Gå til innhold

Hvis en mann fortsatt er usikker etter flere måneders dating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man dater i 5 måneder, regelmessig ilag i 5 måneder.❤️ lager middag, drar ute og spiser, bader, møter deres felles venner, overnatter. Jeg spør han etter 5 måneder , hva han tenker videre, jeg sier at jeg er glad i han og ønsker et forhold.  Han svarer: usikker, jeg vet ikke.  Tar lang tid for meg å få følelser og åpne meg opp. Burde jeg bare avslutte dette? Kommer han til å få følelser for meg senere? Eller er det sånn at han holder døra oppe for å møte nye?😊 tok praten med han etter 2 måneder i utgangspunktet, da sa han: usikker får ikke følelser enda, tar lang tid. Vi må se.  Gav han enda lengre tid, han er fortsatt usikker etter 5 måneder.

Anonymkode: 251b1...82c

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 måneder og usikker? Dere møtes så og si daglig? Han setter ikke pris på verdien av deg.

sier ikke at du skal bli ferdig med han, men på tide å gjøre noen endringer i dette forholdet mellom dere. Fem måneder er mer enn nok til å bli stormforelsket og være i honeymoon phase - og han er usikker? Kjedelig å si dette, men det er noe som ikke høres riktig ut.

Anonymkode: 4a91a...cf1

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke usikker. Han vil bare ikke miste tilgangen til sex og holder deg derfor på pinne 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mennesker bruker så lang tid på å vite om de liker noen litt ekstra godt.

Han sier jo rett ut, at etter å ha hengt i 5 mnd, så har jeg ikke følelser for deg. 

Du har to valg. Si ok, men da gir vi oss nå.

Eller si ok, da ses vi endel senere, da jeg har bedre ting å gjøre. Det kaan jo hende han våkner når han får kjenne på at da mister han deg.

Anonymkode: be7ff...d9a

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får ikke følelser om han ikke har fått det enda, du er ikke dama for han. Ikke kast bort mer tid på han 

Anonymkode: fd3a6...895

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diana skrev (12 minutter siden):

Han er ikke usikker. Han vil bare ikke miste tilgangen til sex og holder deg derfor på pinne 

Dette

Anonymkode: fd3a6...895

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sier bare sånn: tar lang tid før jeg åpner meg opp, trenger tid. og  han sier: vi har ulike interesser, jeg liker å gå fjelltur, det liker ikke du.😊🤷🏼‍♀️ og føler at vi er for ulike.... 

Anonymkode: 251b1...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snakkes om både følelser og forhold. Jeg tenker at det er litt det samme, men også ikke. Er spørsmålet om han vil satse på en monogamt forhold med deg, eller at han sier at han elsker deg? Jeg ville tatt den praktiske praten med ham: Jeg har lyst til at vi skal være i et monogamt forhold. Jeg håper du også vil ta forholdet vårt et steg videre, Om du ikke vil det, kan ikke jeg bruke tid på en fyr som ikke ønsker å forplikte seg til meg etter 5 måneder, så da kommer jeg til å date andre, så kan vi heller være venner som går ut av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han sier bare sånn: tar lang tid før jeg åpner meg opp, trenger tid. og  han sier: vi har ulike interesser, jeg liker å gå fjelltur, det liker ikke du.😊🤷🏼‍♀️ og føler at vi er for ulike.... 

Anonymkode: 251b1...82c

Da har du jo svaret ditt. Han vil ikke.

Anonymkode: 5fa38...a94

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da har du jo svaret ditt. Han vil ikke.

Anonymkode: 5fa38...a94

Jeg mener dette er en veldig dårlig unnskyldning fra hans side, jeg er TS. Interesser kan jo læres! Det må være noe annet som ligger bak, til at han velger å ikke ha forhold med meg. Han kunne godt ha lært meg å like fjelltur tidlig, han nevner det etter flere måneder. Vi hadde bra sex også.  🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 251b1...82c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sier bare sånn: tar lang tid før jeg åpner meg opp, trenger tid. og  han sier: vi har ulike interesser, jeg liker å gå fjelltur, det liker ikke du.😊🤷🏼‍♀️ og føler at vi er for ulike.... 

Anonymkode: 251b1...82c

Må komme med en kjedelig kommentar TS. Kanskje ikke dette du håpte å lese. Kan dele perspektivet fra en annen mann her. 

Glem han. Kaster bare bort tiden din. Virker som han bare har deg på kroken, samtidig som han holder valgmulighetene åpne for andre. Unnskyldningene han kommer med er svada. Hadde han vært interessert nok og vært genuin med sine følelser ovenfor deg, så hadde han vært villig til å flytte et fjell for deg, også sier han istedenfor; "Jeg liker å gå fjelltur, det liker ikke du".

