Gå til innhold

Noen som lager sitt eget rosemarinvann her? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som lager sitt eget rosemarinvann her? :) Lurer litt på hvor mange rosemarinkvister dere tar i, hvor mye vann og koketiden for å få en fin blanding til å spraye i hodebunnen.

Anonymkode: e1844...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To-tre kvister til ca 5dl kokende vann. Legger kvistene oppi og lar vannet kjøle seg med lokk. Tar ut kvistene og putter vannet i spray flaske og oppbevarer i kjøleskapet. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stolsokk skrev (12 timer siden):

To-tre kvister til ca 5dl kokende vann. Legger kvistene oppi og lar vannet kjøle seg med lokk. Tar ut kvistene og putter vannet i spray flaske og oppbevarer i kjøleskapet. 

Så du koker ikke kvistene, men legger de i når varmen skrus av, eller misforstå jeg? Er du fornøyd med virkningen av rosemarinen, merker du forskjell? :)

Anonymkode: e1844...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så du koker ikke kvistene, men legger de i når varmen skrus av, eller misforstå jeg? Er du fornøyd med virkningen av rosemarinen, merker du forskjell? :)

Anonymkode: e1844...548

Det stemmer, koker ikke kvistene. Jeg har bare brukt vannet i en måned, og det anbefales å prøve i seks måneder så vet ikke hvor mye effekt jeg kan se enda, men håret lukter godt da, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stolsokk skrev (1 time siden):

Det stemmer, koker ikke kvistene. Jeg har bare brukt vannet i en måned, og det anbefales å prøve i seks måneder så vet ikke hvor mye effekt jeg kan se enda, men håret lukter godt da, hehe!

Ikke meningen å kuppe tråden, men brukes det for å stimulere økt hårvekst?

Anonymkode: 7f519...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke meningen å kuppe tråden, men brukes det for å stimulere økt hårvekst?

Anonymkode: 7f519...a9a

Ja :) Jeg har kjøpt rosemarinselv i butikk i mange mnd nå og merker stor forskjell spesielt ved tinningen, men av økonomiske grunner ønsker jeg å prøve og lage mitt eget.

Anonymkode: e1844...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja :) Jeg har kjøpt rosemarinselv i butikk i mange mnd nå og merker stor forskjell spesielt ved tinningen, men av økonomiske grunner ønsker jeg å prøve og lage mitt eget.

Anonymkode: e1844...548

rosemarinvann, skulle det stå

Anonymkode: e1844...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...