Gå til innhold

Folk som driver dank hele dagen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan noen i det hele tatt gjøre det? Har et par her i nabolaget som alltid er hjemme. Virker ikke som de gjør noe som helst. Hun ene er rundt 40 år og burde vel strengt tatt jobbet? Greit nok hvis hun er syk eller noe sånt, men NAV burde vel sende hun på kurs eller lignende? Synes jeg ser flere og flere som bare driver dank i dag. Er "syke" og kan ikke jobbe, men løpe rundt på kjøpesenter kan de! 

Anonymkode: 99b40...aa4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du hva naboene gjør hele dagen, om du er opptatt med å jobbe....? 

Jeg er forøvrig i 40-årene, og er alltid hjemme - på hjemmekontor ;) Jeg kan helt fint ta meg en times lunsjpause ute i hagen i finværet, og så jobbe det inn om kvelden. 

Så har du folk som jobber kveld og natt.. 

Hva med å bruke litt mer tid på å jobbe med seg selv, og litt mindre på å snoke på naboene?

Anonymkode: 322e4...52c

  • Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, noen er livstruende syke med kreft, andre er sengeliggende med ME. Å anta at folk driver dank uten å vite noe om helsen deres, er i beste fall lite intelligent.

Anonymkode: 084f5...591

  • Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være psykiske lidelser de sliter med og sånt klarer ikke vi utenfra å se. Da er det en bra ting å komme seg ut av huset som f.eks kjøpesenter!

Anonymkode: d716f...00a

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel selv være  hjemme hele dagen for å vite at naboen er hjemme hele dagen?

Anonymkode: 41c87...468

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 40 år, har vært sykemeldt siden mars, og jeg tenker at hverken du eller naboene mine har noe med hvorfor.

Anonymkode: 42314...79b

  • Liker 18
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt du vet jobber de hjemmefra med programmering og har topplønn

Anonymkode: b5e79...034

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er 40 år, har vært sykemeldt siden mars, og jeg tenker at hverken du eller naboene mine har noe med hvorfor.

Anonymkode: 42314...79b

Bare KG har noko å gjere med kvifor :P

Anonymkode: 32fbe...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som reagerte på en nabo som så TV om natta? 🤣 

De som er ekstremt opptatt av naboer sine liv er en egen rase jeg aldri kommer til å skjønne meg på. Hvilken innhold har livet ditt egentlig om du får med deg hva naboene gjør hele dagen?

Anonymkode: 0e47a...a45

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver dank fordi jeg kan 😉 vi har økonomi til det

Anonymkode: 7955e...8b3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er naboen din. Jeg greier ikke være på travle kjøpesentre, eller kollektivt i rushtiden. Jeg prøver å holde meg til de rolige tider på dagen hvis det er noe jeg trenger. Jeg er kraftig utbrent og kroppen reagerer på alle stressende opplevelser med hjertebank og utmattelse. Så jeg rusler mye rundt i nabolaget og hviler mye. Sånne som deg ts gjør at folk som meg ikke blir bedre. Hvis jeg ikke tør gå ut for at folk skal tro jeg er unnasluntrer så blir jeg sittende inne og blir sikkert deprimert og mister evne til å hjelpe meg selv. Jeg går forresten på behandling to ganger i uka. Men det vet ingen av naboene mine. Har prøvd meg på jobb men det var for tidlig. Jeg fikk hjertebank, sluttet å sove og besvimte på jobb.

Anonymkode: 28f55...2f8

  • Liker 1
  • Hjerte 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dette bare er en tråd opprettet for å provosere. 

Alle vet jo at det kan være utallige grunner til at folk er hjemme. Og jeg tviler på at TS står i vinduet og føler med hele dagen? Når jeg jobbet redusert stilling, dro jeg på jobb hver dag, men jeg dro kl 9 og kom hjem sånn 14. For de som drar tidligere og kommer hjem senere så det sikkert ut som jeg hadde vært hjemme hele dagen siden bilen alltid står der og der er lys i huset, men jeg hadde jo vært på jobb jeg 😁

Anonymkode: 44162...a73

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter ikke tråden som laget for å provosere, men av en person som hater eget liv og jobben h*n har valgt. Slike mennesker finnes overalt, og de som genuint driver dank gir helt sikkert en lang f i hva naboene synes. Så dette treffer trolig kun syke folk.

Anonymkode: 084f5...591

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber hjemmefra og her om dagen tok jeg en pause for å plante noen greier på trappa. Hender jeg spiser lunsj i sola på verandaen også. Det ser nok ut som om jeg driver dank, selv om jeg ofte jobber til langt på natt. Noen ganger reiser jeg vekk på jobb, da tror de sikkert jeg skal på jentetur til Paris, når jeg nok en gang svinser ut døra med den lille kofferten min, haha!

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir jo ensformig i lengden, men det er jo mye man kan gjøre:

- sysle med hobbyer 

- se på filmer og tv-serier

- spille spill 

- lese nettfora, nettaviser, osv. 

- lese bøker 

- rydde og vaske 

- lage mat 

- trene 

- få (eller dra på) besøk 

osv. 

Hva tror du pensjonistene her i Norge gjør? 

Anonymkode: 05203...81e

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver dank fordi det er det eneste jeg får til å drive med.

Turer med hunden, tur på matbutikken (to av de nærmeste matbutikkene er inne på kjøpesenter), hjernen min råtner på rot og jeg kjenner kroppen forfaller men jeg greier ikke stagge det desverre. 

Anonymkode: 3ebd2...034

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser at de alltid er hjemme, da må jo du alltid være hjemme også?

Driver du med dank, TS?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utbrent. Bruker mye lenger tid på samme oppgaver som jeg før gjorde in no time i tillegg til jobb. Hvis du må vite  det liksom.

Anonymkode: 1bf67...386

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...