Jeg sliter også med å åpne meg opp ovenfor andre mennesker, men 5 måneder. Det er bare tull. Så hinter han til og med til at dere er ulike? Get out of jail free card, liker jeg å kalle det. Koser seg med deg, men har en "gyldig" grunn til å trekke seg unna, når han finner noe annet. Kommer bare til å si at jeg prøvde virkelig, men jeg klarte det bare ikke - vi er for ulike.

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharjeelovich skrev (10 minutter siden):

Må komme med en kjedelig kommentar TS. Kanskje ikke dette du håpte å lese. Kan dele perspektivet fra en annen mann her. 

Glem han. Kaster bare bort tiden din. Virker som han bare har deg på kroken, samtidig som han holder valgmulighetene åpne for andre. Unnskyldningene han kommer med er svada. Hadde han vært interessert nok og vært genuin med sine følelser ovenfor deg, så hadde han vært villig til å flytte et fjell for deg, også sier han istedenfor; "Jeg liker å gå fjelltur, det liker ikke du".

Jeg sliter også med å åpne meg opp ovenfor andre mennesker, men 5 måneder. Det er bare tull. Så hinter han til og med til at dere er ulike? Get out of jail free card, liker jeg å kalle det. Koser seg med deg, men har en "gyldig" grunn til å trekke seg unna, når han finner noe annet. Kommer bare til å si at jeg prøvde virkelig, men jeg klarte det bare ikke - vi er for ulike.

Jeg er ikke ts, men denne kommentaren er jeg helt enig i. Tro meg, han har ikke villet risikere å miste deg hvis han har ønsket et kjæresteforhold til deg. Han vil mer enn gjetne hs kjærestefordelene men ikke forpliktelsene. Han har sitt på det rene når neste dame dukker opp fordi han har ikke lovet deg noenting. Han synes såklart at det er bekvemt og lettvindt at du svimser rundt han og gir han alt han trenger uten at han må jobbe for det. 

Jepp, jeg har nettopp avsluttet et slikt "situstionship" som hadde pågått i over 6 måneder. Møtt hverandres barn, venner?, vært på turer og hytteturer osv. Hadde det veldig fint. Men de røde flaggene vaiet om kapp....og jeg klarte ikke åse dem fordi jeg hadde blitt forelsket og blind. 

Vondt, men jeg gikk inn for null kontakt. Det har gått 7 uker nå og jeg er så irritert over meg selv...at jeg ikke avsluttet tidligere. Han hadde jo sagt det ansikt til ansikt til meg at han kom til å såre meg ved å si at han er usikker blabla bla han jobber så ubekvem turnus osv...

Styr unna disse. Klem til ts.

Anonymkode: 31551...3c7

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharjeelovich skrev (32 minutter siden):

Må komme med en kjedelig kommentar TS. Kanskje ikke dette du håpte å lese. Kan dele perspektivet fra en annen mann her. 

Glem han. Kaster bare bort tiden din. Virker som han bare har deg på kroken, samtidig som han holder valgmulighetene åpne for andre. Unnskyldningene han kommer med er svada. Hadde han vært interessert nok og vært genuin med sine følelser ovenfor deg, så hadde han vært villig til å flytte et fjell for deg, også sier han istedenfor; "Jeg liker å gå fjelltur, det liker ikke du".

Jeg sliter også med å åpne meg opp ovenfor andre mennesker, men 5 måneder. Det er bare tull. Så hinter han til og med til at dere er ulike? Get out of jail free card, liker jeg å kalle det. Koser seg med deg, men har en "gyldig" grunn til å trekke seg unna, når han finner noe annet. Kommer bare til å si at jeg prøvde virkelig, men jeg klarte det bare ikke - vi er for ulike.

Dette!👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke ts, men denne kommentaren er jeg helt enig i. Tro meg, han har ikke villet risikere å miste deg hvis han har ønsket et kjæresteforhold til deg. Han vil mer enn gjetne hs kjærestefordelene men ikke forpliktelsene. Han har sitt på det rene når neste dame dukker opp fordi han har ikke lovet deg noenting. Han synes såklart at det er bekvemt og lettvindt at du svimser rundt han og gir han alt han trenger uten at han må jobbe for det. 

Jepp, jeg har nettopp avsluttet et slikt "situstionship" som hadde pågått i over 6 måneder. Møtt hverandres barn, venner?, vært på turer og hytteturer osv. Hadde det veldig fint. Men de røde flaggene vaiet om kapp....og jeg klarte ikke åse dem fordi jeg hadde blitt forelsket og blind. 

