Gå til innhold

Øyenbrynsløft ved hjelp av botox.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen her som har fått løftet øyenbryn, og dermed fått et litt åpnere blikk, ved hjelp av Botox?

Erfaringer noen?

Anonymkode: 1b059...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gjort det pga behandler sa det løfter bare 1 mm 

Anonymkode: 9b39c...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei!

Noen her som har fått løftet øyenbryn, og dermed fått et litt åpnere blikk, ved hjelp av Botox?

Erfaringer noen?

Anonymkode: 1b059...cfc

Jeg har prøvd det og behandler påstod til og med at jeg kunne risikere et ‘forundret blikk fordi øyenbrynene løftet seg så mye. Vel det stemte ikke. Jeg merket litt forskjell med litt åpnere blikk, men ingen wow-effekt. Fordelen er at man kke risikere bivirkninger som synlige blåmerker eller heng/tunge øyelokk med btx i dette området. Slik man kan risikere ved btx i pannen generelt.

Anonymkode: a2713...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det et par tre ganger. De 2 første gangene hos samme behandler følte jeg det funket bra. Kunne være litt overdreven løft første 2 ukene også ble det mer naturlig og fint. Da tok hun stikkene høyt i pannen mins jeg, for å "løfte" pannen og dermed brynene.

Nå siste gang med ny behandler ser jeg ingen forskjell. Hun tok stikkene rett over brynet.

Må også legge til at det er som regel for å ta smilerynkene at jeg de siste årene har begynt med botox, så fikk jeg lyst til å teste brynsløft også☺

K30

Anonymkode: a5698...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har gjort det et par tre ganger. De 2 første gangene hos samme behandler følte jeg det funket bra. Kunne være litt overdreven løft første 2 ukene også ble det mer naturlig og fint. Da tok hun stikkene høyt i pannen mins jeg, for å "løfte" pannen og dermed brynene.

Nå siste gang med ny behandler ser jeg ingen forskjell. Hun tok stikkene rett over brynet.

Må også legge til at det er som regel for å ta smilerynkene at jeg de siste årene har begynt med botox, så fikk jeg lyst til å teste brynsløft også☺

K30

Anonymkode: a5698...010

Da har den nye behandleren din ikke visst hva hun holdt på med. Trodde aldri man skulle stikke rett over brynene, da får man lett motsatt effekt, nemlig heng/tunge øyelokk. Øyenbrynsløft er stikk høyt i pannen på sidene.

Anonymkode: a2713...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Tusen takk for svar🌻

Anonymkode: 1b059...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...