Gå til innhold

Mannen liker ikke at jeg har lang reisevei til jobb....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke hans business i det hele tatt. Helt normalt med 45 min hver vei også - tenk alle som står i rushen daglig? 

Anonymkode: 3c256...3eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bensinen er så dyr...

ts

Anonymkode: beadb...b63

Kan du ta buss eller samkjøre?

Anonymkode: 67684...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt kjører han til jobb da?

Og hvem setter noen hundrelapper i bensin, over trivselen til sin kone?

Trist du i det hele tatt føler du må spørre fremmede.

Du trives, mannen skal være glad på din vegne. Noe annet er ikke riktig. 

Anonymkode: 87d80...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan du ta buss eller samkjøre?

Anonymkode: 67684...d79

Hvorfor skal hun det?

Er det mannen som bestemmer i huset?

Anonymkode: 87d80...94e

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal hun det?

Er det mannen som bestemmer i huset?

Anonymkode: 87d80...94e

For å evt spare penger i disse dyrtider? Jeg tar buss nesten en time hver vei til jobb, flere og flere kolleger tar buss nå, til og med sjefen gjør det. Hvis det bare kommer opp et nytt argument når det økonomiske ikke gjelder, er det snakk om kontroll. Han må selvsagt også bruke sparekniven på seg selv hvis det skal spares. Jeg fikk min kjære til å selge bilen...

Anonymkode: 67684...d79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For å evt spare penger i disse dyrtider? Jeg tar buss nesten en time hver vei til jobb, flere og flere kolleger tar buss nå, til og med sjefen gjør det. Hvis det bare kommer opp et nytt argument når det økonomiske ikke gjelder, er det snakk om kontroll. Han må selvsagt også bruke sparekniven på seg selv hvis det skal spares. Jeg fikk min kjære til å selge bilen...

Anonymkode: 67684...d79

TS sa at det ikke er så dyrt at det påvirker økonomien deres. Så det er bare mannen som er en dust. 

Anonymkode: b63c6...45e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde heller være glad på dine vegne - å ha en jobb du trives med er gull verdt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan du ta buss eller samkjøre?

Anonymkode: 67684...d79

Nei, dette er på bygda og ingen andre kjører samme vei, som meg.

Anonymkode: beadb...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kjøp elbil 

Anonymkode: b384f...df1

Dårlig med ladestasjoner på bygda. 

Anonymkode: beadb...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg ikke diskutert med han. Hvor du jobber er ditt valg. Ville bare sagt tydelig i fra st dette ikke er noe du diskuterer og så gått om han startet. Dyr bensin, for en fjott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sammen med en gjerrigknark...

Anonymkode: 98a81...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For å evt spare penger i disse dyrtider? Jeg tar buss nesten en time hver vei til jobb, flere og flere kolleger tar buss nå, til og med sjefen gjør det. Hvis det bare kommer opp et nytt argument når det økonomiske ikke gjelder, er det snakk om kontroll. Han må selvsagt også bruke sparekniven på seg selv hvis det skal spares. Jeg fikk min kjære til å selge bilen...

Anonymkode: 67684...d79

Her påvirker ikke diesel økonomien vår. Og vi sparer tid på å kjøre - noe som er det viktigste for oss. Slik oppfatter jeg også TS

Anonymkode: 9c967...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din har lov til å synes hva han vil. Akkurat som du har lov til å synes hva du vil. Det er jo du som bestemmer, med mindre han må gjøre alt med unger, husarbeide og matlaging fordi du bruker så lang tid på kjøring.

Anonymkode: 395d2...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dårlig med ladestasjoner på bygda. 

Anonymkode: beadb...b63

Det går fint, vi lader kun hjemme uansett. Masse elbiler med rekkevidde til og fra jobben din og enda mye mer. 

Anonymkode: b63c6...45e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis dere bor på bygda så er det kanskje ikke så mange arbeidsplasser nærmere deg? Kjenner folk på bygda som har 30 min til matbutikken, tror de hadde vært super glad for å kun kjøre 45 mini til jobb. 

Vi bor i en by, men jeg har 30 min og mannen min 45 min. Det er ikke alltid at jobben du er kvalifisert til og interessert i å ha er den nærmeste. Å ha reisevei på like under timen er ikke uvanlig. Og bensinen er ikke lenger såå dyr. 

Anonymkode: 5317c...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske irrelevant hva han mener om lang reiseveg, når det er du som må kjøre.

Du legger deg vel ikke i om han legger den til høyre eller venstre i underbuksa for å si det sånn.

Anonymkode: 76847...090

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel, bare la han synes det er for langt unna da. Om han ønsker at du skal ha kortere vei, får han lete etter bolig nærmere jobben din da...

Anonymkode: 95866...327

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis dere bor på bygda så er det kanskje ikke så mange arbeidsplasser nærmere deg? Kjenner folk på bygda som har 30 min til matbutikken, tror de hadde vært super glad for å kun kjøre 45 mini til jobb. 

Vi bor i en by, men jeg har 30 min og mannen min 45 min. Det er ikke alltid at jobben du er kvalifisert til og interessert i å ha er den nærmeste. Å ha reisevei på like under timen er ikke uvanlig. Og bensinen er ikke lenger såå dyr. 

Anonymkode: 5317c...5fe

Bor ikke på bygda, jobben er på bygda.

Anonymkode: beadb...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...