Gå til innhold

Årets sjokk!!! Prisveksten høyere enn ventet. "Ekspertene" tror renta vil opp på 3,75 prosent. Tror de virkelig den stopper der!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke utdannelse, men virker smartere enn de. disse såkalte ekspertene flytter hele tiden toppen på rentenivået. Det blir for dumt. Tror dem virkelig på det selv!?!?

Renta skal godt over 5 prosent. Gleder meg til neste runde med disse såkalte ekspertuttalelsene. 

Nei, dette blir for dumt.

Anonymkode: fd845...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke smart nok til å skjønne dette, men tror at økt pris på renta på en måte bidrar til kostnadsvekst og følgelig høyere priser generelt, mens det kanskje bremser litt hvor høyt folk byr på boligmarkedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke utdannelse, men virker smartere enn de. disse såkalte ekspertene flytter hele tiden toppen på rentenivået. Det blir for dumt. Tror dem virkelig på det selv!?!?

Renta skal godt over 5 prosent. Gleder meg til neste runde med disse såkalte ekspertuttalelsene. 

Nei, dette blir for dumt.

Anonymkode: fd845...cff

Men da er vi jo heldige som har en anonym bruker som kan fortelle oss sannheten!

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er litt overrasket over, er at det kom som en overraskelse at det var høy prisvekst i mai. Det har jo egentlig ligget i kortene lenge - vi har fått en forsinkelse i prisveksten på matvarer pga. diverse priskriger. Jeg ventet at denne ville komme i mai.

Å spå rentetoppen er uansett i hovedsak mer eller mindre kvalifisert gjetting. Jeg må imidlertid si at jeg stoler mer på analytikere enn på en anonym bruker her, men hvis jeg skulle gjøre mitt eget estimat, så vil jeg tro rentetoppen blir på 4,25%, 1% opp fra i dag. Det er mye ønsketenkning og lengsel etter Det Store Boligpriskrakket her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok boliglånsrenta kommer opp i 10%, simpelthen fordi nå er det in å øke prisene, og ekstremkapitalistene koser seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...