AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Del Skrevet 8. juni 2023 Et du selv har hatt, lånt eller testet? Jeg sjekker på nett nå og det finnes jo så mange å velge mellom. Å kjøpe utestet på nett er vanskelig. Har ingen instrumentbutikker nær meg her hvor jeg bor. Anonymkode: 29fe4...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Del Skrevet 8. juni 2023 Hva er målet ditt? Hvor mange tangenter? Full str? Budsjett? Anonymkode: ed0fa...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #3 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er målet ditt? Hvor mange tangenter? Full str? Budsjett? Anonymkode: ed0fa...a60 Opp mot 6000,- Hjemmeøving for meg selv. Tanken var å kunne ha øretelefoner plugget i for å skåne omgivelsene. Vet ikke størrelse, men det man får for prisen jeg nevnte. Anonymkode: 29fe4...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 8. juni 2023 #4 Del Skrevet 8. juni 2023 Digitalpiano med såkalte vektede tangenter, så det føles likere et "ekte" piano: https://www.4sound.no/yamaha-p-45b-digital-piano (Medfølger strøm, notestativ og sustainpedal) Stativ, ved behov: https://www.4sound.no/yamaha-l-85a-keyboard-stand 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Opp mot 6000,- Hjemmeøving for meg selv. Tanken var å kunne ha øretelefoner plugget i for å skåne omgivelsene. Vet ikke størrelse, men det man får for prisen jeg nevnte. Anonymkode: 29fe4...a2a Yamaha P-45 ligger rundt 5000, mens Roland FP-10 ligger litt over - da er det snakk om nye instrumenter; hvis du vil ha tangenter av tre, som er å foretrekke fremfor vektede plasttangenter, ser jeg at en brukt Yamaha CP4 er til salgs på Finn.no til 10.000; dette er riktignok mer enn budsjettet ditt, men er en helt annen verden enn P-45 og FP-10 med tanke på for eksempel opptaksmuligheter. Anonymkode: be841...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #6 Del Skrevet 9. juni 2023 Takker for alle innspill og linker. Jeg sjekker dem. 👍 Anonymkode: 29fe4...a2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #7 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takker for alle innspill og linker. Jeg sjekker dem. 👍 Anonymkode: 29fe4...a2a Flott - det er bare å spørre om det er noe mer du eventuelt skulle lure på. Og velkommen til tangenttråden her i forumet. Lykke til med kjøpet, og riktig god helg. Anonymkode: be841...3fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå