklagelse etter beklagelse. Sånn er det nesten etter hver kamp! Nå må det jævla drittlaget forstå at ingen gidder å se på!

Jeg ser ikke på dem, jeg ser bare på resultatet. Det som irriterer meg er at Haaland, som norsk media runker til, klarer ingenting når han spiller for landslaget 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Sant, kanskje vi kan prøve en kvinnelig trener? VI har ikke råd til å ansette verdens beste mannlige trener. Men vi har kanskje råd til verdens beste kvinnelige fotballtrener? Og sjekke om hun kan fikse landslaget vårt?

Anonymkode: 9951d...276

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leo Skiri Østigård signaliserte til benken at han burde ut, det er irriterende at han ikke ble hørt før det var for sent. Før 1-1 målet fikk han krampe i begge leggene og kunne ikke løpe.

En kan også spør seg om det er riktig å ta ut spillere på landslaget som knapt får spilletid på klubblaget. Keeperen vår Nyland er for tiden også klubbløs.

At Haaland ikke klarer noe er da å ta litt hardt i, han scoret faktisk for Norge i dag. Og det var etter trippelbyttet det gikk galt i dag. Et lag består av flere enn to spillere, det er 11 menn som må kjempe sammen for seire.

Til EM kommer Norge neppe dessverre, da må det nok skje et mirakel. En unnskyldning i dag er vel heten de spilte under, det var vel rundt 30 grader i Oslo.

Anonymkode: 1344c...8ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leo Skiri Østigård signaliserte til benken at han burde ut, det er irriterende at han ikke ble hørt før det var for sent. Før 1-1 målet fikk han krampe i begge leggene og kunne ikke løpe.

En kan også spør seg om det er riktig å ta ut spillere på landslaget som knapt får spilletid på klubblaget. Keeperen vår Nyland er for tiden også klubbløs.

At Haaland ikke klarer noe er da å ta litt hardt i, han scoret faktisk for Norge i dag. Og det var etter trippelbyttet det gikk galt i dag. Et lag består av flere enn to spillere, det er 11 menn som må kjempe sammen for seire.

Til EM kommer Norge neppe dessverre, da må det nok skje et mirakel. En unnskyldning i dag er vel heten de spilte under, det var vel rundt 30 grader i Oslo.

På straffespark! Ikke noe å skryte av 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte med vantro da Solbakken valgte å ta ut 3 nøkkelspillere de siste sluttminuttene, for så å endre på hele gruppedynamikken. Dette GJØR MAN BARE IKKE i en så avgjørende kamp.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Den rammer jo motstanderne likt. Vi spilte mot Skottland ikke Tyrkia som kanskje er vant til slike temperaturer. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den rammer jo motstanderne likt. Vi spilte mot Skottland ikke Tyrkia som kanskje er vant til slike temperaturer. 

Enig, men Solbakken & co finner på alle mulige "grunner" i stedet for å si "VI SUGER". 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
MiaY skrev (4 minutter siden):

Reagerte med vantro da Solbakken valgte å ta ut 3 nøkkelspillere de siste sluttminuttene, for så å endre på hele gruppedynamikken. Dette GJØR MAN BARE IKKE i en så avgjørende kamp.  

Samme her. Jeg tenkte bare: nå går det til helvete. Også tok det vel type 30 sekunder før det gikk enda verre enn man fryktet. Solbakken må gå av. NÅ. Dette var bare flaut å se på. 

Anonymkode: 9ac17...9f5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen tanker annet enn at jeg kunne tenkt meg å bodd i Oslo nå. Skotter i kilt er sexy🤩 

Anonymkode: 83443...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skjer noe med mentaliteten til det andre laget når den beste spilleren blir tatt av banen. Da øyner de håp og presterer ti hakk høyere, akkurat som i dag. Så fort de tok av Haaland våknet skottene, skulle bare hatt Haaland på som et skremselspropaganda. Nei, det var trist, flaut og unødvendig.

Anonymkode: fea0d...52e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Drillo kan godt komme tilbake. Han fikk sparken sist pga. kameraderi mellom Høgmo og de korrupte lederne i NFF. Vi husker hvordan Høgmo føkket opp alt.

Anonymkode: f312e...91f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det skjer noe med mentaliteten til det andre laget når den beste spilleren blir tatt av banen. Da øyner de håp og presterer ti hakk høyere, akkurat som i dag. Så fort de tok av Haaland våknet skottene, skulle bare hatt Haaland på som et skremselspropaganda. Nei, det var trist, flaut og unødvendig.

Anonymkode: fea0d...52e

Og ikke minst, når både Sørloth og Haaland fjernes, så er ikke det norske angrepet spesielt skremmende. Da kan skottene sende alt de har framover uten å være redde – de beste angriperne våre har også en svært viktig defensiv funksjon, men det skjønner ikke Solbakken. Her leverte han sin avskjedssøknad.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Geniene i NFF ga nettopp Solbakken ny kontrakt til 2026. Med 5 mill i årslønn vil det koste 15 mill å sparke ham. Hadde han hatt et gram av respekt for det norske folk hadde han trukket seg. Men det har han ikke. Husk at han bor i København for å få skattefordeler. Litt av en type.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Geniene i NFF ga nettopp Solbakken ny kontrakt til 2026. Med 5 mill i årslønn vil det koste 15 mill å sparke ham. Hadde han hatt et gram av respekt for det norske folk hadde han trukket seg. Men det har han ikke. Husk at han bor i København for å få skattefordeler. Litt av en type.

Solbakken har flyttet til Norge og lønna han fikk var halvparten av det han tjente i København. Så tullete å frmestille han som en som kun er opptatt av penger.  Man kan gjøre en dårlig jobb som trener uten å være skatteflyktning. 

Anonymkode: 8b159...cd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...