Gå til innhold

Folk som driver dank hele dagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi driver firma, og har stort sett hjemmekontor. Går tur med hunden og tar meg pauser da. 

Eneste grunnen til at jeg er i Norge er fordi vi venter på at ungdommene flytter hjemmefra.

Anonymkode: 07877...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sykemeldt og har vært det over lengre tid pga graviditet. Ser sikkert ut som jeg driver dank.

Anonymkode: ce73d...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ringe på døra og spørre de? Si det plager deg at de bare driver dank.. ka skje får du et svar? 
Jeg vet faktisk ikke hva mine naboer gjør om dagen. Jeg er på jobb, full fart med barn middag og kjøring hit og dit på ettermiddagen før jeg stuper i sofaen. 
Jeg hadde ikke merka om naboen var bortreist i en måned engang. 
Hva andre gjør eller hvorfor de får trygd skal du bare drite i.. troll 

Anonymkode: a65c1...2df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kronisk sykdom som gjør at jeg er nødt til å ha senga i nærheten til enhver tid. Og do. For plutselig går det galt enten den ene eller andre veien.

Hva naboene måtte tro å tenke om at jeg går hjemme dagen lang ja det driter jeg i.

Anonymkode: fe7ef...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2023 den 10.01):

Hvordan kan noen i det hele tatt gjøre det? Har et par her i nabolaget som alltid er hjemme. Virker ikke som de gjør noe som helst. Hun ene er rundt 40 år og burde vel strengt tatt jobbet? Greit nok hvis hun er syk eller noe sånt, men NAV burde vel sende hun på kurs eller lignende? Synes jeg ser flere og flere som bare driver dank i dag. Er "syke" og kan ikke jobbe, men løpe rundt på kjøpesenter kan de! 

Anonymkode: 99b40...aa4

Hvis de er på kjøpesenter driver de ikke dank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2023 den 10.01):

Hvordan kan noen i det hele tatt gjøre det? Har et par her i nabolaget som alltid er hjemme. Virker ikke som de gjør noe som helst. Hun ene er rundt 40 år og burde vel strengt tatt jobbet? Greit nok hvis hun er syk eller noe sånt, men NAV burde vel sende hun på kurs eller lignende? Synes jeg ser flere og flere som bare driver dank i dag. Er "syke" og kan ikke jobbe, men løpe rundt på kjøpesenter kan de! 

Anonymkode: 99b40...aa4

Her snakker du faktisk om meg (eller kunne vært).

jeg er «usynlig syk» og nesten alltid hjemme. Mannen fikk nettopp en skade (eller snarere en alvorlig slitasje), som gjør at han ikke kunne fortsette i yrket sitt. Han er nå også hjemme og må enten omskoleres eller finne seg en ny jobb som ikke forverrer situasjonen hans.

Vi har ganske kjedelige liv for tida ja. Håper vi begge blir bedre.

Anonymkode: f5b00...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...