Vondt, men jeg gikk inn for null kontakt. Det har gått 7 uker nå og jeg er så irritert over meg selv...at jeg ikke avsluttet tidligere. Han hadde jo sagt det ansikt til ansikt til meg at han kom til å såre meg ved å si at han er usikker blabla bla han jobber så ubekvem turnus osv...

Styr unna disse. Klem til ts.

Anonymkode: 31551...3c7

Huff utrolig trist🥺. Men hvor gammel var han?😊 "min" fyr er 28. tenkte han var litt mindre seriøs siden han er i den alderen....men sykt at flere menn er sånn.

Anonymkode: 251b1...82c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff utrolig trist🥺. Men hvor gammel var han?😊 "min" fyr er 28. tenkte han var litt mindre seriøs siden han er i den alderen....men sykt at flere menn er sånn.

Anonymkode: 251b1...82c

Du vil ikke tro det men "min" fyr er 54 år. Og jeg likeså. Jeg ble sååå skuffet over at det går an å oppføre seg sånn når man er blitt voksen. Håpløst! Har mista litt troen på mannfolk, det skal sies. 

Du er ung og lovende, men kjipt at man havner borti sånne relasjoner. Jeg ble så usikker og helt ko-ko av å "gå på vent". Kaaanskje han velger meg liksom? Huffhuff. 

Anonymkode: 31551...3c7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig ut som at han ikke er særlig seriøs. Har selv datet en sånn fyr for noen mnd. siden. 
Han var ikke klar for noe seriøst, og jeg måtte gi han litt tid.. Etter 3 mnd på dette viset sluttet jeg å ta initiativ til å møtes eller snakkes, og har ikke hørt noe fra han siden. Tolker det som at han ikke savner meg, og har derfor gått videre.

Anonymkode: b6c9f...056

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser på svarene dine at du ikke får den responsen du ønsker. Vi er flere som skjer at han ikke er intr/serriøs/bare bruker deg. Og likevel leter du etter smutthull og håper han vil ombestemme seg  🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg mener dette er en veldig dårlig unnskyldning fra hans side, jeg er TS. Interesser kan jo læres! Det må være noe annet som ligger bak, til at han velger å ikke ha forhold med meg. Han kunne godt ha lært meg å like fjelltur tidlig, han nevner det etter flere måneder. Vi hadde bra sex også.  🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 251b1...82c

Det han driver med er nesten et psykologisk spill med deg, han tar ingen hensyn til dine følelser. Når du har gitt ham mer tid - som han ønsket - og han fremdeles ikke vil si at han har følelser for deg, så finner han på unnskyldninger for å gjøre deg til syndebukk for at det ikke fungere, fortelle deg at du ikke er bra nok fordi du ikke har erfaring med noe han liker godt å gjøre... men uten at han har sagt noe om at det var viktig for ham at du også ble med på.

Denne mannen driver med manipulering, han holder deg for narr. Det er stygt!

Dropp ham før du blir enda mer hektet på denne usunne mannen!

At dere hadde bra sex er årsaken til at han har lurt deg i fem måneder nå. Men et forhold er han helt tydelig ikke interessert i, og nå har han begynt å fortelle deg at du ikke er bra nok. Ingen god og oppegående mann ville holdt på slik!

 

Dump ham, blokker ham og ikke ha noe som helst med ham igjen. Så ser du frem til sommeren, nyt den med venner, ta vare på deg selv og egen helse, vær aktiv, gjør noe som gir deg glede :)

Anonymkode: 8df1a...f4d

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at du bør slutte å date han. Han burde vite om han var interessert etter så lang tid. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvis man dater i 5 måneder, regelmessig ilag i 5 måneder.❤️ lager middag, drar ute og spiser, bader, møter deres felles venner, overnatter. Jeg spør han etter 5 måneder , hva han tenker videre, jeg sier at jeg er glad i han og ønsker et forhold.  Han svarer: usikker, jeg vet ikke.  Tar lang tid for meg å få følelser og åpne meg opp. Burde jeg bare avslutte dette? Kommer han til å få følelser for meg senere? Eller er det sånn at han holder døra oppe for å møte nye?😊 tok praten med han etter 2 måneder i utgangspunktet, da sa han: usikker får ikke følelser enda, tar lang tid. Vi må se.  Gav han enda lengre tid, han er fortsatt usikker etter 5 måneder.

Anonymkode: 251b1...82c

Usikker = Ikke interessert

Anonymkode: 2c241...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...