Gå til innhold

Det er meldt rundt 30 varmegrader neste uke.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir årets sommer en reprise av sommeren 2018, tror dere`

Anonymkode: 67d5d...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare for alle å skaffe seg aircondition fort som fy. Selv kommer jeg til å kjøre på med kjøling fra varmepumpa og en ekstern aircondition. 

Anonymkode: 81eb9...298

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vanskelig å si. Men man regner med at 2024 kommer til å bli det varmeste året siden vi begynte med målinger. Nå snakker vi over 1.5 grader og da begynner ting å bli skummelt. 

Anonymkode: 8376f...be2

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt 

Anonymkode: c9d93...8fb

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Håper det

🥳👙😎☀️🍦🥤🍻🏖️🏕️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å nyte 😍

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vanskelig å si. Men man regner med at 2024 kommer til å bli det varmeste året siden vi begynte med målinger. Nå snakker vi over 1.5 grader og da begynner ting å bli skummelt. 

Anonymkode: 8376f...be2

Kommer til å gå helt fint.

Anonymkode: 51600...c79

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står fremdeles mange av de trærne som døde av tørke i 2018, så jeg håper at det regner snart. Ønsker ikke skogbrann - noen som syns det ser fint ut i New York med all aske som kommer fra skogbrann i Kanada?

Har i mange år hatt aircondition, jeg orker ikke dårlig søvn pga varme.

Anonymkode: b3fc8...656

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter hvert sekund❤️🌞🙌

Vi hadde en grå og tung "sommer" ifjor med langt lavere gjennomsnittlig temperatur over hele landet. Vi på vestlandet hadde den laveste temperaturen på et juli døgn på over 24 år. Det var en kjip sommer, enkelte plasser var det faktisk minus grader. Og med en kjip sommer der sommerkjoler hang bakerst i skapet og ull undertøy aldri ble pakket vekk før høsten og en laaaaang vinter så er det godt å se solen og stabile gode høye temperaturer på langtidsvarsel så langt i juni.. Noen likte sommeren i fjor, personlig er jeg mer fan av denne sommeren 🌞 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt over 25 grader er unødvendig  spør du meg.

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terrorvarme, ikke velkommen! Er varmt nok som det er allerede. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10℃ og regn store deler av sommeren i fjor her, så vi ønsker en varmere sommer velkommen. Bor ved havet, så kjøler oss kjapt ned. Bare å legge ferien til Vestlandet eller Nord-Norge, om man ikke takler varme.

Anonymkode: ac8a7...355

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som liker sånne temperaturer - hvordan lever dere egentlig? Sitter dere bare på balkongen med et glass cava eller hva? Er dere aldri ute på tur i skog og mark? Både jeg og bikkja hadde svimt av hvis vi skulle gått de daglige turene  i +25, og +30 hadde vi faktisk dødd.

Anonymkode: 5d270...6ea

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skreppamedleppa skrev (16 minutter siden):

Jeg nyter hvert sekund❤️🌞🙌

Vi hadde en grå og tung "sommer" ifjor med langt lavere gjennomsnittlig temperatur over hele landet. Vi på vestlandet hadde den laveste temperaturen på et juli døgn på over 24 år. Det var en kjip sommer, enkelte plasser var det faktisk minus grader. Og med en kjip sommer der sommerkjoler hang bakerst i skapet og ull undertøy aldri ble pakket vekk før høsten og en laaaaang vinter så er det godt å se solen og stabile gode høye temperaturer på langtidsvarsel så langt i juni.. Noen likte sommeren i fjor, personlig er jeg mer fan av denne sommeren 🌞 

Så enig. 
Også den kjipe, rekordkalde mai mnd vi har hatt. 17. mai 2023 går inn i historien som en av de verste jeg har opplevd. Frosne, gråtende barn i toget og konsekvent pøsregn når togene gikk. 
Vi fortjener litt finvær nå 😎

Endret av Bacteria
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker varmen for min del, men jeg blir jo bekymret for trenden.

I år begynte skogbrannsesongen i Spania i mars, og sot fra Canada når nå Norge. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere som liker sånne temperaturer - hvordan lever dere egentlig? Sitter dere bare på balkongen med et glass cava eller hva? Er dere aldri ute på tur i skog og mark? Både jeg og bikkja hadde svimt av hvis vi skulle gått de daglige turene  i +25, og +30 hadde vi faktisk dødd.

Trenger jo ikke halse rundt i skogen hvis temperaturen bikker 30. 

Man må tilpasse seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tilpasser seg selvsagt været. Er det 30 grader må man avkjøle seg, enten på terrassen eller ved et vann.  

Anonymkode: 00c86...91b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (Akkurat nå):

Trenger jo ikke halse rundt i skogen hvis temperaturen bikker 30. 

Man må tilpasse seg.

Ja det er jo nettopp det jeg spør om, hva gjør dere da? Jeg liker å være aktiv og kjeder vettet av meg hvis jeg må sitte inne og glo i veggen fordi det er for varmt ute, så jeg kan ikke fordra varme. Bare nysgjerrig på hva dere varmeelskere egentlig driver med i varmen ;) 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bader, eller er i skyggen i hagen. Har varmepumpe hjemme med kjølefunksjon, og en liten aircon. Forstår at det er kjipt når man har hund og elsker tur. Hadde vurdert å bosatt meg en annen plass enn på østlandet, for slike sommere er fremtiden der.

Anonymkode: ac8a7...355

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det er jo nettopp det jeg spør om, hva gjør dere da? Jeg liker å være aktiv og kjeder vettet av meg hvis jeg må sitte inne og glo i veggen fordi det er for varmt ute, så jeg kan ikke fordra varme. Bare nysgjerrig på hva dere varmeelskere egentlig driver med i varmen ;) 

Ehhh, utrolig merkelig… du går ut, bader f eks?

Anonymkode: 230c9...f35

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...