Gå til innhold

Skal Body Shop legges ned?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De kjører jo salg hele tiden.

Noen som vet?

Anonymkode: fc12c...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men som følge av at de sliter økonomisk legger de ned enkelte butikker. Body Shop i Arendal ble stengt fra 1. juni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det. Stinker noe helt vannvittig der

Anonymkode: 911d1...6d4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper det. Stinker noe helt vannvittig der

Anonymkode: 911d1...6d4

Så du håper på at folk mister jobbene sine? Fy faen... 

Anonymkode: 8473f...b8d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (4 timer siden):

Nei, men som følge av at de sliter økonomisk legger de ned enkelte butikker. Body Shop i Arendal ble stengt fra 1. juni. 

Jeg så det..

Glitter skal inn i dette lokalet🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Stavanger måtte en velfungerende body shop franchise legges ned pga ekstreme krav til nye oppgraderinger av interiør fra toppledelsen i Body Shop Norge. Butikken gikk bra, men ikke med marginer til slike investeringer. Veldig synd for flere stabile arbeidsplasser.

Anonymkode: 012c0...51e

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Håper det. Stinker noe helt vannvittig der

Anonymkode: 911d1...6d4

Sikker på at du ikke blander med Rituals eller Lush (som har lagt ned fysiske butikker i Norge)? Jeg synes ikke det lukter så sterkt hos Body Shop.

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Håper det. Stinker noe helt vannvittig der

Anonymkode: 911d1...6d4

Hvem i alle dager tvinger deg å gå inn i et av BS sine utsalgssteder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det, huden min elsker produktene derfra

Anonymkode: 46117...118

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Hmmm...ser ganske mørkt ut nå. Body shop er slått konkurs i Danmark og er i en konkursprosess i Storbritannia 😞

Hamstret nettopp 4 flasker med favoritt-shampoen derifra bare for å sikre meg litt.

Anonymkode: fc12c...196

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hmmm...ser ganske mørkt ut nå. Body shop er slått konkurs i Danmark og er i en konkursprosess i Storbritannia 😞

Hamstret nettopp 4 flasker med favoritt-shampoen derifra bare for å sikre meg litt.

Anonymkode: fc12c...196

Jeg fikk bange anelser i forrige uke når jeg så de hadde 40% på alle varer. Det lukter det krise av.

Anonymkode: dd9c4...d66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg fikk bange anelser i forrige uke når jeg så de hadde 40% på alle varer. Det lukter det krise av.

Anonymkode: dd9c4...d66

Samme hos Home&cottage!!! 

Anonymkode: 85ef6...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det ser mørkt ut. 

Jeg har vært kunde hos Body Shop i over 30 år, og synes det er leit hvis de blir borte. Da jeg var student i Oslo tidlig på 90-tallet, var Body Shop noe av det kuleste og mest trendy man kunne bruke av kosmetikk og velvære, i alle fall hvis man var opptatt av etisk handel og dyrevern. 

Dessverre synes jeg flere av produktene har tapt seg i kvalitet. En del av de gamle favorittene er også borte. For få år siden gikk Body Shop over fra at produktene skulle være vegetariske til at alle skulle bli veganske. Dessverre virker det som overgangen har gått ut over kvaliteten. Noen av Body Butter'ene lukter harskt fett og har en annen konsistens enn tidligere. 

Kansje jeg må sikre meg noen favoritter før det er for seint? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perelandra skrev (6 minutter siden):

Enig i at det ser mørkt ut. 

Jeg har vært kunde hos Body Shop i over 30 år, og synes det er leit hvis de blir borte. Da jeg var student i Oslo tidlig på 90-tallet, var Body Shop noe av det kuleste og mest trendy man kunne bruke av kosmetikk og velvære, i alle fall hvis man var opptatt av etisk handel og dyrevern. 

Dessverre synes jeg flere av produktene har tapt seg i kvalitet. En del av de gamle favorittene er også borte. For få år siden gikk Body Shop over fra at produktene skulle være vegetariske til at alle skulle bli veganske. Dessverre virker det som overgangen har gått ut over kvaliteten. Noen av Body Butter'ene lukter harskt fett og har en annen konsistens enn tidligere. 

Kansje jeg må sikre meg noen favoritter før det er for seint? 

Det er ikke bare leit, det er fullstendig krise! Har vært kunde like lenge som deg, og tenker at her må det hamstres hvis det er tilfelle at det går mot nedleggelse. Orker ikke tanken på å teste ut ørten nye hudpleieserier før jeg kanskje finner en jeg tåler som ikke koster ei halv månedslønn for en nattkrem.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Body shop butikken her er lagt ned. Jeg handlet ikke der på grunn av prisen dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjapt blikk på diverse butikker på proff.no viser dårlig likviditet og det er rødt på lønnsomhet og soliditet, og tallene går i minus for 2021, enda mer for 2022 og ut fra det jeg leser her, har det vel neppe snudd i 2023? 

Anonymkode: 206ca...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommermor skrev (7 timer siden):

Body shop butikken her er lagt ned. Jeg handlet ikke der på grunn av prisen dessverre.

De kjører 40% på alt i nettbutikken nå. 

Anonymkode: fc12c...196

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rituals og Normal har til sammen tatt knekken på dem.

Anonymkode: e276e...154

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...