Gå til innhold

Er denne kjolen for "mye" på jobbfest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer helt an på hva du jobber med syns jeg. Hvis du jobber i klesbutikk, så ja. Jobber du i staten eller i andre jobber hor posisjon og stilling betyr noe, ville jeg holdt meg unna denne type bekledning. Høres konservativt ut, men jobb-fest er ikke venne-fest. 

Anonymkode: 59075...5ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jobbfesten i usa i 1989?

Anonymkode: 114b1...cdb

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Sånne kjoler er for 17 åringer på sommerfest og ikke for voksne damer på jobbfest. 

Anonymkode: ef8c6...b62

Unge damer/jenter går i vide, korte, lyse kjoler nå. Er visst det som er in, etter hva jeg har observert. 

Anonymkode: d6c46...1fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser slutty ut. 
Passer ikke i jobbsammenheng. 

Anonymkode: 928ef...510

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig uprofesjonellt å vise bar mage på jobb.. Så nei. 

Anonymkode: 4f13f...c7c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ser slutty ut. 
Passer ikke i jobbsammenheng. 

Anonymkode: 928ef...510

 

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Fryktelig uprofesjonellt å vise bar mage på jobb.. Så nei. 

Anonymkode: 4f13f...c7c

Jeg var +1 på jobbfest nå i helga og mange av jentene gikk i tilsvarende kjoler. Det er bare fint🤗

Samme type fest også, enkel servering og litt partyleker😄

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen er grei nok den, men chunky sneakers? Som om en mann brukte crocs til dressen 🤢

Anonymkode: 5e846...ec4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du med?

Syns det så ut som en "jeg har nettopp blitt singel, og skal ut på byen med venninner, kjole"

Anonymkode: 81ef6...29a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fin, men ser veldig varm ut om det er 20+ og sol ute. For meg mer høst, men sånn ellers ikke for lettkledd 

Anonymkode: a422e...e60

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo gå med hva du vil, men JEG hadde ikke tatt den på en sommerfest. Den er for meg litt mer julebord-kjole.

Om den passer på et jobb-arrangement kommer helt an på arbeidsplassen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har kroppen til å bruke den, trener masse og vil nok se fin ut i den. Men er den too much? Helt uformell sommerfest med pizza og partyleker, og en god del alkohol regner jeg med 😅 Tenker chunky sneakers til..

Anonymkode: 7a29d...02a

Jeg tror ikke du helt vet hva en uformell sommerfest er, når det er antrekket du vurderer å stille i. Det her er noe jeg tenker ville passet til et litt mer formelt julebord.

Endret av Reign
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er fin den, men synes ikke den var «sommer». 

Anonymkode: 00bab...703

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en jakke over, jeans kanskje? Så tar du den av når folk begynner å bli tipsy. Da er det ingen som dømmer eller noe sånt😆

Anonymkode: a49a3...144

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reign skrev (10 minutter siden):

Jeg tror ikke du helt vet hva en uformell sommerfest er, når det er antrekket du vurderer å stille i. Det her er noe jeg tenker ville passet til et litt mer formelt julebord.

Må det være så formelt for å kunne gå i en fin kjole?

Som nevnt over, var på uformell sommerfest i helga. De fleste stilte i korte coctail-kjoler o.l. Ingen klager fra noen☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen i seg selv kan være grei, litt avhengig av arbeidsplassen. Men uavhengig av arbeidsplass så er det jo ikke en sommerkjole. Svart, med lange armer funker dårlig på sommerfest synes jeg. Med mindre festen er på Svalbard eller noe da, selvsagt. 

Anonymkode: 19e37...e34

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FlowahPowah skrev (3 minutter siden):

Må det være så formelt for å kunne gå i en fin kjole?

Som nevnt over, var på uformell sommerfest i helga. De fleste stilte i korte coctail-kjoler o.l. Ingen klager fra noen☺️

Vel, jeg synes det er sært å komme i mørk dress dersom alle andre mennene stiller i shorts, jeans, hawaii-skjorter, piquetrøye osv. 

Ingen kommer jo til å klage, det er Norge vi snakker om.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

om du vil bli den store «snakkisen» så er jo bare å bruke den. For fin var den ikke. Og heller ikke formell. Om en liker den så passer den bedre på nattklubb enn sommerfest på jobben.

Anonymkode: ae797...883

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (5 minutter siden):

Vel, jeg synes det er sært å komme i mørk dress dersom alle andre mennene stiller i shorts, jeans, hawaii-skjorter, piquetrøye osv. 

Ingen kommer jo til å klage, det er Norge vi snakker om.

Jaja, sånn er det. Ingen menn som stilte opp i dress på sommerfesten jeg var på da.

Også(ikke til deg Reign) veldig gøy å se dobbeltstandarden her. Kjolen er for "slutty" for sommerfest med jobb, men OK for julebord(som også er med jobb)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (11 timer siden):

Jeg ser ikke helt hva den kjolen har med uformell pizzafest å gjøre, og for så hvidt heller ikke hva en tettsittende svart trikotkjole har med sommervarme å gjøre...

Enig i dette. Kjolen i seg selv er grei nok, men svart trang kjole med lange ermer i sommervarme? Veldig merkelig. Og kjolen er da absolutt ikke uformell og avslappet.

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei. Kun slanke kler denne kjolen. Så om en ikke er naturlig slank må man trene masse!

Anonymkode: 0612f...365

Hva er «naturlig slank»? Man må ikke trene mye for å være tynn, man kan også spise lite. Er man naturlig slank om man spiser lite? I så fall, er det kun naturlig slank dersom man har lite apetitt eller også dersom man sulter hele tiden? Resultatet er jo det samme…

Anonymkode: 4f4c3...fac

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FlowahPowah skrev (3 minutter siden):

Jaja, sånn er det. Ingen menn som stilte opp i dress på sommerfesten jeg var på da.

Også(ikke til deg Reign) veldig gøy å se dobbeltstandarden her. Kjolen er for "slutty" for sommerfest med jobb, men OK for julebord(som også er med jobb)?

Vil jo si det er rart om ingen menn kom i dress, mens kvinnene går i cocktailkjoler. For meg blir dette veldig rart.

Jeg synes absolutt ikke den er "slutty", nei 🙂 Pen kjole, men muligens litt varm for sommer, og kanskje litt for formell for hva jeg anser å være "uformell sommerfest" 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...