Pipaluk Skrevet 9. juni 2023 #1 Del Skrevet 9. juni 2023 Og like høyt forbruk av buss for tog/bane/trikk? Jeg kjenner at jeg ikke hadde taklet å være togpendler. Jeg hadde ikke taklet stresset for ikke å rekke jobb og vært kronisk irritert pga all ekstra venting og uforutsigbarhet. Det er jo greit å vite om man skal kjøre tog eller buss. Er dette noe særnorskt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. juni 2023 #2 Del Skrevet 9. juni 2023 Basert på den svært lite statistisk signifikante størrelsen "folk jeg følger på twitter" er det ganske utbredt både i Sverige og England også... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #3 Del Skrevet 10. juni 2023 Har vært to ganger i England. Den ene gangen var toget forsinka. Anonymkode: 3fe0d...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 10. juni 2023 #4 Del Skrevet 10. juni 2023 🍻 Prøv Deutsche Bahn i Tyskland. Mulig du får deg en overraskelse. Norge har en av de beste togtilbudene i verden. Schmuhu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå