AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Del Skrevet 9. juni Noen som lager sitt eget rosemarinvann her? Lurer litt på hvor mange rosemarinkvister dere tar i, hvor mye vann og koketiden for å få en fin blanding til å spraye i hodebunnen. Anonymkode: e1844...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolsokk Skrevet 9. juni #2 Del Skrevet 9. juni To-tre kvister til ca 5dl kokende vann. Legger kvistene oppi og lar vannet kjøle seg med lokk. Tar ut kvistene og putter vannet i spray flaske og oppbevarer i kjøleskapet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Del Skrevet 10. juni stolsokk skrev (12 timer siden): To-tre kvister til ca 5dl kokende vann. Legger kvistene oppi og lar vannet kjøle seg med lokk. Tar ut kvistene og putter vannet i spray flaske og oppbevarer i kjøleskapet. Så du koker ikke kvistene, men legger de i når varmen skrus av, eller misforstå jeg? Er du fornøyd med virkningen av rosemarinen, merker du forskjell? Anonymkode: e1844...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolsokk Skrevet 10. juni #4 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så du koker ikke kvistene, men legger de i når varmen skrus av, eller misforstå jeg? Er du fornøyd med virkningen av rosemarinen, merker du forskjell? Anonymkode: e1844...548 Det stemmer, koker ikke kvistene. Jeg har bare brukt vannet i en måned, og det anbefales å prøve i seks måneder så vet ikke hvor mye effekt jeg kan se enda, men håret lukter godt da, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Del Skrevet 10. juni stolsokk skrev (1 time siden): Det stemmer, koker ikke kvistene. Jeg har bare brukt vannet i en måned, og det anbefales å prøve i seks måneder så vet ikke hvor mye effekt jeg kan se enda, men håret lukter godt da, hehe! Ikke meningen å kuppe tråden, men brukes det for å stimulere økt hårvekst? Anonymkode: 7f519...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke meningen å kuppe tråden, men brukes det for å stimulere økt hårvekst? Anonymkode: 7f519...a9a Ja Jeg har kjøpt rosemarinselv i butikk i mange mnd nå og merker stor forskjell spesielt ved tinningen, men av økonomiske grunner ønsker jeg å prøve og lage mitt eget. Anonymkode: e1844...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #7 Del Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja Jeg har kjøpt rosemarinselv i butikk i mange mnd nå og merker stor forskjell spesielt ved tinningen, men av økonomiske grunner ønsker jeg å prøve og lage mitt eget. Anonymkode: e1844...548 rosemarinvann, skulle det stå Anonymkode: e1844...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå