Gå til innhold

Han er 37 jeg er 24

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt ærlig så blir det litt stor aldersforskjell. 
Du merker det kanskje ikke nå, men når han fyller 40 år før du engang har rukket å fylt 30 år så må det ringe en bjelle. 

Anonymkode: b76b2...f3f

Enig. Damer bør faktisk gå ned i alder, ikke opp. Men 13 år er framdeles mye.

Anonymkode: 23b9f...058

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt ærlig så blir det litt stor aldersforskjell. 
Du merker det kanskje ikke nå, men når han fyller 40 år før du engang har rukket å fylt 30 år så må det ringe en bjelle. 

Anonymkode: b76b2...f3f

sexy-lady-snow-maiden-dress-sitting-couc

Anonymkode: 78a18...ac1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

14 år mellom kjæresten og meg, men vi er en del eldre enn dere. Nå som nyforelskelsen har lagt seg sliter jeg mer og mer med aldersforskjellen.

Anonymkode: 8a550...d63

Sliter? Hvordan utarter det seg da? Hvis du vil dele selvsagt..

Anonymkode: 40fbe...22f

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det kan absolutt gå bra :nikke: Sjeldent man er "hèlt på vidda" uenige om de store, viktige avgjørelsene i det aldersspennet/store bildet ❤️🥰

Endret av Tradegy
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For stor aldersforskjell, eller helt innafor? 

Anonymkode: a03e0...a3e

SELVFØLGELIG er det innafor. Ikke bry deg om hva andre folk mener. Er det riktig for to personer, er det kun det som gjelder. Ikke andre personers etikk og moral.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. Damer bør faktisk gå ned i alder, ikke opp. Men 13 år er framdeles mye.

Anonymkode: 23b9f...058

Hvorfor "bør" damer noe som helst? Kan ikke hvert og ett individ finne ut av det selv. Kanskje de finner kjærligheten med en som er yngre, kanskje en som er eldre. Who cares?

De som sier BØR det ene eller det andre, har sannsynligvis en eller annen (feministisk) agenda.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Her er jeg 50 og han 37 :)  Og det fungerer utmerket.

Anonymkode: 6a9df...880

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er bedre. Damer er en tre-fire år biologisk  yngre,  så den forskjellen er mindre dramatisk.

Anonymkode: e5b7e...a40

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At du gidder å kaste bort dine beste år på en som er så mye eldre en deg fatter jeg ikke. Han må jo være ganske enkel om han er tilfreds med en på 24 år. Men hver sin lyst

Anonymkode: ff4fd...024

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For stor aldersforskjell 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

At du gidder å kaste bort dine beste år på en som er så mye eldre en deg fatter jeg ikke. Han må jo være ganske enkel om han er tilfreds med en på 24 år. Men hver sin lyst

Anonymkode: ff4fd...024

Husk, patriarkatet hater kvinner som snakker høyt og er over 50. Hva skal du gjøre når gubben dør/får alzheimer/slag og du er 60? Bruke resten av livet (dvs. ca 30 år) på å passe på ham? Ville gått for yngre, gitt.

Anonymkode: e5b7e...a40

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! Du er ikke eneste som foretrekker eldre menn. Jeg er 23 selv, og har datet en på 39. Og ja alle dere som kommenterer: "ahh er det du som skriver igjen om eldre menn". Er flere av oss som liker eldre menn, vi er 5 millioner mennesker! Og kvinneguiden har mange kvinnelige brukere

Anonymkode: 05ed1...115

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir ikke like morsomt når han er 70 og du 57.

Anonymkode: cb4a2...54e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For stor aldersforskjell. Du føler det jo selv også siden du spør? 

Han er sikkert bra på mange måter, men hvis han snakker om å forme deg, snakker nedsettende om jevnaldrende gutter, fremhever klokskapen sin, fremhever arbeidserfaring, sammenligner seg med deg på en selvhevdende måte, synes selv han er så flott og sprek for alderen, synes det er så fantastisk at han har funnet en så søt og ung kjæreste (fokuserer på alder)… så er det røde flagg. 

Er han umoden for alderen og ikke har ting på noenlunde stell, har luftskyer av fremtidige perfekte planer og/eller kun «mislykkede» prosjekter å vise til, så er det også røde flagg.

Ideelt sett finner du deg en på omtrent samme alder som du kan utvikle deg sammen med  på mer likefot.

Som mange her skriver, så kan det også gå bra. Stol på magefølelsen din. 

Anonymkode: 2166a...33a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

For 99 % av alle menn på 37, ville det vært mer normalt å gå for 13 år yngre (altså 24) enn 13 år eldre (50). Ditt forhold er et sjeldent unntak fra regelen (hvis du ikke bare troller).

De fleste menn vil ha barn. I tillegg er kvinner tidligere modne mentalt enn menn. Menn som er sammen med så mye eldre damer enn 10 + år, tar rett og slett til takke med deg.

Anonymkode: cfe86...30c

• Nyttig 1
Skrevet

Mannen 37 og dama 24 er helt greit og ikke utafor.

Det er en enkel formel for dette:

Mannens alder delt på to, rundet nedover og legger til 7.

Basert på det: (3/2 pluss 7)= 25.

Godt innafor.

Og husk at dette kun er retningslinjer. Mange som har større forskjell enn det, men en må også ta godt vare på og være ekstra følsom da . 

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker folk er maks aldersforskjell ? 10 år? 

Anonymkode: ba8a5...e2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2023 den 15.08):

Nesten nøyaktig samme forskjell som i vårt forhold (26 og 38). Vært sammen i 8 år. Fungerer helt utmerket.

Slutt å bry deg om hva andre mener. At du lager denne tråden er ikke et godt tegn. Fokuser på dere to, og kun dere to. De eneste jeg faktisk ville lyttet til meningene til var nærmeste familie og ekstremt nære venner. Hva folk på KG mener trur jeg bare gjør ting mye verre.

Anonymkode: 1e7a5...417

30 år og 18 år?

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det blir verst for den eldste. Han eller hun vil ha mye mer livserfaring, allmennkunnskap, være mer moden, og nesten innta en oppdragerrolle overfor den yngste. Så er det sikkert litt pinlig å ta partneren med for å møte venner, for da vil de oppdage hvor naiv og umoden den yngste er. 

Anonymkode: 85aac...c8e

Skrevet

Jeg tenker at det er en som er fryktelig umoden for alderen sin, og en som kaster bort verdifull tid som ung.  Kan sikkert være supert akkurat nå, men om noen år......   anger. 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...