AdonisFFM Skrevet 9. juni 2023 #61 Skrevet 9. juni 2023 Gorgonzola skrev (20 timer siden): Del fleste forhold er da midlertidig uansett så hvorfor skal disse tenke mer på det enn det øvrige flertallet? Helt klart. Og om en regner med antallet brudd og skilsmisser i lengre forhold er det vel fiiint få som varsr livet ut. Men personlig har jeg stoooor tro på at jeg har funnet en livslang partner. 19 års aldersforskjell betyr ikke noe om ddt er mannen som er den eldre. Det er bare å holde seg i bra form.
AdonisFFM Skrevet 9. juni 2023 #62 Skrevet 9. juni 2023 Brunello skrev (19 timer siden): Tull. De fleste som er sammen er det resten av livet. Mange går fra hverandre, men de som går fra hverandre gjør det ofte med flere partnere og blåser således opp statistikken. Hvorfan i all verden får du dette til å stemme?? Sier du at de flesteNorske kvinner er jomfru før de gifter seg? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Brunello Skrevet 9. juni 2023 #63 Skrevet 9. juni 2023 (endret) AdonisFFM skrev (5 minutter siden): Hvorfan i all verden får du dette til å stemme?? Sier du at de flesteNorske kvinner er jomfru før de gifter seg? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Jeg snakker om samboerskap og ekteskap. Av mine 8 nærmeste venner(meg inkludert), er vi 6 som bare har bodd sammen med en kvinne (hver). De to siste har bodd med like mange som oss 6 andre til sammen. Endret 9. juni 2023 av Brunello
AdonisFFM Skrevet 9. juni 2023 #64 Skrevet 9. juni 2023 Brunello skrev (4 timer siden): Jeg snakker om samboerskap og ekteskap. Av mine 8 nærmeste venner(meg inkludert), er vi 6 som bare har bodd sammen med en kvinne (hver). De to siste har bodd med like mange som oss 6 andre til sammen. Tja, din lille gruppe virker jo som et unntak da.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #65 Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 16.21): 24 og 37 er for stor aldersforskjell. Du vil skjønne det selv når du er 30 ts og særlig når du selv er 37 Anonymkode: 0ac15...7ec Denne skriver jeg under på. Pass på deg selv TS. ❤️ Anonymkode: 07116...e9b 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #66 Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 8.6.2023 den 1.22): Veldig enig med deg, bra poeng! Jeg datet selv en på 38, er selv 24. Han snakket til meg på samme måte som det han "gamle typen din" gjorde. Han overøste meg med komplimenter og GAVER, sa sånn: men du er jo voksen, så går fint å date. Han var ganske utålmodig også, ble oppgitt om han ikke fikk sex, kunne være kald til tider. Unge kvinner lettere å utnytte, og de vil ha ei de kan manipulere og kontrollere. Syns selv det ble altfor stoor aldersforskjell, men han var utrolig flink med lovebombing. At man faller så fort🥺 Anonymkode: 05ed1...115 Jepp, jeg har samme erfaring!! Har faktisk gjort feilen to ganger, først 14 års aldersforskjell og den neste 12 år. Jeg var i begynnelsen av 20-årene. Dumme naive meg🙈 Kjære TS kom deg vekk fra ham. Når du treffer en jevnaldrende så forstår du hva vi mener. Og du vil forstå det enda bedre når du er 30 (og han 52). Anonymkode: 07116...e9b 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #67 Skrevet 10. juni 2023 On 6/6/2023 at 4:40 PM, AnonymBruker said: Ja det er en upassende aldersforskjell. Som andre skriver så vil du forstå det når du blir eldre. Jeg var også med en på 37 når jeg var 24 og syns det var litt spennende men samtidig småekkelt men han var god på å overtale meg og gi meg komplimenter om at jeg var så moden og voksen og fikk meg til å føle at jeg på en måte var bedre enn jevnaldrende. Han skrøt også av hvor heldig han følte seg som fikk forme meg seksuelt og gi meg mine første ordentlige seksuelle opplevelser med en "ordentlig mann" og snakket ned jevnaldrende gutter. I dag ti år senere ser jeg at det som skjedde virkelig ikke var innafor og jeg gremmes over hvordan enkelte voksne kan være. Syns det er et viktig tema å snakke med jenter om for de stemmene som som regel roper høyest i sånne sammenhenger er godt voksne menn som selv tenner på å utnytte ungjenter. Desverre ser vi også en del av de eksemplene her på forumet og i mine øyne er det sykt - ja sykt - at ikke admins banner og fjerner disse mannlige predatorene her inne. Anonymkode: dc586...b30 Nå var du 24 og ikke 14. du var voksen nok til å ta valget og ingen utnyttet deg og du var ingen måte "ung jente" at du var sammen med han pga lav selvtillit er det da kun ditt problem. Angående det med TS. du er voksen nok til å ta valget, men det er ikke vanlig for folk date noen 13 år eldre enn seg. Er det han du interessert i eller det pga mangel av alternativer der hvor du er idag, men det kan endre seg senere. Tenk gjerne på det. Anonymkode: 88c8a...f34
I Grosny Skrevet 10. juni 2023 #68 Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 15.03): For stor aldersforskjell, eller helt innafor? Anonymkode: a03e0...a3e Er aldersforskjellen i veien for dine planer og ambisjoner, og din framdrift i jobb og studier? Dere kan være på forskjellig plass i livet. I såfall er det viktig at du holder stø kurs og passer på å fullføre dine studier uavhengig om det passer eller ikke. Det kan også være forskjell i økonomi, som kan skape en ugrei maktubalanse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå