Gå til innhold

Hvorfor skjuler dere Sara Emilie sin tråd, men ikke Kristin Gjeldsvik?


Hjertestein

Anbefalte innlegg

Det er mange av oss som setter spørsmålstegn til modereringen, og vi ønsker gjerne svar på hva konkret som ble skrevet i Sara tråden som gjorde at den blir skjult? Hva ble skrevet som var så alvorlig at tråden måtte skjules?

Og Gjeldsvik sin tråd blir kun stengt. Der der er sider opp og side ned med eksponering av DP sin psykiske helse, som faktisk er ett forbudt tema? Det er åpent for alle å lese. 
 

Jeg har lov å uttrykke min mening og det jeg føler, og jeg føler det er svært dårlig arbeid av moderatorne og her bør det faktisk skje noen endringer...... Dette her er faktisk ikke greit.

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verba

Enig. Tråden var IKKE såpass at den måtte stenges under moderasjon. Det innlegget om meg feks sto åpen i flere TIMER, etter den ble stengt. Og den var ganske ille! Hvorfor er det så forskjell? Skjønner at moderatorene har liv utenom kvinneguiden, så det er ikke tid jeg reagerer på. Men føler det er litt forskjellsbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (4 timer siden):

Enig. Tråden var IKKE såpass at den måtte stenges under moderasjon. Det innlegget om meg feks sto åpen i flere TIMER, etter den ble stengt. Og den var ganske ille! Hvorfor er det så forskjell? Skjønner at moderatorene har liv utenom kvinneguiden, så det er ikke tid jeg reagerer på. Men føler det er litt forskjellsbehandling.

Hva var innlegget om? Og hvem skrev det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verba
Lill :) skrev (38 minutter siden):

Hva var innlegget om? Og hvem skrev det? 

Det er ikke viktig 🙂 Det er slettet bort fordi det var regelbrudd

Endret av Verba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (2 minutter siden):

Det er ikke viktig 🙂 Det er slettet bort.

Ok 👍🏻😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertestein skrev (14 timer siden):

Det er mange av oss som setter spørsmålstegn til modereringen, og vi ønsker gjerne svar på hva konkret som ble skrevet i Sara tråden som gjorde at den blir skjult? Hva ble skrevet som var så alvorlig at tråden måtte skjules?

Og Gjeldsvik sin tråd blir kun stengt. Der der er sider opp og side ned med eksponering av DP sin psykiske helse, som faktisk er ett forbudt tema? Det er åpent for alle å lese. 
 

Jeg har lov å uttrykke min mening og det jeg føler, og jeg føler det er svært dårlig arbeid av moderatorne og her bør det faktisk skje noen endringer...... Dette her er faktisk ikke greit.

Hei,

om en tråd skjules eller stenges er en vurdering som gjøres fra gang til gang. Vi forstår at det ikke alltid er synlig utad hva som ligger til grunn for hvilken metode som velges. Men det er naturligvis ikke ønskelig at grove regelbrudd eller angrep på andre brukere blir liggende ute i en tråd som er stengt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...