Gå til innhold

Unger som lukter skyllemiddel...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:overrasket:

Visste ikke at det var slike holdninger til SKYLLEMIDDEL :forvirret:

Nå tør jeg nesten ikke ha i skyllemiddel på klærne jeg vasker slik at jeg og ungen min skal stinke.... :ironi:

:ler:  :ler:  :ler:

Fint, da er det en nysekilde mindre!

Gjest Gjest_Amalie_*
Skrevet

Javelda! Ikke bare et dusteproblem men et dustefjertproblem ;)

tok du den??

• 1 måned senere...
Skrevet

hei

med fare for og bli veldig upopuler, tøy som tåler tøymykner holder seg bedre av at det blir brukt, tøy som er merket med at det ikke skal brukes kan bli dårligere, vis det fins noe som heter allergitestet skyllemiddel må det da vere fint på småbanr tøy så at di kan få godt og mykt tøy pog kravle rundt i :)

hilsen

Skrevet
Jeg har et spørsmål til La Flaca:

Hvis det er riktig som din bekjente sier, at en god vaskemaskin vasker så bra at lukt av vaskemiddel og skyllemiddel ikke skal kjennes etterpå, hvorfor parfymerer produsentene skyllemiddel da? Jeg er fryktelig nyskjerrig på hva den du kjenner sier til det!

De parfymerer for at vi skal like lukta når vi kjøper.

På samme måte som at produsenter salter babymaten - det er for at foreldrene skal like den.

Skrevet
Du tror ikke du overdriver bittelitt eller at det da kan ha vært noe annet enn skyllemiddel?

Dette har jeg også opplevd, så det kan nok være reellt ja....

Ja, skyllemiddellukta kan bli veldig intens, men det tror jeg er fordi enkelte trenger å lære at det ikke er nødvendig med en halv liter mykningsmiddel i vasken.

Godt poeng.

Jeg bruker skyllemiddel, men kun en liten kork pr vask. Tror ikke det lukter mye av klærne våre, og godt er det, for jeg liker å bruke parfyme og hater sånne duftbomber og kollisjoner av forskjellige dufter.

Skrevet

Jeg pleier å bruke skyllemiddel av og til.

Har en venninne som ikke bruker dette fordi hun er allergisk. Barna mine har arvet en del tøy etter hennes barn, og tøyet vi får derfra lukter så vaskemiddel. Det har jeg og merket av andre som ikke bruker skyllemiddel. Kjenne såpelukta lang vei. For mye og for lite av alt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...