Gå til innhold

Kanskje u neste liv, hva faen mener han med det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde en god kjemi med en kar jeg har kjent en god stund nå. Vi studerte sammen også jobbet vi sammen tidvis, etter det null kontakt før tre måned siden. hvor vi traff hverandre på en grill fest gjennom felles bekjente. Hadde en grei forbindelse vil jeg si, var på talefot hver dag og nå har jeg tøffet meg til å invitere han ut på date siden jeg orket ikke vente mer, svarer han slik: "kanskje i neste liv". også er jeg blokkert fra SoMe og telefon. Vil tilføye vi hadde litt turbulent forhold tidligere særlig i studietiden, Hvor han ble avvist også var det krangling gjennom felles venner hvor man tok side også videre, noe lån problemer har oppstått da vi lånte av hverandre penger. Vet ikke om dette kan ha en rolle

jeg er 39 og han 42

Anonymkode: 74d0e...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikke interessert betyr det. Samme som å si "snakkes aldri". Han blokkerte deg i tillegg så glem han, det blir aldri dere 

Anonymkode: 7586d...da7

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm han er nok ikke interessert, men hvorfor stenge alt ut i det du spør han ut på date, hvorfor kunne han bare ikke latt være å involvere seg i noe med deg i det heletatt.

Deter nok trøbbel fra tidligere so kan være en drivkraft for bitterhet.

Anonymkode: 49a06...d5f

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Han er ikke interessert betyr det. Samme som å si "snakkes aldri". Han blokkerte deg i tillegg så glem han, det blir aldri dere 

Anonymkode: 7586d...da7

Hvordan tolker du det slikt? Neste liv kan betyr faktisk om 1 år liksom.

Anonymkode: a861f...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke intr. Move on. 

Anonymkode: 747c6...102

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye har skjedd mellom dere tidligere til at han tør ta sjansen på deg en gang til, han føler det for usikkert.

Han har vist deg tydelig at han ikke ønsker et mer personlig forhold til deg, respekter det nå.

Sett ham som en av de du har satt pris på å bli kjent med, selv om det aldri blir dere.

 

 

Finn ut hva du har lært av deg selv i møte med ham og andre menn, hva som er viktig for deg i et forhold, og hva du har å gi. Og så begynner du å date igjen når du føler for det og er klar for å involvere deg seriøst med en ny mann.

Anonymkode: 82b82...f61

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig kjempenei!

Anonymkode: 46c20...222

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok føler jeg at han får støtten. Noen sier at det skjedd mye, tenker nok at det kunne være noe i det, men er det virkelig slik at det er mitt problem i det vennegjenger krangler? eller at han ble avvist? hår jeg ikke rett til finne ut det jeg måtte ønske? dessuten fikk han alle pengene tilbake de jeg lånte. det er ingenting utestående.

TS

Anonymkode: 74d0e...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan tolker du det slikt? Neste liv kan betyr faktisk om 1 år liksom.

Anonymkode: a861f...9fd

Hvordan tolker du "kanskje i neste liv" til "kanskje om ett år"?

Han sier rett ut at det aldri kommer til å skje, men om de møtes i neste liv (som i om vi blir gjenfødt etter vi dør) så kanskje.

 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan tolker du det slikt? Neste liv kan betyr faktisk om 1 år liksom.

Anonymkode: a861f...9fd

Nei ikke under noen omstendighet kan det bety det 

Anonymkode: 7586d...da7

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok

Hvis vi setter resten av konfliktene til siden. Hvorfor prøve seg på en mann du har avvist tidligere? bare det er jo nok til å være en slags bitter fremfor deg. Du ga tydelig beskjed at han er urelevant og han skjønner nok at du ønsker noe mer nå handler kun om deg selv. Fyren ønsker nok ei som har en form for interesse og ikke vil bli brukt. 

Kvinner!!?

Hvorfor bare lar dere ikke menn dere har såret tidligere være? er det slik åt man føler sjansen er større på de man har avvist tidligere? jeg aner ikke eller er det bare det at kvinner idag er nokså skrullete til å forstå realitet? 

Anonymkode: b6dd0...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alice123 skrev (3 minutter siden):

Hvordan tolker du "kanskje i neste liv" til "kanskje om ett år"?

Han sier rett ut at det aldri kommer til å skje, men om de møtes i neste liv (som i om vi blir gjenfødt etter vi dør) så kanskje.

 

Nei det rimer bare kk det heller selv om det overfladisk høres slikt ut. Akkurat som man sier "ta frem kølla" man snakker ikke nok om en ordentlig kølle. Tror det betyr mer slik i noe periode i livet eller noe. neste livsfase kanskje? det er nok vanskelig greie dersom han ikke er religiøs eller spirituell.

Anonymkode: 2e81f...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok

Hvis vi setter resten av konfliktene til siden. Hvorfor prøve seg på en mann du har avvist tidligere? bare det er jo nok til å være en slags bitter fremfor deg. Du ga tydelig beskjed at han er urelevant og han skjønner nok at du ønsker noe mer nå handler kun om deg selv. Fyren ønsker nok ei som har en form for interesse og ikke vil bli brukt. 

Kvinner!!?

Hvorfor bare lar dere ikke menn dere har såret tidligere være? er det slik åt man føler sjansen er større på de man har avvist tidligere? jeg aner ikke eller er det bare det at kvinner idag er nokså skrullete til å forstå realitet? 

Anonymkode: b6dd0...7c5

Å herregud for en person du er? tror du valg eller omstendigheter i livet er helt knirkefritt? Ting stuper ikke og feil valg eksisterer ikke? At man skal være synsk og se ting for seg frem lang tid? Hallo. Ja deter slik dette høres egoistisk ut, men det betyr ikke at det er det. Ble han avvist fordi hun var en annen person som ville utforske mulighetene sine og han skinte ikke nok DA så betyr ikke at han ikke passer nå. Kanskje det handlet om en spesifikk kvalitet da og nå handler det om noe annet. VI forandrer oss grabben!. Vi ser ikke like ut, tenker heller ikke likt. noe å tenke på gittt

Anonymkode: 2e81f...51d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Merkelig nok føler jeg at han får støtten. Noen sier at det skjedd mye, tenker nok at det kunne være noe i det, men er det virkelig slik at det er mitt problem i det vennegjenger krangler? eller at han ble avvist? hår jeg ikke rett til finne ut det jeg måtte ønske? dessuten fikk han alle pengene tilbake de jeg lånte. det er ingenting utestående.

TS

Anonymkode: 74d0e...ecc

Han får nok støtte mest fordi han egentlig har sagt tydelig fra (om enn ikke på den fineste måten) til deg at han ikke er interessert i noe mer med deg, og du synes å ikke respektere det, selv om han har gjort det overtydelig at han ikke ønsker mer kontakt siden han har blokkert deg på alle kanaler.

Om du har følelser for ham nå er nok dette både vondt og litt uforståelig for deg, siden du tydeligvis hadde håp om noe mer nå.

Men du har ikke rett til å vite noe mer fra ham. Han har gjort det tydelig at han ikke vil ha mer kontakt. Det må du bare akseptere, selv om det er vondt for deg.

Om det er deres felles fortid som har skremt ham, eller om det er at han oppriktig ikke er interessert i et forhold til deg nå, det er det ingen som vet. Og selv om ditt ønske om å forstå er lett å forstå, så har du ikke rett på flere svar fra ham. Han har gjort sitt ønske klart, og han vil ikke ha mer kontakt.

Aksepter det, gi slipp på ham for din egne del. Og fokuser på ditt eget liv, skap innhold i eget liv, ut og treff andre mennesker. Et sted finnes det en mann som du vil oppdage er like interessert i deg som du er i ham. Den mannen er det verdt å vente på, men det er ikke han som nå blokkerte deg.

Gi slipp og gå videre i eget liv :)

Anonymkode: 82b82...f61

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at date er helt uaktuelt. Det er ikke mer å hente. 

Anonymkode: 4590e...ee9

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste liv vil si at han ikke har lyst til Å prøve igjen så lenge han lever. Det er den drøyeste avvisningen du kunne fått, syyykt harsh faktisk 😕 Tenker siden du er blokkert er det bare å prøve å glemme og gå videre

Anonymkode: ea62f...a0a

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei det rimer bare kk det heller selv om det overfladisk høres slikt ut. Akkurat som man sier "ta frem kølla" man snakker ikke nok om en ordentlig kølle. Tror det betyr mer slik i noe periode i livet eller noe. neste livsfase kanskje? det er nok vanskelig greie dersom han ikke er religiøs eller spirituell.

Anonymkode: 2e81f...51d

Er du utlending? Høres ut som du har svært liten forståelse for norske ord og uttrykk.

Anonymkode: d12ae...a72

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Merkelig nok føler jeg at han får støtten. Noen sier at det skjedd mye, tenker nok at det kunne være noe i det, men er det virkelig slik at det er mitt problem i det vennegjenger krangler? eller at han ble avvist? hår jeg ikke rett til finne ut det jeg måtte ønske? dessuten fikk han alle pengene tilbake de jeg lånte. det er ingenting utestående.

TS

Anonymkode: 74d0e...ecc

Du fikk jo et svar på det. Han er ikke interessert, hva mer skal han si? Respekter et nei og gå videre. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hvertfall funnet ut at han ikke ønsker deg, det må jo han ha rett til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det betyr at date er helt uaktuelt. Det er ikke mer å hente. 

Anonymkode: 4590e...ee9

Dette 

Anonymkode: 08579...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...