Gå til innhold

Änglamark solkrem som lukter øl/gjær


Lululemon

Anbefalte innlegg

Kjøpte en solkrem her om dagen fra änglamark med spf30. Den lukter heilt vanlig. Ønsket helst en med spf50 men det hadde de ikke på den butikken. Jeg fant den i en annen coop butikk og tenkte med megselv, yesss nå ble jeg glad. Kom hjem med den og skulle smøre lillemor med den dagen etter det men den lukter dårlig. Den har ikke vært åpnet før, men tørr ikke bruke den siden den lukter så vondt ifht. den andre fra samme serie bare lavere solfaktor. Noen som har vært bort i lignende? Er snakk om de to vist på bildet 

Snapchat-532845282.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min luktet også annerledes i år enn de har gjort tidligere. Til og med barna kommenterte at den luktet rart.

Vi har kjøpt disse i flere år og de har ikke hatt denne lukten før. Mulig de har endret noe i ingrediensene.

Anonymkode: c454f...8f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn spray i faktor 15 fra i år (kjøpt i mangel av annen faktor der og da, bruker stort sett høyere), og den lukter ingenting.... Men mulig det er annerledes når faktoren er høyere? Har ikke prøvd kremen på tube, så har ikke den å sammenligne med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ulrikke said:

Jeg har en sånn spray i faktor 15 fra i år (kjøpt i mangel av annen faktor der og da, bruker stort sett høyere), og den lukter ingenting.... Men mulig det er annerledes når faktoren er høyere? Har ikke prøvd kremen på tube, så har ikke den å sammenligne med....

Det er jo den på spray som lukter dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lululemon skrev (38 minutter siden):

Det er jo den på spray som lukter dårlig

Ja, jeg skjønte det.... Og min spray lukter ingenting.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min spray lukter heller ingenting. Mulig den er dårlig. Den er jo økologisk, så mulig innholdet har lettere for å bli dårlig. 

Anonymkode: d0686...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solkremen til Änglamark har gå konserveringsmidler derfor kan den lukte litt harskt

Anonymkode: a29fb...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Solkremen til Änglamark har gå konserveringsmidler derfor kan den lukte litt harskt

Anonymkode: a29fb...173

Ikke

Anonymkode: a29fb...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Noen som vet om den sprayen fra anglamark er litt gul i fargen? Eller er den hvit?

Har en fra i fjor som er litt gul, lurer på om den har oksidert og jeg ble kjøpe ny eller om den skal være slik?

Anonymkode: 0e344...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Noen som vet om den sprayen fra anglamark er litt gul i fargen? Eller er den hvit?

Har en fra i fjor som er litt gul, lurer på om den har oksidert og jeg ble kjøpe ny eller om den skal være slik?

Anonymkode: 0e344...9c3

Hvis solkremen skil seg eller luktar dårleg er den moden for søppelbøtta. Om ikkje er den brukandes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 9.14):

Noen som vet om den sprayen fra anglamark er litt gul i fargen? Eller er den hvit?

Har en fra i fjor som er litt gul, lurer på om den har oksidert og jeg ble kjøpe ny eller om den skal være slik?

Anonymkode: 0e344...9c3

Min fra i fjor er hvit, og luktfri. Ville ha kjøpt ny.

Anonymkode: 2685d...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...